Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00237337/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Zielonki wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Zielonkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357946812
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Galicyjska 17
1.5.2.) Miejscowość: Zielonki
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-087
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 2850298; +48 12 2850490
1.5.8.) Numer faksu: +48 12 2850298 wew. 102
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@gzeaszielonki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzeaszielonki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2f05fe5-f860-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Zielonki wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2f05fe5-f860-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037935/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Stanisława Wyspiańskiego w Bibicach wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237337/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 468441,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 433741,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Stanisława Wyspiańskiego w Bibicach (zwanej dalej SP w Bibicach) wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2022/2023Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 1 jest dowóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu wraz z zapewnieniem opieki, które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia i zapewnienie opieki uczniom w czasie przejazdu na wskazanych trasach;
W ciągu jednego dnia realizacji usługi przewidzianych jest do wykonania ok. 5 kursów: 2 kursy poranne – dowóz oraz 3 kursy popołudniowe – odwóz. Liczba kursów może ulec zmianie;
Przewidywana trasa przewozu: Trasy przewozu uczniów: - szkoła - Bibice, Bibice, ul. Trzecia Góra, Węgrzce, ul. Magiczne Wzgórze, Węgrzce – Sudoł, Dziekanowice - kapliczka, Bosutów I, Bosutów II, Bosutów III – Remiza, Bosutów – ul. Leśna, Boleń I – Pętla Autobusowa, Boleń II – Dom Matejki, Boleń III – Gabinet Weterynaryjny, Boleń IV – ul. Legionistów, Michałowice – Komora, Michałowice – Banasiówka, Os. Michałki, Michałowice ul. Brzozowa, Las Michałowski, Bibice, ul. Na Czekaj – szkoła.
Przybliżona liczba kilometrów ww. kursu: ok. 25 km;
Zamawiający zaleca Wykonawcy zapoznanie się ze szczegółowym przebiegiem trasy przewozu dla wszystkich części zamówienia;
Szacunkowa ilość kilometrów do pokonania w celu wykonania usługi dziennie: ok. 125 kilometrów. Liczba kilometrów dziennych może ulec zmianie – Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji, zgodnie z art. 441 ustawy PZP; prawo opcji -20% - +20% kilometrów dziennych, realizowanego dowozu.
Szacunkowa liczba uczniów do przewiezienia: ok. 65 uczniów;
Do obsługi realizacji dowozu uczniów należy zabezpieczyć następującą ilość autobusów: dowóz i odwóz uczniów do SP w Bibicach – minimum 1 pojazd (plus pojazd zastępczy) – minimum 30 miejsc siedzących.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa ponadto wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 244125,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Zielonkach (zwanej dalej SP w Zielonkach) wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2022/2023.Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu wraz z zapewnieniem opieki, które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia i zapewnienie opieki uczniom w czasie przejazdu na wskazanych trasach;
W ciągu jednego dnia realizacji usługi przewidzianych jest do wykonania ok. 4 kursów. Liczba kursów może ulec zmianie;
przewidywana trasa przewozu: - szkoła Zielonki, Trojanowice – Lewiatan - Trojanowice - Pętla, Garlica Murowana, Zielonki ul. Marzycieli – Marszowiec, Pękowice ul. Galicyjska – szkoła. Przybliżona liczba kilometrów ww. kursu: ok. 25 km;
Zamawiający zaleca Wykonawcy zapoznanie się ze szczegółowym przebiegiem trasy przewozu dla wszystkich części zamówienia;
szacunkowa ilość kilometrów do pokonania w celu wykonania usługi dziennie: ok. 100 kilometrów. Liczba kilometrów dziennych może ulec zmianie – Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji, zgodnie z art. 441 ustawy PZP; prawo opcji -20% - +20% kilometrów dziennych, realizowanego dowozu.
Szacunkowa liczba uczniów do przewiezienia: ok. 40 uczniów;
Do obsługi realizacji dowozu uczniów należy zabezpieczyć następującą ilość autobusów: dowóz i odwóz uczniów do SP w Zielonkach – minimum 1 pojazd (plus pojazd zastępczy) – minimum 30 miejsc siedzących.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa ponadto wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 189616,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROAL Alicja Rozumek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6783082447
7.3.3) Ulica: Karola Darwina 4
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-764
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263655,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROAL Alicja Rozumek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6783082447
7.3.3) Ulica: Karola Darwina 4
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-764
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204786,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23INNE PRZETARGI ZIELONKI
więcej: przetargi ZIELONKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2024/2025
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2024/2025
- Transport uczniów na zajęcia pozalekcyjne i półkolonie oraz wycieczki szkolne w ramach projektu pn. "Nowoczesna edukacja w Gminie Siemyśl"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wręczyca Wielka do szkół i przedszkoli w Częstochowie wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2024/2025
- " Dowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Ośno Lub. do szkół w Gorzowie Wlkp. oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Sulęcinie w terminie od 01.09.2024r. do 27.06.2025r."
- Dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock w roku szkolnym 2024/2025 do szkół prowadzonych przez Miasto i Gminę Serock
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.