eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówKompleksowa obs³uga prawna i finansowa Projektu pn. "Modernizacja i rozbudowa budynku dawnego kina ¦wiatowid Projektu na potrzeby Muzeum Nowej Huty",



Og³oszenie z dnia 2024-04-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Kompleksowa obs³uga prawna i finansowa Projektu pn. ”Modernizacja i rozbudowa budynku dawnego kina ¦wiatowid Projektu na potrzeby Muzeum Nowej Huty”,

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382698540

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek G³ówny 35

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-011

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeumkrakowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeumkrakowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obs³uga prawna i finansowa Projektu pn. ”Modernizacja i rozbudowa budynku dawnego kina ¦wiatowid Projektu na potrzeby Muzeum Nowej Huty”,

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7059ebb8-03c0-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00304914

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00069623/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.10 Kompleksowa obs³uga prawna i finansowa Projektu pn. ”Modernizacja i rozbudowa budynku dawnego kina ¦wiatowid Projektu na potrzeby Muzeum Nowej Huty

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Fundusze Europejskie na Infrastrukturê, Klimat, ¦rodowisko 2021-2027. Projekt „Modernizacja i rozbudowa budynku dawnego kina ¦wiatowid na potrzeby Muzeum Nowej Huty” FENX.07.01-IP.04-0001/23, w ramach dzia³ania FENX.07.01.Infrastruktura kultury i turystyki kulturowej. Priorytet FENX.07 Kultura. Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturê, Klimat, ¦rodowisko 2021-2027.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7059ebb8-03c0-11ef-b81b-aebd110f5279

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” na Platformie e-Zamówienia wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
3. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
4.W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
5.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@muzeumkrakowa.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 14. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Historyczne Miasta Krakowa Adres siedziby: 31-011 Kraków, Rynek G³ówny 35, Kontakt: tel./fax (12) 422-32-64; e-mail: dyrekcja@muzeumkrakowa.pl; strona internetowa: www.muzeumkrakowa.pl
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych w Muzeum Historycznym Miasta Kraków, z którym mo¿na siê kontaktowaæ poprzez e-mail: iod@muzeumkrakowa.pl oraz pisemnie na adres administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Kompleksow± obs³ugê prawn± i finansow± Projektu pn. ”Modernizacja i rozbudowa budynku dawnego kina ¦wiatowid Projektu na potrzeby Muzeum Nowej Huty”, w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturê, Klimat, ¦rodowisko 2021-2027”, znak postêpowania: ZP-271-12/24.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
 prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (na podstawie art. 15 RODO).
W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (na podstawie art. 16 RODO)*;
 prawo ¿±dania (na podstawie art. 18 RODO) od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Nie przys³uguje Pani/Panu w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO:
 prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271-12/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obs³uga prawna i finansowa Projektu pn. ”Modernizacja i rozbudowa budynku dawnego kina ¦wiatowid Projektu na potrzeby Muzeum Nowej Huty” FENX.07.01-IP.04-0001/23, zwanego dalej „Projektem”, lub „Przedmiotem zamówienia”, w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturê, Klimat, ¦rodowisko 2021-2027.
2. Przedmiot zmówienia podzielony jest na dwa Zadania: A: Obs³uga prawna,
B: Obs³uga finansowa.
3. Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶la Opis przedmiotu zamówienia, dalej „OPZ” stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.Zamawiaj±cy wskazuje, i¿ wykonawca bêdzie zobowi±zany do realizowania przedmiotowego zamówienia do koñcowego rozliczenia Projektu, rozumianego jako dzieñ zatwierdzenia wniosku o p³atno¶æ koñcow±, jednak nie d³u¿ej ni¿ przez 50 miesiêcy, z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w umowie. Wynagrodzenie za realizacjê przedmiotowego zamówienia bêdzie p³acone wykonawcy na zasadach okre¶lonych w projekcie umowy, stanowi±cym za³. nr 4 do SWZ do zakoñczenia Projektu, przez które nale¿y rozumieæ koniec okresu kwalifikowalno¶ci wydatków w Projekcie, który zostanie okre¶lony w Umowie o dofinansowanie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79110000-8 - Us³ugi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79111000-5 - Us³ugi w zakresie doradztwa prawnego

79412000-5 - Us³ugi doradcze w zakresie zarz±dzania finansami

66171000-9 - Doradztwo finansowe

79212100-4 - Us³ugi audytu finansowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp w wysoko¶ci do 200 000,00 z³ netto. Przedmiotowo zakres dotyczy³ bêdzie us³ug podobnych w stosunku do tych zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia i umowie (tj. obs³uga prawna i finansowa w ramach tego samego Projektu). Ostateczne warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, zostan± sprecyzowane w tre¶ci umowy, która zostanie ustalona w wyniku negocjacji miêdzy Zamawiaj±cym i Wykonawc±. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ prowadzenia negocjacji w trybie zdalnym. Warunki na jakich bêdzie udzielone zamówienie bêd± dostosowane odpowiednio do zlecanego zakresu. Zamawiaj±cy wskazuje, i¿ bêdzie wymaga³ w szczególno¶ci zamieszczenia w umowie kar umownych z tytu³u nienale¿ytego wykonania umowy, odst±pienia od umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – waga kryterium 60% (60 pkt)
Kryterium spo³eczne - zatrudnienie do realizacji zamówienia osób z zespo³u na podstawie umowy o pracê (KS) – waga kryterium 10 % (10 pkt)
Gotowo¶æ do stawiennictwa personelu (KG) – waga kryterium 6 % (6 pkt)
Do¶wiadczenie zespo³u (DZ) – waga 24% (24 pkt), w tym:
 Do¶wiadczenie specjalisty ds. rozliczeñ (DZ1) – waga 12 % (12 pkt),
 Do¶wiadczenie radcy prawnego/adwokata/prawnika zagranicznego (DZ2) – waga 8% (8 pkt),
 Do¶wiadczenie radcy prawnego/adwokata/prawnika zagranicznego (DZ3) – waga 4% (4 pkt).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium spo³eczne - zatrudnienie do realizacji zamówienia osób z zespo³u na podstawie umowy o pracê (KS) – waga kryterium 10 % (10 pkt)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gotowo¶æ do stawiennictwa personelu (KG) – waga kryterium 6 % (6 pkt)

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie specjalisty ds. rozliczeñ (DZ1) – waga 12 % (12 pkt),

4.3.6.) Waga: 12

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie radcy prawnego/adwokata/prawnika zagranicznego (DZ2) – waga 8% (8 pkt),

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie radcy prawnego/adwokata/prawnika zagranicznego (DZ3) – waga 4% (4 pkt).

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunki w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej :
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li wykonawca wyka¿e, ¿e:
i. w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykona³ nale¿ycie:
• dwa zamówienia (tj. umowy) spe³niaj±ce poni¿sze wymagania,
 ka¿de zamówienie dotyczy³o obs³ugi zakoñczonego projektu z monta¿em finansowym obejmuj±cym ¶rodki finansowe krajowe i zagraniczne,
 ka¿de zamówienia zawiera³o w swoim zakresie obs³ugê prawn± i finansow± projektu, w tym rozliczenie, obs³ugê finansow±, ¶wiadczenie us³ug w zakresie zamówieñ publicznych tj. przygotowywanie i przeprowadzanie postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustaw± prawo zamówieñ publicznych,
 jedno z tych zamówieñ obejmowa³o swoim zakresem obs³ugê kadrow±.
• jedno zamówienie (tj. umowê) które dotyczy³o obs³ugi zakoñczonego projektu z monta¿em finansowym obejmuj±cym ¶rodki finansowe krajowe i zagraniczne dotycz±ce projektu inwestycyjnego obejmuj±cego roboty budowlane oraz dostawy sprzêtu o warto¶ci projektu co najmniej 50 mln z³ brutto.
i. dysponuje lub bêdzie dysponowaæ zespo³em (personelem) sk³adaj±cym siê z:
 specjalisty ds. rozliczeñ, który spe³nia poni¿sze wymagania:
 posiada co najmniej piêæ lat do¶wiadczenia w zakresie rozliczania projektów z monta¿em finansowym obejmuj±cym ¶rodki finansowe krajowe i zagraniczne,
 biegle w³ada w mowie i pi¶mie w jêzyku polskim,
 który wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêæ lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert pe³ni³ funkcjê specjalisty ds. rozliczeñ odpowiedzialnym za co najmniej planowanie finansowe i prowadzenie rozliczeñ przy dwóch zakoñczonych projektach z monta¿em finansowym obejmuj±cym ¶rodki finansowe krajowe i zagraniczne, o warto¶ci ka¿dego projektu co najmniej 20 mln z³ brutto,
 specjalisty ds. finansowych, który spe³nia poni¿sze wymagania:
 posiada wykszta³cenie wy¿sze kierunkowe tj. minimum kwalifikacje pierwszego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wy¿szym (Dz. U. 2018, poz. 1668 ze zm.) z zakresu rachunkowo¶ci lub finansów lub ekonomii lub zarz±dzania,
 posiada co najmniej piêæ lat do¶wiadczenia w zakresie doradztwa finansowego w projektach z monta¿em finansowym obejmuj±cym ¶rodki finansowe krajowe i zagraniczne,
 biegle w³ada w mowie i pi¶mie w jêzyku polskim,
 który wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêæ lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert pe³ni³ funkcjê specjalisty ds. finansowo-ksiêgowych odpowiedzialnym za co najmniej doradztwo finansowe przy dwóch zakoñczonych projektach z monta¿em finansowym obejmuj±cym ¶rodki finansowe krajowe i zagraniczne, o warto¶ci ka¿dego projektu co najmniej 20 mln z³ brutto,
 radcy prawnego/adwokata posiadaj±cego uprawnienia zawodowe zgodnie z ustaw± o radach prawnych (Dz.U. 2024, poz. 499) lub ustaw± o adwokaturze (Dz. U. 2022, poz. 1184 ze zm.) lub prawnika zagranicznego posiadaj±cego uprawnienia do ¶wiadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2020, poz. 823), który spe³nia poni¿sze wymagania:
 posiada co najmniej piêæ lat do¶wiadczenia zawodowego w ¶wiadczeniu pomocy prawnej jako radca prawny/adwokat/prawnik zagraniczny w tym w szczególno¶ci w zakresie prawa zamówieñ publicznych i prawa budowlanego,
 biegle w³ada w mowie i pi¶mie w jêzyku polskim,
 wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêæ lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert:
 ¶wiadczy³ obs³ugê prawn± w dwóch zakoñczonych projektach z monta¿em finansowym krajowym i zagranicznym, o warto¶ci ka¿dego projektu co najmniej 10 mln z³ brutto,
 przygotowa³ i przeprowadzi³ co najmniej trzy postêpowania w trybach konkurencyjnych, zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych, o szacowanej warto¶ci ka¿dego postêpowania powy¿ej progów unijnych, w tym co najmniej jedno postêpowanie dotyczy³o wykonania lub zaprojektowania i wykonania robót budowlanych o szacowanej warto¶ci zamówienia co najmniej 20 mln z³ netto,
 przygotowa³ co najmniej jedn± umowê na roboty budowlane o warto¶ci robót budowlanych minimum 50 mln z³ brutto zawart± w jednym z trybów konkurencyjnych okre¶lonych w ustawie Pzp,
 wystêpowa³ jako pe³nomocnik przed Krajow± Izb± Odwo³awcz± (dalej „KIO”), w co najmniej trzech sprawach,
 specjalisty ds. kadrowych, który spe³nia poni¿sze wymagania:
 posiada co najmniej piêæ lat do¶wiadczenia w prowadzeniu spraw kadrowych,
 biegle w³ada w mowie i pi¶mie w jêzyku polskim,
 który wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêæ lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert pe³ni³ funkcjê specjalisty ds. kadrowych odpowiedzialnym za doradztwo w zakresie prowadzenia spraw kadrowych w co najmniej jednym zakoñczonym projekcie z monta¿em finansowym krajowym i zagranicznym, o warto¶ci projektu co najmniej 10 mln z³ brutto.
UWAGA. Dotyczy warunków udzia³u w postêpowaniu oraz kryteriów oceny ofert.
 Przez zakoñczony projekt z monta¿em finansowym krajowym i zagranicznym nale¿y rozumieæ projekt spe³niaj±cy nastêpuj±ce wymagania:
 by³ wspó³finansowany ze ¶rodków publicznych i zosta³ rozliczony (tj. zosta³ zatwierdzony koñcowy wniosek o p³atno¶ci),
 udzia³ ¶rodków publicznych wynosi³ co najmniej 70% warto¶ci projektu,
 by³ realizowany na podstawie o umowy o dofinansowanie,
 beneficjentem by³ podmiot zobowi±zany do stosowania ustawy Pzp, o którym mowa w art. 4-6 ustawy Pzp,
 podmiotem dotuj±cym by³ podmiot publiczny lub instytucja miêdzynarodowa.
 Przez doradztwo finansowo-ksiêgowe nale¿y rozumieæ ¶wiadczenie us³ug w zakresie opracowywania sprawozdañ finansowych, analiz finansowych, doradztwo w zakresie zarz±dzania finansami oraz doradztwo ksiêgowe
 Przez prowadzenie spraw kadrowych nale¿y rozumieæ doradztwo, weryfikacja i obs³uga (w tym naliczanie wynagrodzeñ) w zakresie zawi±zywania/rozwi±zywania stosunków pracy oraz umów cywilno – prawnych.
 W przypadku gdy warto¶æ wykazywanych zamówieñ (umów), projektów jest okre¶lona w innej walucie ni¿ PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej warto¶ci na PLN na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych okre¶lonego w tabeli kursów ¶rednich NBP z dnia publikacji og³oszenia o zamówieniu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, zamawiaj±cy ¿±da:
a) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275 ), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykonawca, który ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast tego dokumentu sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument ten powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przez jego z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniach pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
c) o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu z³o¿onym wraz z ofert± – zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy ¿±da:
a) wykaz zamówieñ wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. Do wykazu Wykonawca za³±czy dowody okre¶laj±ce czy te zamówienia zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przy-czyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 6 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1.Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 6.000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj. w:
1) pieni±dzu- przelewem na rachunek Zamawiaj±cego w: Bank PKO BP nr rachunku 72 1020 2892 0000 5102 0591 0387,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
3. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna byæ sporz±dzona zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±,
3) kwotê gwarancji,
4) termin wa¿no¶ci gwarancji,
5) zobowi±zanie gwaranta do: „zap³acenia kwoty wadium na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ Wykonawca, którego ofertê wybrano:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe
z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nianiu warunków sk³ada ka¿dy z Wykonawców (wg za³±cznika nr 3 do SWZ). O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie (wg za³±cznika 9 do SWZ), z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ wskazany w za³. nr 4 do swz - projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-08 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-06

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

2. Ponadto z postêpowania wyklucza siê Wykonawcê:
1) wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych
w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy, dalej „rozporz±dzenie 765/2006” i rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych
w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych, dalej „rozporz±dzenie 269/2014”, albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 4 tj. wpis do wykazu cudzoziemców, których pobyt na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest niepo¿±dany, o którym mowa w art. 434 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (Dz. U. z 2021 r. poz. 2354 oraz
z 2022 r. poz. 91, 583, 830 i 835);
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 4 tj. wpis do wykazu cudzoziemców, których pobyt na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest niepo¿±dany, o którym mowa w art. 434 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (Dz. U. z 2021 r. poz. 2354 oraz z 2022 r. poz. 91, 583, 830 i 835);
3) którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 4 tj. wpis do wykazu cudzoziemców, których pobyt na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest niepo¿±dany,
o którym mowa w art. 434 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (Dz. U. z 2021 r. poz. 2354 oraz z 2022 r. poz. 91, 583, 830 i 835).
4) wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w pkt 1).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.