Ogłoszenie z dnia 2024-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00087206/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych w gminie Bytnica wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg (zamówienie z podziałem na 8 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770215
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bytnica
1.5.2.) Miejscowość: Bytnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-630
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bytnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bytnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ff79c55-be05-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg gminnych w gminie Bytnica wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg (zamówienie z podziałem na 8 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ff79c55-be05-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087206
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia pn. „Modernizacja drogi na odcinku Bytnica-Głębokie o numerze 00815F”1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej nr 0008 15 F Bytnica – Głębokie – Radnica na odcinku Bytnica – Głębokie od km 0+025,44 do km 2+900 o nawierzchni twardej wraz z odwodnieniem m. Głębokie
Parametry techniczne (projektowe):
- Klasa drogi: lokalna,
- Vp=50 km/h,
- Szerokość jezdni w terenie zabudowanym = 6,00 m,
- Szerokość chodnika 2 x 2,00 m,
- Szerokość jezdni poza terenem zabudowy = 5,00 m,
- Szerokość poboczy 2 x 0,75 m,
- Odwodnienie – Głębokie do wpustów ściekowych,
- Odwodnienie – Bytnica powierzchniowe,
- Dopuszczalny nacisk osi pojazdu – 100 kN,
- Kategoria ruchu – KR1.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Dokumentacja Techniczna dla części 1 stanowiąca Załącznik nr 9A do SWZ, na którą składają się:
a) Przedmiary robót,
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
c) Projekt Budowlany.
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części 1 stanowiące Załącznik nr 10A do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 1815025,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia pn. „Modernizacja drogi w miejscowości Budachów o numerze 000809”1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi nr 000809 w miejscowości Budachów. Remontowi zostanie poddany odcinek drogi gminnej o długości 605.50m od krawędzi drogi powiatowej 1158F rozpoczynając w kierunku południowym do wiaduktu kolejowego tj. granicy pasa kolejowego. Remontowi zostaną poddane nawierzchnia jezdni, poboczy chodnika oraz części przylegających do jezdni zjazdów.
Parametry techniczne (projektowe):
- Droga klasy D, oraz Vp=30km/h
- Szerokości jezdni 3.5m
- Powierzchnie:
- długość remontu drogi gminnej: L=605,50m,
- długość remontu DG w pasie DP 1158F: L= 8.00m,
- powierzchnia remontu drogi: F=2152m2,
- powierzchnia remontu skrzyżowania z DP1158F: F=96m2,
- powierzchnia remontu zjazdów z kostki bet. F=25m2,
- powierzchnia remontu zjazdów z kostki kam. F=35m2,
- powierzchnia remontu zjazdów gruntowych F=275m2,
- powierzchnia remontu chodnika F=163m2,
- powierzchnia remontu poboczy: F=680m2.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Dokumentacja Techniczna dla części 2 stanowiąca Załącznik nr 9B do SWZ, na którą składają się:
a) Przedmiary robót,
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
c) Projekt Budowlany.
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części 2 stanowiące Załącznik nr 10B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 358100,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia pn. „Dostawa ciągnika rolniczego”1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowego do użytku ciągnika rolniczego o mocy 110-125KM – 1 szt. (kpl).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia dla części 3 stanowiący Załącznik nr 9C do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części 3 stanowiące Załącznik nr 10C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43250000-0 - Ładowarki czołowe
4.5.5.) Wartość części: 370000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 zamówienia pn. „Dostawa rozsiewacza piasku i soli”1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowego do użytku rozsiewacza piasku i soli o ładowności 5000-6000 kg – 1 szt. (kpl).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia dla części 4 stanowiący Załącznik nr 9D do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części 4 stanowiące Załącznik nr 10D do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144440-4 - Piaskarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg
34144420-8 - Pojazdy do rozrzucania soli
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 zamówienia pn. „Dostawa przyczepy jednoosiowej”1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, wolnej od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowej do użytku przyczepy jednoosiowej, wywrotki o ładowności 2000-2500 kg – 1 szt. (kpl).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia dla części 5 stanowiący Załącznik nr 9E do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części 5 stanowiące Załącznik nr 10E do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34134200-7 - Wywrotnice
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 zamówienia pn. „Dostawa zamiatarki ulicznej”1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, wolnej od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowej do użytku zamiatarki ulicznej – 1 szt. (kpl).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia dla części 6 stanowiący Załącznik nr 9F do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części 6 stanowiące Załącznik nr 10F do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg
4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 zamówienia pn. „Dostawa beczki asenizacyjnej”1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, wolnej od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowej do użytku beczki asenizacyjnej o pojemności 1 000 L – 1 szt. (kpl).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia dla części 7 stanowiący Załącznik nr 9G do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części 7 stanowiące Załącznik nr 10G do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34223340-1 - Cysterny naczepowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44614000-7 - Beczki
4.5.5.) Wartość części: 115000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 zamówienia pn. „Dostawa sitopiaskownika”1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie sitopiaskownika na terenie
oczyszczalni ścieków w Bytnicy. – 1 szt. (kpl).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia dla części 8 stanowiący Załącznik nr 9H do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części 8 stanowiące Załącznik nr 10H do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39350000-0 - Urządzenia do obróbki ścieków
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
4.5.5.) Wartość części: 160000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2303916,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1938666,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „KONTRAKT” sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9261508162
7.3.4) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "KONTRAKT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "KONTRAKT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1938666,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 523230,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 523230,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „KONTRAKT” sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9261508162
7.3.4) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "KONTRAKT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "KONTRAKT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 523230,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika wraz osprzętem do utrzymania chodników w ciągu dróg powiatowych
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Dostawa posypywarko-solarki z własnym napędem spalinowym i podajnikiem taśmowym dla Nadleśnictwa Lądek - Zdrój
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Zaprojektowanie i budowa instalacji wychwytu i redystrybucji wód opadowych dla zadania pn. nazwą: "Pilotażowa instalacja do wychwytu i redystrybucji wód opadowych w kontrolowanych warunkach" (2).
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.