Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00232604/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana indywidualnego źródła ciepła wraz z remontem łazienek w budynku użyteczności publicznej w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Chrobrego 110
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZAKŁAD ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277572641
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 41
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4572006
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzzn@pzzn.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzzn.bip.powiatwodzislawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzzn.bip.powiatwodzislawski.pl/bipkod/006/001/0041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana indywidualnego źródła ciepła wraz z remontem łazienek w budynku użyteczności publicznej w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Chrobrego 1102.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36b3fd57-21e7-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304731
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001689/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wymiana indywidualnego źródła ciepła wraz z remontem łazienek w budynku użyteczności publicznej w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Chrobrego 110
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232604/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZZN.0714.93.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 197591,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zadania pn.: „Wymiana indywidualnego źródła ciepła wraz z remontem łazienek w budynku użyteczności publicznej w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Chrobrego 110”. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez „PROEKO” Pracownia Projektowa Wojciech Brewczyński z Rybnika oraz decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1322/19 z dnia 18.10.2019 r. oraz dokumentacji projektowej wykonanej przez Karolinę Zielony.
2. Zakres robót obejmuje:
1) demontaż przewodów c.o. i grzejników,
2) demontaż kotła węglowego wraz z osprzętem,
3) demontaż naczynia otwartego zabezpieczającego kocioł,
4) demontaż pojemnościowego podgrzewacza wody,
5) demontaż instalacji wod.-kan.,
6) montaż rurociągów stalowych ocynkowanych zewnętrznie,
7) montaż grzejników stalowych płytowych 24 szt.,
8) montaż zaworów termostatycznych 23 szt.,
9) montaż zespołu przyłączeniowego z wbudowanym zaworem termostatycznym 1 szt.,
10) montaż głowic termostatycznych 24 szt.,
11) izolację cieplną rurociągów,
12) uzupełnienia tynków,
13) montaż kotłowni gazowej wraz z osprzętem wyposażonej w kocioł gazowy kondensacyjny o mocy 3,4-23,4 kW,
14) wkład kominowy powietrzno–spalinowy,
15) montaż instalacji gazu,
16) remont pomieszczenia kotłowni gazowej,
17) montaż instalacji elektrycznej,
18) montaż instalacji wod.-kan.,
19) montaż urządzeń sanitarnych,
20) roboty rozbiórkowe toalet: demontaże, skucia okładzin, rozebranie ścian działowych,
21) roboty murowe i tynkarskie: lekkie ścianki z płyt g-k, obudowa z płyt g-k,
22) biały montaż,
23) ułożenie płytek podłogowych i ściennych,
24) roboty malarskie,
25) roboty remontowe i odtworzeniowe.
Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym – przychodnia zdrowia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane i wykonawcze, dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych a także projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia – Dział II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45421141-4 - Instalowanie przegród
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238708,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337672,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238708,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „WIMAR” Spółka Jawna Wiesław i Mariusz Słanina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270648000
7.3.3) Ulica: Hallera
7.3.4) Miejscowość: Radlin
7.3.5) Kod pocztowy: 44-310
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238708,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Dostawa sprzętu IT dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Świadczenie usług pocztowych
- Świadczenie usług opiekuńczych dla Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim
- Dostawa i montaż foteli dla widowni na sali koncertowej i sali kameralnej
- Dostawa i montaż ustrojów akustycznych na sali koncertowej i sali kameralnej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.