Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00247884/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla nauczycieli i uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Krasnymstawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM. B. GŁOWACKIEGO W KRASNYMSTAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000095609
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sobieskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 576 30 65
1.5.8.) Numer faksu: 82 576 30 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat-glowacki.p9@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs2krasnystaw.edu.pl/index.php
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://glowacki.bip.e-zeto.eu/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla nauczycieli i uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Krasnymstawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0edeffc7-2a6d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304823
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00227230/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli i ucznów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Nowoczesna edukacja szansą rozwoju młodzieży Zespołu Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie” działanie 12.4. Kształcenie zawodowe, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247884/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.2.262.12.4.Sz.V.2018-2020
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 117840 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie dla nauczycieli z tworzenia e-materiałów oraz wykorzystania technologii w zdalnym nauczaniu.1) Miejsce realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych: Zespół Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 5, 22-30 Krasnystaw.
2) Odbiorca: Nauczyciele Zespołu Szkół Nr 2 im Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie.
3) Liczba osób i czas trwania szkolenia: 8 osób, godzin: 30 h
4) Maksymalny możliwy termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 marzec 2022 r.
5) 5) Wykonawca zobowiązany jest:
a) przygotować program zajęć,
b) przygotować materiały szkoleniowe,
c) przygotować i przeprowadzić testy wiedzy (początkowy i końcowy),
d) wydać zaświadczenie o ukończeniu kursu,
6) W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia kursu w trybie hybrydowym, łączącym tradycyjne metody nauki (bezpośredni kontakt z prowadzącym) z aktywnościami prowadzącymi zdalnie za pomocą komputera (M-learinig).
7) W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia części teoretycznej kursu w trybie zdalnym (za zgoda Zamawiającego), polegającą na:
a) zapewnieniu platformy on- line umożliwiającej rejestrowanie przebiegu kursu (minimum widok trenera), prowadzenia testów początkowych/końcowych za pomocą platformy on line lub skanów przesłanych przez Uczestników Projektu,
b) udokumentowania obecności Uczestników Projektu: w zależności od możliwości platformy mogą to być : raporty z logowania UP, maile z potwierdzeniem odbycia kursu, listy indywidualne w formie skanów przesyłane do Zamawiającego,
c) uzupełnieniu oryginałów w najszybszym możliwym terminie po ustaniu procedur związanych z COVID-19 oraz niezwłocznego przekazania oryginałów dokumentacji Zamawiającemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 3600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
: Kurs programowania C++ dla uczniów dla uczniów:1) Miejsce realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych: Zespół Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 5, 22-30 Krasnystaw.
2) Odbiorca: uczniowie Zespołu Szkół Nr 2 im Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie.
3) Liczba uczestników i czas trwania szkolenia: 2 grupy po 8 osób, 40h na 1 grupę.
4) Maksymalny możliwy termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 marzec 2022 r.
5) Wykonawca zobowiązany jest:
a) przygotować program zajęć,
b) przygotować materiały szkoleniowe,
c) przygotować i przeprowadzić testy wiedzy (początkowy i końcowy),
d) wydać zaświadczenie o ukończeniu kursu,
6) W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia kursu w trybie hybrydowym, łączącym tradycyjne metody nauki (bezpośredni kontakt z prowadzącym) z aktywnościami prowadzącymi zdalnie za pomocą komputera (M-learinig).
7) W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia części teoretycznej kursu w trybie zdalnym (za zgoda Zamawiającego) polegającą na:
a) zapewnieniu platformy on- line umożliwiającej rejestrowanie przebiegu kursu (minimum
b) widok trenera),
c) prowadzenia testów początkowych/końcowych za pomocą platformy on line lub skanów
d) przesłanych przez Uczestników Projektu,
e) udokumentowania obecności Uczestników Projektu: w zależności od możliwości platformy
f) mogą to być : raporty z logowania UP, maile z potwierdzeniem odbycia kursu, listy indywidualne
g) w formie skanów przesyłane do Zamawiającego,
h) uzupełnieniu oryginałów w najszybszym możliwym terminie po ustaniu procedur
i) związanych z COVID-19 oraz niezwłocznego przekazania oryginałów dokumentacji Zamawiającemu.
8) Przykładowe tematy zajęć: Budowa programy w języku C++, Tworzenie programu, Kody , Podstawowe operatory, Strumienie i operacje, Instrukcje, Modyfikatory, Tablice w języku C++, Pętle w języku C++, Wskaźniki i referaty, Funkcje, Typy danych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 12768 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Uprawnienia elektryczne SEP dla uczniów:1) Miejsce realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych: Zespół Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 5, 22-30 Krasnystaw.
2) Odbiorca: uczniowie Zespołu Szkół Nr 2 im Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie.
3) Liczba uczestników i czas trwania szkolenia: 3 grupy po 8 osób, 40h na 1 grupę.
4) Maksymalny możliwy termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 marzec 2022 r.
5) Wykonawca zobowiązany jest:
a) przygotować program zajęć;
b) przygotować materiały szkoleniowe;
c) skierować kandydatów na badania do lekarza jeżeli wymagane są przepisami prawa (koszt badań ponosi Wykonawca);
d) zorganizować i przeprowadzić kurs składający się z:
• zajęć teoretycznych;
• zajęć praktycznych;
e) posiadać zaplecze techniczne umożliwiające prawidłowe wykonanie kursu;
f) ustalić termin egzaminu dla wszystkich uczestników kursu;
g) przeprowadzić egzamin;
h) wydać dokument potwierdzający nabycie kwalifikacji 1 kV.
6) W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia kursu w trybie hybrydowym, łączącym tradycyjne metody nauki (bezpośredni kontakt z prowadzącym) z aktywnościami prowadzącymi zdalnie za pomocą komputera (M-learinig).
7) W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia części teoretycznej kursu w trybie zdalnym (za zgoda Zamawiającego) polegającą na:
a) zapewnieniu platformy on- line umożliwiającej rejestrowanie przebiegu kursu (minimum widok trenera), prowadzenia testów początkowych/końcowych za pomocą platformy on line lub skanów przesłanych przez Uczestników Projektu,
b) udokumentowania obecności Uczestników Projektu: w zależności od możliwości platformy mogą to być : raporty z logowania UP, maile z potwierdzeniem odbycia kursu, listy indywidualne w formie skanów przesyłane do Zamawiającego,
c) uzupełnieniu oryginałów w najszybszym możliwym terminie po ustaniu procedur związanych z COVID-19 oraz niezwłocznego przekazania oryginałów dokumentacji Zamawiającemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 18672 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs refrakcji dla uczniów:1) Miejsce realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych: Zespół Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 5, 22-30 Krasnystaw.
2) Odbiorca: uczniowie Zespołu Szkół Nr 2 im Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie.
3) Liczba uczestników i czas trwania szkolenia: 1 grupa 8 osób, 64h na 1 grupę.
4) Maksymalny możliwy termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 marzec 2022 r.
5) Wykonawca zobowiązany jest:
a) przygotować program zajęć;
b) przygotować materiały szkoleniowe;
c) skierować kandydatów na badania do lekarza jeżeli wymagane są przepisami prawa (koszt badań ponosi Wykonawca);
d) zorganizować i przeprowadzić kurs składający się z:
• zajęć teoretycznych;
• zajęć praktycznych;
e) przeprowadzić egzamin;
6) W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia kursu w trybie hybrydowym, łączącym tradycyjne metody nauki (bezpośredni kontakt z prowadzącym) z aktywnościami prowadzącymi zdalnie za pomocą komputera (M-learinig).
7) W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia części teoretycznej kursu w trybie zdalnym (za zgoda Zamawiającego) polegającą na:
a) zapewnieniu platformy on- line umożliwiającej rejestrowanie przebiegu kursu (minimum widok trenera), prowadzenia testów początkowych/końcowych za pomocą platformy on line lub skanów przesłanych przez Uczestników Projektu,
b) udokumentowania obecności Uczestników Projektu: w zależności od możliwości platformy mogą to być : raporty z logowania UP, maile z potwierdzeniem odbycia kursu, listy indywidualne w formie skanów przesyłane do Zamawiającego,
c) uzupełnieniu oryginałów w najszybszym możliwym terminie po ustaniu procedur
związanych z COVID-19 oraz niezwłocznego przekazania oryginałów dokumentacji Zamawiającemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6800 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs wizażu i stylizacji dla uczniów:1) Miejsce realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych: Zespół Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 5, 22-30 Krasnystaw.
2) Odbiorca: uczniowie Zespołu Szkół Nr 2 im Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie.
3) Liczba uczestników i czas trwania szkolenia: 3 grupy po 8 osób, 64h na 1 grupę.
4) Maksymalny możliwy termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 marzec 2022 r.
5) Wykonawca zobowiązany jest:
a) przygotować program zajęć;
b) przygotować materiały szkoleniowe;
c) skierować kandydatów na badania do lekarza jeżeli wymagane są przepisami prawa (koszt badań ponosi Wykonawca);
d) zorganizować i przeprowadzić kurs składający się z:
• zajęć teoretycznych;
• zajęć praktycznych;
e) posiadać zaplecze techniczne umożliwiające prawidłowe wykonanie kursu;
f) przeprowadzić egzamin;
6) W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia kursu w trybie hybrydowym, łączącym tradycyjne metody nauki (bezpośredni kontakt z prowadzącym) z aktywnościami prowadzącymi zdalnie za pomocą komputera (M-learinig).
7) W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia części teoretycznej kursu w trybie zdalnym (za zgoda Zamawiającego) polegającą na:
a) zapewnieniu platformy on- line umożliwiającej rejestrowanie przebiegu kursu (minimum widok trenera), prowadzenia testów początkowych/końcowych za pomocą platformy on line lub skanów przesłanych przez Uczestników Projektu,
b) udokumentowania obecności Uczestników Projektu: w zależności od możliwości platformy mogą to być: raporty z logowania UP, maile z potwierdzeniem odbycia kursu, listy indywidualne w formie skanów przesyłane do Zamawiającego,
c) uzupełnieniu oryginałów w najszybszym możliwym terminie po ustaniu procedur związanych z COVID-19 oraz niezwłocznego przekazania oryginałów dokumentacji Zamawiającemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 17600 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs barmana Blender I stopień dla uczniów:1) Miejsce realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych: Zespół Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 5, 22-30 Krasnystaw.
2) Odbiorca: uczniowie Zespołu Szkół Nr 2 im Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie.
3) Liczba uczestników i czas trwania szkolenia: 3 grupy po 8 osób, 32h na 1 grupę.
4) Maksymalny możliwy termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 marzec 2022 r.
5) Wykonawca zobowiązany jest:
a) przygotować program zajęć;
b) przygotować materiały szkoleniowe;
c) skierować kandydatów na badania do lekarza jeżeli wymagane są przepisami prawa (koszt badań ponosi Wykonawca);
d) zorganizować i przeprowadzić kurs składający się z:
• zajęć teoretycznych;
• zajęć praktycznych;
e) posiadać zaplecze techniczne umożliwiające prawidłowe wykonanie kursu;
f) przeprowadzić egzamin;
6) W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia kursu w trybie hybrydowym, łączącym tradycyjne metody nauki (bezpośredni kontakt z prowadzącym) z aktywnościami prowadzącymi zdalnie za pomocą komputera (M-learinig).
7) W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia części teoretycznej kursu w trybie zdalnym (za zgoda Zamawiającego) polegającą na:
a) zapewnieniu platformy on- line umożliwiającej rejestrowanie przebiegu kursu (minimum widok trenera), prowadzenia testów początkowych/końcowych za pomocą platformy on line lub skanów przesłanych przez Uczestników Projektu,
b) udokumentowania obecności Uczestników Projektu: w zależności od możliwości platformy mogą to być : raporty z logowania UP, maile z potwierdzeniem odbycia kursu, listy indywidualne w formie skanów przesyłane do Zamawiającego,
c) uzupełnieniu oryginałów w najszybszym możliwym terminie po ustaniu procedur związanych z COVID-19 oraz niezwłocznego przekazania oryginałów dokumentacji Zamawiającemu.
8) Przykładowe tematy zajęć:
charakterystyka zawodu Barmana;
sprzęt barmański – jego nazewnictwo i zastosowanie;
rodzaje wykorzystywanego szkła;
alkoholoznastwo;
mixologia;
garnish – sztuka dekoracji koktajli – warsztaty ;
obsługa na barze;
organizacja baru i pracy barmana;
koktajle –warsztaty;
najnowsze trendy w barmaństwie;
efektowna praca na barze – warsztaty;
psychologia sprzedaży w zawodzie barmana;
rozliczenia na barze oraz remanent;
podstawowe zwroty anglojęzyczne w pracy na barze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs prawo jazdy kat. B dla uczniów:1) Miejsce realizacji:
Zajęcia teoretyczne: sale wykładowe Zespołu Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 5, 22-30 Krasnystaw.
Zajęcia praktyczne: plac manewrowy Zespołu Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 5, 22-30 Krasnystaw.
2) Odbiorca: uczniowie Zespołu Szkół Nr 2 im Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie.
3) Liczba uczestników i czas trwania szkolenia: 3 grupy po 8 osób, czas trwania zgodnie z przepisami prawa.
4) Maksymalny możliwy termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 marzec 2022 r.
5) Wykonawca zobowiązany jest:
a) przygotować program zajęć;
b) przygotować materiały szkoleniowe;
c) skierować kandydatów na badania do lekarza jeżeli wymagane są przepisami prawa (koszt badań ponosi Wykonawca);
d) zorganizować i przeprowadzić kurs składający się z:
• zajęć teoretycznych;
• zajęć praktycznych;
e) posiadać zaplecze techniczne umożliwiające prawidłowe wykonanie kursu;
f) wydać dokument zgodny z obowiązującymi przepisami uprawniający do przystąpienia do egzaminu państwowego;
a) opłacić i ustalić dla wszystkich uczestników pierwszy termin egzaminu państwowego w ośrodku egzaminowania właściwym z punktu widzenia przeprowadzonych zajęć praktycznych.
6) W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia kursu w trybie hybrydowym, łączącym tradycyjne metody nauki (bezpośredni kontakt z prowadzącym) z aktywnościami prowadzącymi zdalnie za pomocą komputera (M-learinig).
7) W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia części teoretycznej kursu w trybie zdalnym (za zgoda Zamawiającego) polegającą na:
d) zapewnieniu platformy on- line umożliwiającej rejestrowanie przebiegu kursu (minimum widok trenera), prowadzenia testów początkowych/końcowych za pomocą platformy on line lub skanów przesłanych przez Uczestników Projektu,
e) udokumentowania obecności Uczestników Projektu: w zależności od możliwości platformy mogą to być : raporty z logowania UP, maile z potwierdzeniem odbycia kursu, listy indywidualne w formie skanów przesyłane do Zamawiającego,
f) uzupełnieniu oryginałów w najszybszym możliwym terminie po ustaniu procedur związanych z COVID-19 oraz niezwłocznego przekazania oryginałów dokumentacji Zamawiającemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 39600 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs operatora wózków widłowych z uprawnieniami UDT dla uczniów.1) Miejsce realizacji:
Zajęcia teoretyczne: sale wykładowe Zespołu Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 5, 22-30 Krasnystaw.
Zajęcia praktyczne: plac manewrowy Zespołu Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 5, 22-30 Krasnystaw.
2) Odbiorca: uczniowie Zespołu Szkół Nr 2 im Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie.
3) Liczba uczestników i czas trwania szkolenia: 2 grupy po 8 osób, czas trwania zgodnie z przepisami prawa.
4) Maksymalny możliwy termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 marzec 2022 r.
5) Wykonawca zobowiązany jest:
g) przygotować program zajęć;
h) przygotować materiały szkoleniowe;
i) skierować kandydatów na badania do lekarza jeżeli wymagane są przepisami prawa (koszt badań ponosi Wykonawca);
j) zorganizować i przeprowadzić kurs składający się z:
• zajęć teoretycznych;
• zajęć praktycznych;
k) posiadać zaplecze techniczne umożliwiające prawidłowe wykonanie kursu;
l) wydać dokument zgodny z obowiązującymi przepisami uprawniający do przystąpienia do egzaminu państwowego;
b) opłacić i ustalić dla wszystkich uczestników pierwszy termin egzaminu państwowego w ośrodku egzaminowania właściwym z punktu widzenia przeprowadzonych zajęć praktycznych.
6) W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia kursu w trybie hybrydowym, łączącym tradycyjne metody nauki (bezpośredni kontakt z prowadzącym) z aktywnościami prowadzącymi zdalnie za pomocą komputera (M-learinig).
7) W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do przeprowadzenia części teoretycznej kursu w trybie zdalnym (za zgoda Zamawiającego) polegającą na:
g) zapewnieniu platformy on- line umożliwiającej rejestrowanie przebiegu kursu (minimum widok trenera), prowadzenia testów początkowych/końcowych za pomocą platformy on line lub skanów przesłanych przez Uczestników Projektu,
h) udokumentowania obecności Uczestników Projektu: w zależności od możliwości platformy mogą to być : raporty z logowania UP, maile z potwierdzeniem odbycia kursu, listy indywidualne w formie skanów przesyłane do Zamawiającego,
i) uzupełnieniu oryginałów w najszybszym możliwym terminie po ustaniu procedur związanych z COVID-19 oraz niezwłocznego przekazania oryginałów dokumentacji Zamawiającemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 10400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Edukacji Lechaa CEL/Lechaa Consulting Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122783596
7.3.3) Ulica: Aleje Racławickie 33/26a
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-049
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10240 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10240 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inventum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518993
7.3.3) Ulica: Mikołaja Reja 20 a
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Doszkalania i Doskonalenia Kadr KURSOR Piotr Wasak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120061775
7.3.3) Ulica: Narutowicza 62
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-013
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dla części IV zostaje unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 tj. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Doszkalania i Doskonalenia Kadr KURSOR Piotr Wasak,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120061775
7.3.3) Ulica: Narutowicza 62
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-013
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Doszkalania i Doskonalenia Kadr KURSOR Piotr Wasak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120061775
7.3.3) Ulica: Narutowicza 62
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-013
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Kierowców „PRAWKO” Marcin Smerdel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641686962
7.3.3) Ulica: Podwale 6
7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw
7.3.5) Kod pocztowy: 22-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Doszkalania i Doskonalenia Kadr KURSOR Piotr Wasak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120061775
7.3.3) Ulica: Narutowicza
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-013
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marcin Smerdel Ośrodek Szkolenia Kierowców "PRAWKO"
jakie przetargi wygrała firma
Marcin Smerdel Ośrodek Szkolenia Kierowców "PRAWKO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Organizacja sztucznego lodowiska w Rynku Miejskim
- "Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego oraz budynków Miasta Krasnystaw i jego jednostek organizacyjnych w 2025 r."
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- Zakup i dostawa soli drogowej drobnej na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie III
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.