Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00320110/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
- 2023/BZP 00326656/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-26
- 2023/BZP 00336254/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-02
- 2023/BZP 00402510/01 - Wynik z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
usługę dostępu do platformy zakupowej e-Usługi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 190
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-608
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
usługę dostępu do platformy zakupowej e-Usługi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a915e54e-1fb5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00122454/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Usługa dostępu do platformy zakupowej e-Usługi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez
System zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
System jest dostępny pod adresem: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji
postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika zewnętrznego odbywa się komunikacja Wykonawcy z
Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach
postępowania. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej Użytkowników zewnętrznych
odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień,
informacji, odpowiedzi na pytania. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po
otwarciu ofert, komunikacja kierowana od Wykonawcy do Zamawiającego, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia
oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej (czyli opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest
widoczna w zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Za datę przekazania i odbioru danych, w szczególności
oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę zapisania pliku
na serwerze Systemu. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym
rogu Systemu. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników zewnętrznych, w tym do złożenia oferty,
przesyłania dokumentów i oświadczeń, konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika
zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do
autentykacji i podpisu. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji
przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług)
dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla
Wykonawców pod adresem https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus/elearning. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej
działania Systemu Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: bzp@krus.gov.pl (nie dotyczy
składania ofert wraz z załącznikami). Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi
100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP)
zawierający wiele pojedynczych plików. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB, w formatach
.png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar,
.7z, .eml, .msg
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 0000-ZP.261.19.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do platformy zakupowej (Aplikacji) dla Centrali i 16 Oddziałów Regionalnych KRUS, rozumianej jako gotowe narzędzie działające on-line czyli poprzez bezpośrednie połączenie z przeglądarką internetową, zwanej dalej Aplikacją, umożliwiającej udzielanie zamówień publicznych przez Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych wraz
z zamówieniami, do których ustawy Pzp nie stosuje się.
2) Usługi Wykonawcy muszą być świadczone w oparciu o wdrożony po stronie Wykonawcy system zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodny z normą ISO 27001 oraz system zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001 - lub równoważnymi.
Powyższy certyfikat powinien być ważny przez cały okres realizacji zamówienia.
Za równoważny Zamawiający uzna certyfikat, wystawiony przez niezależny podmiot
zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, o ile podmiot ten posiada akredytację udzieloną przez Polskie Centrum Akredytacji lub przez
równorzędny podmiot zagraniczny o ile jednostka akredytacyjna jest sygnatariuszem
i pełnoprawnym członkiem EA MLA (European co-operation for Accreditation Multilateral
Agreement) lub IAF MLA (International Accreditation Forum Multilateral Recognition Arrangement).
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umowy – Rozdział II SWZ Załącznik nr 1 do Umowy.
Zamawiający w celu sprawdzenia, że oferowana Aplikacja spełnia funkcjonalności wymagane w opisie przedmiotu zamówienia, wezwie Wykonawców do przeprowadzenia prezentacji oferowanej Aplikacji. Szczegółowy opis prezentacji został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48490000-9 - Pakiety oprogramowania do zamówień
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja bezpieczeństwa eksploatacji i utrzymania Aplikacji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Obsługa administratorska w siedzibie Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wsparcie merytoryczne użytkowników
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje:
a) minimum 2 usługi, z których każda polega na:
i. świadczeniu tj. wdrożeniu i świadczeniu usługi dostępu do platformy zakupowej (Aplikacji) służącej do przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych przez okres co najmniej 6 miesięcy,
ii. świadczeniu usługi dostępu do platformy zakupowej (Aplikacji) dla co najmniej
10 wyodrębnionych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, znajdujących się w różnych lokalizacjach (w różnych miejscowościach) - o wartości rocznej wynoszącej co najmniej 150 tys. złotych brutto,
iii. przeprowadzeniu warsztatów w zakresie obsługi platformy zakupowej (Aplikacji) dla co najmniej 60 osób u jednego Zamawiającego,
b) przy czym jedna z tych usług, dodatkowo polega na świadczeniu dostępu do platformy zakupowej (Aplikacji), która służy do przeprowadzenia postepowań o udzielenie zamówienia publicznego, z możliwością wykorzystania dynamicznego system zakupów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w
oświadczeniu, o którym mowa w sekcji V pkt 5.5) w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, z
zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy 13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2022 r. poz. 835).
Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej, określonego w Sekcji V pkt 5.4):
Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych że są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
Termin 3 lat i 3 miesięcy liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, powinien zawierać usługi, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca złoży wraz z ofertą:1. koncepcję zapewnienia bezpieczeństwa eksploatacji i utrzymania Aplikacji zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączniku nr 4 do SWZ.
2. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem spełnienia przez Wykonawcę określonych norm na potwierdzenie wymagania określonego w Sekcji IV pkt 4.2.2) ogłoszenia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
2. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem spełnienia przez Wykonawcę określonych norm na potwierdzenie wymagania określonego Sekcji IV pkt 4.2.2) ogłoszenia.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, odpowiednio każdy z tych Wykonawców oraz podmiotów nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
Warunek dotyczący zdolności technicznej – W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, ocena wymagań określonych w Sekcji V. pkt 5.4) ogłoszenia będzie dla tych Wykonawców dokonana łącznie, przy czym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian określa § 11 Projektowanych Postanowień Umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-25 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-25 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-23
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca składa ofertę według Formularza oferty, którego wzór zawiera Rozdział III SWZ.Do oferty należy dołączyć:
1) Oświadczenia, o których mowa w Sekcji V pkt 5.5) ogłoszenia;
2) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby w postępowaniu, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, jeżeli w imieniu Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie nie wynika z KRS, CEDiG lub innego właściwego rejestru.
3) Przedmiotowe środki dowodowe, które zostały określone w Sekcji V pkt 5.8) ogłoszenia.
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innego podmiotu w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
5) oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, o którym mowa w Sekcji VI pkt 6.6) ogłoszenia (o ile dotyczy).
Przed zawarciem umowy wybrany Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.