Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00255552/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w sezonie zimowym i letnim na terenach komunalnych administrowanych przez Urząd Miejski, w tym parki miejskie i tereny zielone
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janów Lubelski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409590
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Zamoyskiego 59
1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 (15) 872 43 30
1.5.8.) Numer faksu: + 48 (15) 872 46 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@janowlubelski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.janowlubelski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości w sezonie zimowym i letnim na terenach komunalnych administrowanych przez Urząd Miejski, w tym parki miejskie i tereny zielone2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a32fd34-3c96-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009369/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Utrzymanie czystości w sezonie zimowym i letnim na terenach komunalnych administrowanych przez Urząd Miejski, w tym parki miejskie i tereny zielone w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2021.TJ4
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 275000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się realizować usługi polegające na utrzymaniu czystości na terenach komunalnych administrowanych przez Urząd Miejski, w tym parki miejskie i tereny zielone zgodnie z poniższym zestawieniem:
1) Park Miejski pomiędzy ulicami: Ogrodową, Sienkiewicza, Jana Pawła II i J. Zamoyskiego
o powierzchni około 20 400 m2 wraz z przyległym parkingiem dla samochodów osobowych przy ul. Sienkiewicza, ul. Jana Pawła II i przy ul. Ogrodowej.
2) Pas drogowy obustronnie ul. J. Zamoyskiego na odcinku od ul. Bialskiej do ul. Kołłątaja
w tym chodniki bez jezdni.
3) Stary Rynek razem z przyległymi ulicami: Sukienniczą od „figury” do ul. J. Piłsudskiego,
ul. Wesoła do ul. 14 Czerwca, ul. Kilińskiego od ul. Piłsudskiego do ul. Szewskiej,
ul. Szewska od ul. Kilińskiego do ul. J. Zamoyskiego o powierzchni około 7 000 m2.
4) „Łączniki”:
- pomiędzy ul. J. Zamoyskiego i ul. 14 Czerwca (obok Dyskontu Biedronka),
- pomiędzy ul. 3 Maja i ul. Piłsudskiego (obok Komendy Państwowej Powiatowej Straży Pożarnej)
5) Teren przystanków autobusowych:
- przy ul. J. Zamoyskiego
- przy ul. Ulanowskiej
- przy ul. Lubelskiej (obok KOMAS)
- przystanek przy ul. ks. Skorupki (obok szkoły podstawowej),
Wymagania: Wyżej wymienione tereny podlegają utrzymaniu czystości każdego roboczego dnia tygodnia, poprzez oczyszczanie z odpadów całego obszaru w tym mechaniczne zamiatanie powierzchni utwardzonych nawierzchni chodników i alejek w okresie letnim, odśnieżanie
i utrzymanie szorstkości przez piaskowanie nawierzchni alejek parkowych, terenu Starego Rynku
w okresie zimowym oraz mycie alejek w zadrzewionej części parku miejskiego (przy pomniku Tadeusza Kościuszki). Opróżnianie koszy na odpady oraz w okresie jesiennym usunięcie zwiędłych liści i ich zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami. W czasie obowiązywania umowy w dni świąteczne, czyli 6 stycznia, 1 maja, 3 maja, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 listopada,
11 listopada oraz soboty i niedziele przypadające na czas trwania imprez organizowanych przez Gminę Janów Lubelski określone wyżej tereny podlegają utrzymaniu czystości w takim samym zakresie jak w dni robocze.
Ponadto do zakresu rzeczowego objętego zamówieniem publicznym zalicza się:
1) Teren Źródliska od granicy z browarem do odprowadzalnika oraz promenadę wzdłuż odprowadzalnika i granicy posesji prywatnych do połączenia z terenem stadionu sportowego -
o powierzchni 5 650 m2 wraz z chodnikami i połową jezdni przyległej ulicy Szewskiej, oraz oczyszczanie dna źródliska z namułu, glonów i wodorostów – nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu. W okresie czerwiec-sierpień jeden raz w tygodniu.
2) Bieżące utrzymanie fontann miejskich poprzez okresową wymianę wody wg występujących potrzeb oraz jej chemiczne uzdatnianie środkami zakupionymi przez wykonawcę, czyszczenie zbiornika wraz z filtrami oraz bieżąca kontrola i obsługa urządzeń i automatyki – czynności te muszą być wykonywane przez przeszkolonych pracowników. Zgłaszanie Zamawiającemu np. wadliwe funkcjonowanie urządzeń.
3) Bieżące utrzymanie systemu nawadniania trawników w parku miejskim oraz bieżąca kontrola i obsługa urządzeń i automatyki wykonywane przez przeszkolonych pracowników. Zgłaszanie Zamawiającemu np. wadliwe funkcjonowanie instalacji.
4) Opróżnianie koszy ulicznych w ilości około 220 szt. każdego roboczego dnia tygodnia
(w sobotę po godz. 14.00), także z ciągów ulicznych poza w/w rejonami wraz z wywozem odpadów do Instalacji Komunalnej. Do obowiązków Wykonawcy należy utrzymywanie koszy w należytym stanie sanitarnym oraz zgłaszanie zamawiającemu ich uszkodzenia.
5) Opróżnianie 8 szt. koszy na psie odchody i uzupełnienie woreczków na odchody – koszt zakupu woreczków ponosi Wykonawca.
6) Opróżnianie koszy 110 l i 45 l na przystankach w Szklarni, w Momotach Górnych,
w Momotach Dolnych, w Ujściu, w Szewcach, w Pikulach, w Łążku Ordynackim (4 szt.), Łążku Ordynackim – Nowej Wsi i w Łążku Garncarskim, Borownicy przy drodze krajowej – jeden raz na dwa tygodnie, w okresie od maja do września włącznie – jeden raz na tydzień.
7) Utrzymanie czystości na terenie zieleńców razem z placami zabaw przy ul. Wiejskiej (przy przedszkolu nr 3), przy ul. Szarotkowej na Osiedlu „Wschód”, przy ul. Piaskowej na Osiedlu „Zaolszynie”, przy ul. Targowej, w Zofiance Górnej przy remizie, przy ul. Bukowej, przy ul. gen. Bema na osiedlu „Południe”, przy ul. Wojska Polskiego na terenie Parku Misztalec, w Rudzie ul. Targowa – usuwanie odpadów z koszy i terenu min. dwa razy w tygodniu.
8) Park Misztalec część górna i dolna od ul. Wojska Polskiego do drogi na Przyborowie
o powierzchni 22 300 m2 wraz z chodnikami – każdego dnia tygodnia.
9) Dekorowanie i flagowanie ulic i placów z okazji świąt państwowych i religijnych.
10) uprzątanie powypadkowych i padłych zwierząt z terenów gminnych oraz z gminnych dróg
i pasów drogowych w czasie do 30 min od zgłoszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy Eko-Park Andrzej Giżka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830335778
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Janów Lubelski
7.3.5) Kod pocztowy: 23-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usługowy EKO-PARK - Andrzej Giżka
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usługowy EKO-PARK - Andrzej Giżka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- Dostawa ryb i mrożonek dla Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim.
- Modernizacja budynku garażowego Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim poprzez wzmocnienie konstrukcji budynku wraz z przywróceniem go do użytkowania
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich
- Usługa transportowa odpadów komunalnych z Bazy Spółki do Instalacji przetwarzania odpadów Celowego Związku Gmin R XXI w Słajsinie
- Mechaniczne zamiatanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadu powstałego w wyniku świadczonej usługi
- Usuwanie odpadów komunalnych znajdujących się w miejscach do tego nieprzeznaczonych, na terenach stanowiących własność Gminy Bydgoszcz
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Hermanowicach
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
więcej: Usługi utrzymania parków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.