Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00230569/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
- 2022/BZP 00239946/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-05
- 2022/BZP 00247323/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe zorganizowanie 7-dniowego warsztatu terapeutycznego kształtującego umiejętności osobiste dla łącznie 12 osób.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W PABIANICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472212819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Romualda Traugutta 6A
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42215-66-60
1.5.8.) Numer faksu: 42215-66-60 wew. 0
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr-pabianice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
pcpr-pabianice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe zorganizowanie 7-dniowego warsztatu terapeutycznego kształtującego umiejętności osobiste dla łącznie 12 osób.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93098cd7-f79f-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304660
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052072/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Kompleksowe zorganizowanie 7dniowego warsztatu terapeutycznego kształtującego umiejętności osobiste dla 12 osób
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Lepsza przyszłość2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230569/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/LP/PN/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 24000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termin realizacji usługi: w okresie między 4 sierpnia 2022 r. a 26 sierpnia 2022 r.
Miejsce realizacji zadania – Polska – miejscowość położona w górach.
1. Wykonawca w ramach organizacji obozu socjoterapeutycznego dla 12 uczestników zapewni:
1) przejazd grupy na miejsce pobytu i jej powrót w dniu zakończenia na trasie Pabianice (siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, ul. Traugutta 6a), do miejsca wyjazdu i z powrotem (przewoźnik musi posiadać wszelkie zezwolenia
i licencje) – pojazd powinien mieć minimum 14 miejsc siedzących i nie może być starszy niż 5 lat, być klimatyzowany, wyjazd z Pabianic powinien być zaplanowany
w godzinach porannych a powrót w godzinach popołudniowych,
2) zakwaterowanie w ośrodku wczasowym bądź hotelu, w jednym budynku w pokojach 2,3,4-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (wc, umywalka, natrysk)
i całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody, o standardzie minimum trzygwiazdkowym, przyznane zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2166 z późn. zm.), dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych; dla osób niepalących, z klimatyzacją, oknem, pełnym węzłem sanitarnym, salą TV ogólnodostępną.
3) pełne wyżywienie (minimum 3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad składający się
z pierwszego i drugiego dania oraz deseru i napoju, kolacja) a także suchy prowiant na drogę powrotną (kanapka, owoc, woda mineralna 0,5 l na osobę), w dzień przyjazdu powinien być zapewniony minimum obiad i kolacja, w dzień wyjazdu powinno być zapewnione minimum śniadanie, menu zostanie ustalone po wyborze wykonawcy;
4) serwis herbaciany podczas zajęć (ciepłe i zimne napoje, drobne słodkie i słone przekąski),
5) 1 trenera, który właściwie zorganizuje i przeprowadzi warsztaty terapeutyczne kształtujące umiejętności osobiste z wykształceniem psychologicznym bądź pedagogicznym, ukończonymi studiami 5-letnimi oraz uzyskanym tytułem magistra nauk humanistycznych (psychologia/pedagogika),
6) 1 Kierownika obozu, Kierownikiem obozu lub kolonii może być osoba, która nie była karana za umyślne przestępstwo, ukończyła 18 lat, posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe; ukończyła kurs na kierownika wypoczynku;
7) sale szkoleniowe wyposażone w niezbędny sprzęt do przeprowadzenia zajęć z zakresu
warsztatów terapeutycznych kształtujących umiejętności osobiste,
8) Warsztaty terapeutyczne kształtujące umiejętności osobiste, prowadzony przez trenera, który powinien obejmować:
a) W ramach zajęć terapeutycznych w łącznym wymiarze 28 godzin dydaktycznych uczestnicy nauczą się efektywnie zarządzać czasem, zwiększać motywację do zmiany swojej sytuacji społecznej, radzić sobie w sytuacjach trudnych z wykorzystaniem różnych technik relaksacyjnych. Wyjazd poza powiat pabianicki przyczyni się do rozwoju uczestników i samodzielnego radzenia sobie w życiu,
9) Organizacja czasu wolnego, która realizowana będzie codziennie zgodnie z zaproponowanym harmonogramem (oprócz dnia przyjazdu i wyjazdu) po po warsztatach terapeutycznych, np. konkursy sportowe, zajęcia integracyjne: wspólne ognisko/grill (chleb, kiełbaski, śpiewanie piosenek), spacery po górskich szlakach, wyjścia w doliny, dyskoteki (woda, ciasteczka), gry i zabawy, spacer na plażę itp.,
10) całodobową stałą opiekę nad uczestnikami obozu (kierownika obozu+ trenera),
11) ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika obozu, obejmujące dojazd do miejsca odbywania się obozu, całodobowy 7-dniowy pobyt w miejscu obozu, powrót uczestników do siedziby PCPR Pabianice przy ul. Traugutta 6a po zakończeniu obozu, przy czym wymagana kwota ubezpieczenia musi wynosić nie mniej niż 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) na osobę,
12) bezpłatny transport oraz bezpłatną opiekę lekarską w przypadku zaistnienia konieczności odbycia wizyty lekarskiej, w tym transport na górskie szlaki,
13) zaplecze rekreacyjno – sportowe na terenie ośrodka/hotelu, np. sprawny sprzęt sportowy, siłownia, stoły do tenisa stołowego, boisko do różnych gier zespołowych.
2. Wymagania dotyczące ośrodka:
1) ośrodek powinien być położony na terenie miejscowości położonej w górach,
2) wszyscy uczestnicy muszą zostać zakwaterowani w jednym budynku w pokojach 2,3,4-osobowych,
3) pokoje powinny być wyposażone w jednoosobowe łóżka, pościel, koce, szafy ubraniowe, stoliki, krzesła, a także w papier toaletowy, mydło, ręczniki,
4) każdy pokój powinien posiadać pełen węzeł sanitarny (wc, umywalka, natrysk) z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody,
5) ośrodek powinien posiadać na swoim terenie stołówkę, w której będą serwowane posiłki. Posiłki mogą być serwowane poprzez szwedzki stół,
6) ośrodek powinien być ogrodzony i strzeżony (bramy zamykane na noc),
7) na terenie ośrodka powinno być miejsce do zorganizowania ogniska/grilla oraz innych zajęć o charakterze integracyjno-rekreacyjnym,
8) ośrodek powinien dysponować jedną salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć,
9) sala szkoleniowa powinna być wyposażona w niezbędny sprzęt audio-wizualny do przeprowadzenia zajęć, tj. rzutniki multimedialne, ekrany, tablice flipchart,
10) sala szkoleniowa powinna być dostępna przez 5 godzin dziennie przez 5 dni, w dniu przyjazdu i wyjazdu dopuszcza się skróconą ilość godzin zajęć dla każdej z grup do 1,5 godziny (łączna ilość godzin zajęć musi wynieść 28).
3. Ponadto Wykonawca:
1) poniesie koszty związane z opłatą klimatyczną za wszystkich uczestników obozu, jeśli będzie tego wymagała lokalizacja ośrodka;
2) zapewni wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę trenerską i kierownika warsztatów/obozu odpowiedzialnych za przeprowadzenie zajęć terapeutycznych, zorganizowanie zajęć integracyjno-rekreacyjnych oraz do stałej opieki nad uczestnikami warsztatów, w tym:
a) trenera z wykształceniem pedagogicznym i/lub psychologicznym,
b) kierownika odpowiedzialnego za całodobową opiekę nad uczestnikami warsztatów oraz zorganizowanie dodatkowych zajęć integracyjno-rekreacyjnych, posiadającego uprawnienia kierownika wycieczki/kolonii.
4) W przypadku awarii któregokolwiek z pojazdów uniemożliwiającej dalszą jazdę, Wykonawca zapewni pojazd zastępczy o standardzie nie gorszym niż ten, który uległ awarii. Pojazd zastępczy zostanie podstawiony w miejscu awarii w czasie nie dłuższym niż 2,5 godziny (w przypadku autobusu) od zaistniałej awarii.
5) Pojazdy muszą posiadać aktualny przegląd stanu technicznego oraz ubezpieczenie OC i NNW. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów płatnych dróg, parkingów i innych ewentualnych kosztów związanych z realizacją usług transportowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37990 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun&More Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 8 lok. 215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-09 do 2022-08-31INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- Usługa przygotowania, dostarczenia i zapewnienia obsługi wydawania posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Bychlewie, w tym oddziału przedszkolnego
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do obiektów MOSiR w Pabianicach
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Dostawa oleju opałowego do szkół i świetlicy na terenie Gminy Pabianice w 2025 roku
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - Dostawa serwerów i macierzy dyskowej
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem trzech sal użytkowych dla 5 osób, 15 osób, 58 osób wraz z pełnym wyposażeniem dla potrzeb projektu " Rodzina w komplecie"
- Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2025 do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń
- Świadczenie w 2025 roku usług schronienia wraz z całodobowym wyżywieniem dla osób bezdomnych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu do schroniska z usługami opiekuńczymi
- Zapewnienie obsługi w zakresie transportu osobowego krajowego i międzynarodowego na lata 2025-2026
- Świadczenie usług schronienia w 2025 roku dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn), których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Teresin
- Usługa kompleksowego zorganizowania grupowego wyjazdu studyjnego do Portugalii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.