eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA POLICEALNA TECHNIKI DENTYSTYCZNEJ W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470636886

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. marsz. Józefa Piłsudskiego 159

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 92-332

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sptd.lodz@wikom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tech-dent.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e092506-e566-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e092506-e566-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00249586/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej” Roboty budowlane w formule „Zaprojektuj i wybuduj”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowanie w ramach Umowy o objęcie przedsięwzięcia wsparciem z planu rozwojowego dotycząca realizacji przedsięwzięcia w ramach Konkursu pt. Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251615

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4389000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia, w szczególności jest opracowanie dokumentacji oraz wykonanie prac budowlanych, remontowych na zadaniu pn.: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej”. Przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje, opracowanie dokumentacji na realizację zadania oraz w zakres wchodzą:
3.1. PRACE DEMONTAŻOWE/ ROZBIÓRKOWE
3.1.1. WYBURZENIE ŚCIAN WEWNĘTRZNYCH DZIAŁOWYCH I NOSNYCH
3.1.2. DEMONTAŻ ISTNIEJĄCEJ STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ
3.1.3. DEMONTAŻ CZĘŚCI OKŁADZIN WEWNĘTRZNYCH (POSADZKI, SUFITY, ŚCIANY.
3.2. PRACE BUDOWLANE WEWNĘTRZNE
3.2.1. WYKONANIE NOWYCH PODZIAŁÓW WEWNĘTRZNYCH ŚCIANAMI MOBILNYMI ORAZ DZIAŁOWYMI
3.2.2. MONTAŻ NOWYCH NADPROŻY I PODCIĄGÓW, POSZERZENIA OTWORÓW
3.2.3. MONTAŻ NOWEJ STOLARKI DRZWIOWEJ
3.2.4. WYKONANIE OKŁADZIN (ŚCIAN, SUFITÓW, PODŁÓG)
3.2.5. MONTAŻ WYPOSAŻENIA SANITARNEGO
3.2.6. PRACE WYKOŃCZENIOWE
3.2.7. WYKONANIE IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ POMIESZCZEŃ
3.3. PRACE INSTALACYJNE
3.3.1. PRZEBUDOWA INSTALACJI SANITARNYCH (WODOCIĄGOWEJ, KANALIZACJI, C.O.)
3.3.2. WYKONANIE NOWYCH INST. ELEKTRYCZNYCH I WYMIANA ROZDZIELNIC
3.3.3. WYKONANIE INSTALACJI WENTYLACJI MECHANICZNEJ I KLIMATYZACJĄ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ
3.3.4. MONTAŻ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO, AWARYJNEGO I EWAKUACYJNEGO
3.3.5. WYKONANIE NOWYCH INSTALACJI TELETECHNICZNYCH
2. Roboty będą prowadzone w szczególności zgodnie z sztuką budowlaną.
3. Zakres prac zadania ujęty jest w Programie Funkcjonalno – użytkowym – Załącznik Nr 8 do SWZ.

5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie w ciągu 180 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne, jednak nie dłużej niż do dnia 20.11.2024 r. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznego okresu rękojmi na roboty budowlane.


74220000-1 Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71400000-2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją
71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
74262000-3 Usługi nadzoru budowlanego
71356100-9 Usługi kontroli technicznej
71540000-5 Usługi zarządzania budową
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45000000-7 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45215140-0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 Roboty budowlane remontowe i renowacyjne
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45215140-0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45215141-7 Roboty budowlane w zakresie sal operacyjnych
45223200-8 Roboty konstrukcyjne
45421153-1 Instalowanie zabudowanych mebli.
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian.
45431200-9 Kładzenie glazury.
45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych.
45432200-6 Wykładanie i tapetowanie ścian.
44112310-4 Ścianki działowe
45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 Roboty malarskie
45421130-4 Instalowanie drzwi i okien
45441000-0 Roboty szklarskie
45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych
45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych
45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych.
45314200-3 Instalowanie linii telefonicznych.
45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania.
45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych.
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego
45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
50700000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji w budynkach

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5043000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5043000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5043000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSLAND – GM Sp. z o.o., NIP: 9820385802, REGON: 520186410, województwo łódzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9820385802

7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 112D lok. 221

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-508

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. prace projektowe wraz z uzyskaniem wszelkich pozwoleń, dopuszczeń
2. ciężkie prace budowlano - montażowe oraz instalacyjne w branży sanitarnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5043000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.