eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MogilnoDostawa do placówek oświatowych Gminy Mogilno węgla kamiennego w asortymencie ekogroszek w sezonie grzewczym 2021/2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa do placówek oświatowych Gminy Mogilno węgla kamiennego w asortymencie ekogroszek w sezonie grzewczym 2021/2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340396747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 1A

1.5.2.) Miejscowość: Mogilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@mogilno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zosip.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zosip_mogilno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa do placówek oświatowych Gminy Mogilno węgla kamiennego w asortymencie ekogroszek w sezonie grzewczym 2021/2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6017ec54-4073-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304810

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000444/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa do placówek oświatowych Gminy Mogilno węgla kamiennego w asortymencie ekogroszek w sezonie grzewczym 2021/2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262646/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOSIP.261.6.2021.AB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 144561,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuję dostawę:
1) Węgla kamiennego w asortymencie: ekogroszku w ilości 160 ton
Typ węgla 31,2
Kaloryczność min. 26 MJ/kg
Granulacja od 8-25 mm
zawartość popiołu 4-10%
zawartość siarki <0,6 %
wilgotność <12 %
2. Dostawa obejmuje dowiezienie węgla kamiennego – ekogroszku do placówek oświatowych wymienionych w załączniku nr 6 do SWZ
3. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.
4. Kody CPV:
09200000-1 – Ropa naftowa, węgiel i produkty naftowe
09111210-5 – węgiel kamienny

5. Wymagania stawiane Wykonawcy:
5.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z wymogami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający informuje, że w okresie trwania umowy dokona czterokrotnej, wyrywkowej kontroli dostarczonego opału. Kontrola będzie polegała na wspólnym z Wykonawcą pobraniu próbki i przekazaniu jej do laboratorium w celu wykonania analizy i porównaniu jej wyników z parametrami opału (ekogroszek) wskazanym w SWZ. Koszty poniesione za wykonanie badania pokryje:
- Zamawiający, jeśli parametry będą zgodne z wymogami SWZ
- Wykonawca, jeśli parametry będą poniżej wskazanych w SWZ
6. Wymagana jest należyta staranności przy realizacji zobowiązań umowy,
7. Wymagania organizacyjne:
W ramach ceny przetargowej dostawca zobowiązuje się do systematycznego dostarczania zamówionego opału do wskazanej placówki w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie określonym w ofercie od momentu zgłoszenia zapotrzebowania
Obiekty, których dotyczy przedmiot zamówienia będą w czasie realizacji zamówionych dostaw w okresie zajęć dydaktycznych, w związku z czym należy zwrócić szczególną ostrożność i uwagę w czasie rozładunku na dzieci i młodzież przebywającą na terenie danej placówki oświatowej. Dostawa towaru będzie dokonywana w dni robocze w godzinach 8:00 -14:00. Odbiór towaru będzie następował protokolarnie w obecności palacza oraz dyrektora placówki oświatowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09200000-1 - Ropa naftowa, węgiel i produkty naftowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111210-5 - Węgiel kamienny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179088,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205656,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179088,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Węglopasz" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302786863

7.3.3) Ulica: ul. Piątkowska 149/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-648

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179088,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-01 do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.