eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZatorModernizacja sieci dróg w Strefie Aktywności Gospodarczej Małopolski Zachodniej



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sieci dróg w Strefie Aktywności Gospodarczej Małopolski Zachodniej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Zatora

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Zator

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-640

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 841 22 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zator.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38712360-e29f-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sieci dróg w Strefie Aktywności Gospodarczej Małopolski Zachodniej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38712360-e29f-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304900

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021397/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Modernizacja sieci dróg w Strefie Aktywności Gospodarczej Małopolski Zachodniej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246939

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DI.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4376897,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja sieci dróg w Strefie Aktywności Gospodarczej Małopolski Zachodniej
Zakres robót obejmuje m.in.:
- wykonanie kompletnej podbudowy drogi na odcinku ul. Władysława Grabskiego o długości ponad 440 mb, budowę kanalizacji odwadniającej przebudowywany w/w odcinek drogi,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach w SAG,
- frezowanie i ułożenie nowej nawierzchni bitumicznej na pozostałych drogach w SAG (o łącznej długości ok 3,4 km) – ul. Stanisława Staszica, ul. Mikołaja Kopernika, ul. Władysława Grabskiego (odcinek nie objęty w/w przebudową – tj. od skrzyżowania z ul. Jana Pawła II do skrzyżowania z ul. Strefową), ul. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. Romana Rybarskiego,
- regulacja wysokościowa studzienek znajdujących się w jezdniach w w/w drogach,
- wymiana opraw oświetlenia ulicznego na oprawy energooszczędne LED,
- wymiana odcinków uszkodzonego kabla oświetlenia ulicznego.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar robót, dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne (SST) oraz dołączone materiały opisowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4388491,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6673475,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4388491,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pavimental Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141268450

7.3.3) Ulica: Dworcowa 2

7.3.4) Miejscowość: Trzebinia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-540

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Budowa oświetlenia, kanalizacji deszczowej, wykonanie robót brukarskich. Na chwilę obecną podwykonawcy nie są znani.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4388491,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.