eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokWykonanie modernizacji systemu sygnalizacji po¿arowej w tutejszym Domu.



Og³oszenie z dnia 2024-04-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji po¿arowej w tutejszym Domu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DOM POMOCY SPO£ECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292853

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: BARANOWICKA 203

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-530

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kbobowski@dpsb.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.dpsb.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji po¿arowej w tutejszym Domu.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d13bc089-03e6-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00304717

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00034529/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja systemu sygnalizacji przeciwpo¿arowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d13bc089-03e6-11ef-b81b-aebd110f5279

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.dpsb.bialystok.pl www.ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi
w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci,
z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
7. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik) lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
8. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
9. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu
i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji po¿arowej w budynkach Domu Pomocy Spo³ecznej w Bia³ymstoku, ul. Baranowicka 203.
Pe³en zakres robót okre¶la sporz±dzona dokumentacja projektowo-techniczna stanowi±ca za³±cznik do SWZ. Przedmiar robót ma charakter pogl±dowy i zalecane jest odbycie wizji lokalnej w celu zapoznania siê z pe³nym zakresem prac do zrealizowania. Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ odpowiedzialno¶ci za b³êdy wykonawcy na etapie prac spowodowane nie uczestniczeniem w wizji lokalnej obiektu.. Wyklucza siê mo¿liwo¶æ roszczeñ Wykonawcy z tytu³u b³êdnego skalkulowania ceny. Opracowana dokumentacja stanowi integraln± czê¶æ SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie finansowym,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów tj. posiadaj± zezwolenie Prezesa Pañstwowej Agencji Atomistyki na dzia³alno¶æ zwi±zan± z izotopowymi czujkami dymu.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. posiadaj± w banku lub spó³dzielczej kasie oszczêdno¶ciowo-kredytowej ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej,
w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
w wysoko¶ci min. 450 000,00 z³,
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj. wykonali nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1 zamówienie o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia (systemy sygnalizacji przeciwpo¿arowej) o ³±cznej warto¶ci min 450 000,00 z³ brutto,

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.O¶wiadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy PZP o braku przynale¿no¶ci do tej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r.
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019r. poz. 369) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
2. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
3. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.
4. Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.
5. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy prawo zamówieñ publicznych, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz minimum jednej roboty budowlanej (o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 450 000 z³ brutto) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane a je¿eli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
Roboty powinny byæ o charakterze i zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia (system sygnalizacji przeciwpo¿arowej). Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli ³±czna warto¶æ przedstawionych referencji w przypadku wiêkszej liczby robót ni¿ jedna siêgnie 450.000 z³ brutto.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj±
o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 450.000 z³.
4. Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy (kwota 450.000 z³), w okresie nie wcze¶niej ni¿ miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Zezwolenie Prezesa Pañstwowej Agencji Atomistyki na dzia³alno¶æ zwi±zan±
z izotopowymi czujkami dymu.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta powinna zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty:
a) wype³niony za³±cznik nr 1 – formularz ofertowy,
b) kopiê wp³aty wadium lub dokumenty potwierdzaj±ce jego wniesienie w innej formie,
c) dokumenty uwiarygodniaj±ce Wykonawcê wskazane zgodnie z zapisem czê¶ci X specyfikacji,
d) wzór umowy (za³±cznik nr 2) uzupe³niony o dane Wykonawcy i podpisany przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy (ka¿da strona umowy powinna byæ zaparafowana),
e) kosztorys ofertowy sporz±dzony wg za³±czonego do SIWZ przedmiaru robót. Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i z³o¿enia kosztorysu ofertowego szczegó³owego (ze wskazaniem podstawy wyceny, z opisem pozycji, z obmiarem robót, cen± jednostkow± pozycji, warto¶ci± pozycji, stawk± roboczogodziny, procentowymi narzutami kosztów ogólnych, kosztów zakupu i zysku, tabel± elementów scalonych),
f) o¶wiadczenie, i¿ do wykonywania zamówienia bêd± u¿yte materia³y które odpowiadaj± wymogom okre¶lonym w stosownych przepisach i na które Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu stosowne dokumenty,
g) wykaz podwykonawców i robót które zostan± im powierzone – nazwa i adres podwykonawcy lub informacja, i¿ roboty nie zostan± powierzone podwykonawcom
h) o¶wiadczenie, i¿ wszystkie osoby zatrudnione przy realizacji przedmiotu zamówienia zostan± zatrudnione na umowê o pracê,
i) autoryzacja producenta oferowanego systemu

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:
10 000,00 z³ ( s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego: nr konta 28 1240 2890 1111 0010 3573 5392. Nale¿y zaznaczyæ: Wadium przetargowe.
Zamawiaj±cy zwraca uwagê, ¿e za skuteczne wniesione wadium w formie pieniê¿nej uznaje siê zaksiêgowane kwoty na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Dom Pomocy Spo³ecznej
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-13 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na platformie ezamowienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-13 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.