eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńPrzygotowywanie i wydawanie na terenie Gminy Miasta Toruń około 25 550 ciepłych posiłków obiadowych dla podopiecznych MOPR Toruń



Ogłoszenie z dnia 2021-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowywanie i wydawanie na terenie Gminy Miasta Toruń około 25 550 ciepłych posiłków obiadowych dla podopiecznych MOPR Toruń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005721282

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego 118a

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mopr.torun.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie i wydawanie na terenie Gminy Miasta Toruń około 25 550 ciepłych posiłków obiadowych dla podopiecznych MOPR Toruń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e46c293-5807-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304701

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000882/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Przygotowywanie i wydawanie na terenie Gminy Miasta Toruń około 25 550 ciepłych posiłków obiadowych dla podopiecznych MOPR Toruń

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mopr-torun.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mopr-torun.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej pod adresem: https://mopr-torun.ezamawiajacy.pl, zwanej dalej Platformą oraz poczty elektronicznej. Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej. Instrukcja została zamieszona bezpośrednio na ww. Platformie.
Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu: https://mopr-torun.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji dla Wykonawców – Regulacje i procedury procesu zakupowego https://mopr-torun.ezamawiajacy.pl. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: : txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Wykonawca może złożyć jednorazowo maks. 15 plików. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy https://mopr-torun.ezamawiajacy.pl. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. Po założeniu konta, po zalogowaniu Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamawiający w zakładce "Pytania i odpowiedzi".
Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń
za pomocą poczty elektronicznej. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy e-Zamawiający, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego pod numerem telefonu: +48 22 576 22 23, e-mail: oneplace.admin@marketplanet.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119
z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu przy ul. Słowackiego 118a, tel. 56 650 85 65; 56 650 85 62;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@mopr.torun.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy p.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 p.z.p. przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OA.2611.13.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie na terenie Gminy Miasta Toruń około 25 550 ciepłych posiłków obiadowych dla podopiecznych MOPR Toruń. 2. Posiłki obiadowe powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, według wymogów sztuki kulinarnej i wymogów sanitarnych zgodnie z ustawą dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 z późn. zm), rozporządzeniami wykonawczymi, rozporządzeniami unijnymi,
a zwłaszcza z zachowaniem zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli – HACCP. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów dotyczących: warunków zdrowotnych zbiorowego żywienia, w tym warunków i wymagań sanitarnych obowiązujących przy przechowywaniu, przygotowaniu żywności, warunków sanitarno -epidemiologicznych stawianych osobom prowadzącym działalność w zakresie zbiorowego żywienia. 4. Wykonawca zapewni do przygotowywania, pakowania i wydawania posiłków osoby, które posiadać będą ważne badania sanitarno – epidemiologiczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 grudnia 2002 r. w sprawie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych. (Dz. U. 2002 nr 234 poz. 1975). 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek przygotowania, dowozu i dystrybucji ciepłych posiłków obiadowych w dwóch punktach zlokalizowanych
na terenie Gminy Miasta Toruń, tj. na lewobrzeżu oraz prawobrzeżu Miasta
6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z regulacjami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 z późn. zm), rozporządzenia (WE) NR 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE. seria L z 2004 nr 139 poz. 1 z późn. zm.) oraz rozporządzenia (WE) NR 178/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego powołującego Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiający procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. U. UE seria L z 2002 nr 31 poz. 1 z późn. zm.) 7. Szacowana średnia miesięczna liczba osób przewidziana do otrzymania posiłków obiadowych, realizowanych na podstawie bonów obiadowych wydanych klientom przez Zamawiającego, wynosi ok. 70 dziennie, z zastrzeżeniem, że:
- ok. 45 posiłków wydawanych będzie codziennie w każdy dzień miesiąca (w tym soboty, niedziele i święta) w godzinach od 12:00 do 14:00 w stałym miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego na terenie Gminy Miasta Toruń na prawym brzegu Wisły w okolicy
ul. Skłodowskiej-Curie.
oraz
- ok. 15 posiłków wydawanych będzie codziennie w każdy dzień miesiąca (w tym soboty, niedziele i święta) w godz. od 12:00 do 14:00 w stałym miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego na terenie Gminy Miasta Toruń na lewym brzegu Wisły w okolicach działek Rudak.
W przypadkach szczególnie uzasadnionych realizacja bonu obiadowego nastąpić może w miejscu zamieszkania klienta Zamawiającego. Dostarczenie ciepłego posiłku obiadowego do miejsca zamieszkania klienta Zamawiającego nastąpi na koszt Wykonawcy. Przewidywana ilość ok. 10 posiłków dziennie.
8. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsc wydawania posiłków, o czym poinformuje Wykonawcę na 7 dni przed planowaną zmianą.
9. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości posiłków obiadowych w okresie objętym przedmiotem zamówienia ze względu na potrzeby środowiska oraz możliwości finansowe Gminy w tym zakresie.
10. Zamawiający przewiduje, że w czasie obowiązywania umowy ilość wydanych ciepłych posiłków określona w pkt. 7 może ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu o około 20 % ilości szacunkowej.
11. O każdej przewidywanej zmianie zapotrzebowania na ilość ciepłych posiłków określonych w pkt 7, osoba wskazana przez Zamawiającego poinformuje Wykonawcę telefonicznie lub mailowo z wyprzedzeniem 1 – dniowym, do godz. 14:00. 12. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania zamówienia przez Wykonawcę.13. Posiłki muszą być zróżnicowane, sporządzone ze świeżych artykułów posiadających aktualne terminy ważności, z pełnowartościowych produktów z uwzględnieniem
sezonowości ich występowania i zapewnić wartość energetyczną nie mniej niz. 1100 kcal.
14. Jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potraw nie powinien powtarzać się w ciągu tygodnia, posiłek powinien zawierać:
a. Zupę (min. 300ml) z mięsną wkładką ( min. 150g)
lub
b. danie jednogarnkowe z mięsem
lub
c. Zupa (min. 300ml) + drugie danie - min. 150 g mięsa/ryby (co najmniej raz
w tygodniu).
15. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca prześle drogą elektroniczną tygodniowy jadłospis. 16. Posiłki powinny być zapakowane w miejscu przygotowania, w odpowiednie opakowania jednorazowe wraz z jednorazowymi sztućcami, spełniającymi wymagania określone w Zarządzeniu nr 220 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 15 lipca 2019 r. w sprawie działań proekologicznych w Urzędzie Miasta Torunia, dostarczone i wydawane
w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania opakowań z tworzyw sztucznych. 17. Ciepłe posiłki obiadowe wydawane będą osobom uprawnionym na podstawie bonów wykonanych i wydanych przez Zamawiającego.
18. W razie gdy Wykonawca nie wyda wszystkich przygotowanych ciepłych posiłków obiadowych, zamówionych przez Zamawiającego zgodnie z pkt 7 i 11, pozostałe posiłki obiadowe Wykonawca dostarczy do Ośrodka Interwencji Kryzysowej przy ul. Skłodowskiej – Curie 80F w Toruniu.
19. W okresie zagrożenia epidemicznego Wykonawca ma obowiązek wydawania posiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do zapewnienia osobom realizującym przedmiot zamówienia środków ochrony osobistej (m. im. maseczki, rękawiczki, płyny dezynfekujące). 20. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania czystości w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, w trakcie wydawania posiłków oraz po zakończeniu wydawania posiłków.
21. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli posiłków podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Czas wydawania posiłków (W) – waga kryterium 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wydawania posiłków

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca ma obowiązek posiadania wpisu działalności gospodarczej do właściwego rejestru KRS lub CEIDG.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca ma obowiązek posiadania wpisu działalności do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli żywności Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca ma obowiązek dysponowania lokalem gastronomicznym, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia (przygotowywanie i pakowanie posiłków) na czas realizacji zamówienia oraz co najmniej dwóch środków transportu do przewozu posiłków.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
3. Oświadczenie zawierające numer właściwego rejestru (KRS lub CEIDG), pod którym zarejestrowana jest działalność związana z przedmiotem zamówienia Wykonawca składa w ofercie.
4. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie przez Wykonawcę działalności w lokalu, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia – przygotowanie i pakowanie posiłków (z podaniem dokładnego adresu).
2) zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu środków transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt. 1 SWZ, składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mopr-torun.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.