eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont drogi dojazdowej od ul. Przemys³owej do terenu Oddzia³u Mazowieckiego ITB (...).



Og³oszenie z dnia 2024-04-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi dojazdowej od ul. Przemys³owej do terenu Oddzia³u Mazowieckiego ITB (...).

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Techniki Budowlanej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063650

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Filtrowa 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-611

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@itb.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.itb.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Dzia³alno¶æ naukowa i techniczna w dziedzinie nauk in¿ynieryjno - technicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi dojazdowej od ul. Przemys³owej do terenu Oddzia³u Mazowieckiego ITB (...).

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-380cc4da-f727-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00304641

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://itb.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 6.1 W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ
przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji:
elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@itb.pl lub za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem:
https://itb.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja”.
6.2 O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w
terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.
6.3 Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem pkt 8 niniejszego Rozdzia³u:
zgodnie z pkt. 6 SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6.9. Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne
wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
6.9.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
6.9.2. Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej
przegl±darki internetowej;
6.9.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
6.9.4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
6.10. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2GB w txt, rtf, pdf , xps, odt, ods,
odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,
zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Zgodnie z pkt 6 SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporz±dzenia PE i RE 679/ 2016 o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) Zamawiaj±cy informuje, i¿:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych udostêpnionych przez Wykonawcê jest Instytut Techniki Budowlanej z siedzib± w
00-611 Warszawa, ul. Filtrowa 1.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: Instytut Techniki Budowlanej; 00-611 Warszawa, ul. Filtrowa 1; telefon
22 5796466; adres email: iod@itb.pl
3. Dane osobowe Pani/Pana udostêpnione przez Wykonawcê przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego p.n. „Wykonanie przegl±du generalnego i konserwacji po 10 letnim okresie eksploatacji instalacji
hydraulicznych stanowisk do badania odporno¶ci ogniowej”. Podstawa prawna przetwarzania rozporz±dzenie PE i RE 679/ 2016
RODO art. 6 ust. 1 lit. c.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych udostêpnionych przez Wykonawcê bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ
publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz.1605), dalej „ustawa Pzp”.
5. Dane osobowe Pani/Pana udostêpnione przez Wykonawcê bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Pani/Pana jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. Podane przez Wykonawcê Pani/Pana dane osobowe nie bêd± wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w
tym do profilowania stosowanie do art. 22 RODO.
8. Klauzula niniejsza dotyczy danych osobowych podanych przez Wykonawcê, które Instytut Techniki Budowlanej pozyska podczas
niniejszego postêpowania i realizacji umowy.
zgodnie z pkt 21 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TO.260.06OM.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi dojazdowej od ul. Przemys³owej do terenu Oddzia³u Mazowieckiego obejmuj±cy regulacjê wysoko¶ci urz±dzeñ infrastruktury kanalizacji sanitarnej i teletechnicznej, uzupe³nienie urz±dzeñ i sieci kanalizacji deszczowej, naprawa czê¶ci nawierzchni drogi dojazdowej, u³o¿enie nowej warstwy asfaltobetonu: wyrównawczej i ¶cieralnej, przesuniêcie ogrodzenia, prace porz±dkowe.” Powierzchnia remontowanej drogi wynosi ok. 790m2.
4.3. Szczegó³owe okre¶lenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III niniejszej SWZ.
4.4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególno¶ci ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2023 poz. 682).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Cena oferty – waga 100%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

9. Warunki udzia³u w postêpowaniu, które musz± spe³niaæ Wykonawcy
9.1. Wykonawca musi byæ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200.000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania kwot ubezpieczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
9.2. Wykonawca musi dysponowaæ co najmniej jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w realizacji zamówienia, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci drogowej i posiadaj±c± co najmniej 5-letni± praktyk± zawodow±.
9.3. Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty:
minimum dwie roboty drogowe oddane do u¿ytku o warto¶ci minimum 100 000 z³ netto ka¿da polegaj±ce na wykonaniu ,przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi w zakresie obejmuj±cym ³±cznie co najmniej naprawê lub rozbudowê urz±dzeñ i sieci kanalizacji sanitarnej i teletechnicznej oraz naprawê lub wymianê nawierzchni drogi.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty ka¿dy Wykonawca musi do³±czyæ:
- aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zgodne z tre¶ci± formularza zamieszczonego w Rozdziale II.2 SWZ.
- odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej,sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
- o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w punkcie 10.1, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: -wykaz robót budowlanych (nawierzchniowych lub drogowych) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty wedle za³±cznika – Rozdzia³ II.6.
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego posiadaj±cych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci drogowej z co najmniej z 5-letni± praktyk± zawodow±,
- dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
- o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w punkcie 10.1, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

11.1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
11.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu natomiast warunek udzia³u w postêpowaniu ma byæ spe³niony ³±cznie. Zapisy punktu 9.3 stosuje siê odpowiednio.
11.3 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w punkcie 10.1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
11.4 W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± przedmiot zamówienia.
11.5 W przypadku, o którym mowa w pkt 11.4, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy wedle wzoru formularza II.5

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 19
Zmiany Umowy
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia dotycz±ce niniejszej umowy wymagaj± pisemnej formy, pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Istotna zmiana postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty Wykonawcy, na podstawie której zosta³ wybrany, mo¿liwa jest w przypadku zaistnienia jednej z nastêpuj±cych okolicz-no¶ci i w zakresie okre¶lonym poni¿ej:
1) W przypadku konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych roz-wi±zañ technicznych lub materia³ów ze wzglêdu na zmianê przepisów prawa – mo¿liwa jest w szczególno¶ci zmiana: sposobu wykonania, rozwi±zañ technicznych lub materia³ów, termi-nu realizacji Umowy i/lub Wynagrodzenia w zakresie w jakim zmiany te stanowi± konse-kwencjê zmiany przepisów.
2) Istotnych zmian w opisie przedmiotu zamówienia wynikaj±cych z potrzeb Zamawiaj±cego lub z ogólnego postêpu technologicznego.
3) Pozosta³e zmiany spowodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
a) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SWZ, przez któr±, na potrzeby niniejszej Umowy rozumieæ siê zdarzenie zewnêtrzne o charak-terze niezale¿nym od Stron, którego Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem niniejszej umowy, oraz którego Strony nie mog³y unikn±æ ani któremu nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, d³ugotrwa³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enia;
b) gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy oko-liczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze Stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania Umowy lub jej czê¶ci zgodnie z SWZ;
c) zaistnia³a konieczno¶æ skorygowania b³êdów lub wprowadzenia zmian w Opisie Przedmiotu Zamówienia,
d) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub norm w zakresie maj±-cym wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy lub ¶wiadczenia Stron,
e) powstania rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w niniejszej Umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿li-wiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie niniejszej Umowy w celu jednoznacz-nej interpretacji jej zapisów przez Strony,
f) zmiana zakresu powierzonego Podwykonawcom,
g) zw³oki w przekazaniu terenu budowy przez Zamawiaj±cego.
W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionych powy¿ej w pkt 3 lit. a-d zmiana polegaæ bêdzie na uwzglêdnieniu konsekwencji wystêpuj±cych utrudnieñ w realizacji umowy, w szczególno¶ci mo¿e polegaæ na zmianie terminu w stopniu koniecznym do przezwyciê¿enia wystêpuj±cych utrudnieñ lub na zmianie wynagrodzenia w zakresie w jakim wystêpuj±ce okoliczno¶ci wp³ywaj± na ponoszone przez Wykonawcê koszty. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionych w pkt 3) lit. f), zmiana polegaæ bêdzie na okre¶leniu nowego zakresu podwykonawstwa. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionych w pkt 3) lit. d) i g), zmiana dotyczyæ bêdzie przesuniêcia terminu realizacji o czas odpowiadaj±cy okresowi w jakim wystêpuj±ce okoliczno¶ci wstrzyma³y mo¿liwo¶æ realizacji robót.
3. W przypadku zaj¶cia okoliczno¶ci uprawniaj±cych do zmiany umowy wskazanych zarówno w niniejszym paragrafie jak i w § 7, Zamawiaj±cy jest uprawniony do dokonania jednostron-nego wyboru lub zastosowania obydwu podstaw do dokonania zmiany.
4. Strona wystêpuj±ca o zmiany postanowieñ niniejszej Umowy zobowi±zana jest do udoku-mentowania zaistnienia okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê zmiany, w szczególno¶ci przed-stawiæ odpowiednie dokumenty, cenniki, wyliczenia.
5. W przypadku zmiany wynagrodzenia strony wezm± pod uwagê rzeczywisty wzrost lub spa-dek kosztów realizacji zamówienia wywo³any okoliczno¶ciami opisanymi w niniejszym para-grafie.
Par.19 umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty winny byæ z³o¿one za po¶rednictwem platformy zakupowej Zamawiaj±cego. https://itb.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-13

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 134 ust 2 pkt 9 SWZ Pzp w zwi±zku z art. 131 ust.2 pzp, obliguje Wykonawców do przeprowadzenia wizji lokalnej, pod rygorem odrzucenia oferty na mocy art. 226 ust 1 pkt 18 ustawy Pzp w celu umo¿liwienia Wykonawcom oceny mo¿liwo¶ci sposobu wykonania przedmiotu umowy oraz skalkulowania ceny oferty. Terminy wizji ustala siê na dni wskazane w SWZ w pkt 4.7a.

2. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 2 ustawy Pzp w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób zwi±zanych z realizacj± zamówienia:
-Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby wykonuj±ce czynno¶ci polegaj±ce na ¶wiadczeniu najemnej pracy fizycznej pod nadzorem (robotnicy) w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia by³y zatrudniane przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 240 ze zm.). Minimalna liczba osób jak równie¿ wymiar etatu dla poszczególnych osób okre¶la Wykonawca maj±c na uwadze konieczno¶æ terminowego i prawid³owego wykonania przedmiotu umowy.
- sposób weryfikacji zatrudnienia osoby lub osób wskazanych w punkcie 4.7.1. SWZ oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ wskazane s± w projektowanych postanowieniach umowy (Rozdzia³ IV SWZ).

3. Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê równie¿:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (dalej w tym punkcie: „ustawa”);
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie punktu 8.3, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegaj± karze pieniê¿nej do 20 000 000 z³.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.