eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiskoBankowa obsługa budżetu Powiatu Niżańskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Niżańskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Niżański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 2

1.5.2.) Miejscowość: Nisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158412057

1.5.8.) Numer faksu: 156872449

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gm@powiatnizanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnizanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e99e947-de97-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bankowa obsługa budżetu Powiatu Niżańskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e99e947-de97-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044524/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Bankowa obsługa budżetu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183058

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GM.272.28.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 498214,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Niżańskiego oraz niżej wymienionych jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży:
1) Starostwo Powiatowe w Nisku
2) Liceum Ogólnokształcące w Nisku
3) Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna w Nisku
4) Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku
5) Zespół Szkół w Rudniku nad Sanem
6) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Rudniku nad Sanem
7) Zespół Szkół w Jeżowem
8) Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku
9) Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
10) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nisku
11)Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nisku
12) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nisku

Inne jednostki organizacyjne (jednostki budżetowe, fundusze celowe i specjalne, zakłady budżetowe, gospodarstwa pomocnicze), które w trakcie umowy mogą ewentualnie być utworzone przez Powiat Niżański.

Prowadzenie obsługi bankowej polegało będzie na obsłudze na jednakowych warunkach budżetu Powiatu, w/w podległych jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży funduszy specjalnych, rachunków pomocniczych obecnych i nowopowstałych jednostek organizacyjnych w trakcie realizacji zamówienia, w zakresie:
1. bezpłatnego otwarcia i prowadzenia rachunków bieżących, pomocniczych i depozytowych, (oraz rachunków do obsługi pozyskiwanych środków zewnętrznych, w tym z funduszy unijnych zwanych w dalszej części specyfikacji rachunkami),
2.realizacji poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR,
3.realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku),
4. przyjmowania wpłat gotówkowych na konta,
5. dokonywanie wypłat gotówkowych,
6. bezpłatne udostępnienie systemu umożliwiającego dokonywanie drogą elektroniczną wyżej wymienionych czynności oraz przeszkolenie pracowników w zakresie:
-składania poleceń przelewów z rachunków własnych na rachunki w bankach krajowych i przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku,
-uzyskiwanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonywanych na rachunku w dniu bieżącym i w dniach poprzednich,
- uzyskiwanie dostępności do wyciągów bankowych na każdy dzień roboczy w całym okresie obowiązywania umowy.
7. bezpłatne udostępnianie czytelnych wyciągów bankowych w formie elektronicznej
w następnym dniu roboczym.
Poprzez udostępnianie czytelnych wyciągów bankowych w formie elektronicznej należy rozumieć: udostępnianie najpóźniej dnia następnego od godz. 8.00, Zamawiającemu wyciągów bankowych z rachunków za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowej na rachunku, zawierających: pełną nazwę i numer rachunku, datę wyciągu bankowego (datę księgowania), pełną nazwę posiadacza rachunku, oznaczenie adresata wpłaty, pełny tytuł płatności, datę wpłaty, nr rachunku beneficjenta i zleceniodawcy oraz jego pełną nazwę, kursie jaki był stosowany w przypadku operacji zagranicznych. Wyciągi bankowe będą zawierały wszystkie informacje o płatnościach, jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności. Niezgodności dotyczące zapisów w wyciągach bankowych wyjaśnione będą przez Bank nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
8. bezpłatne udostępnienie usługi elektronicznego dokonywania przelewów oraz uzyskanie informacji o stanie rachunku,
9. usługę elektronicznego systemu rozliczeń ELIXIR,
10. realizację przelewów w formie papierowej złożonych do godz. 14.00 oraz w systemie ELIXIR w tym samym dniu, a złożone po godzinie 14.00 realizowane będą następnego dnia roboczego,
11. bezpłatne wydawanie przez bank zaświadczeń, opinii, historii prowadzenia rachunków bankowych, sporządzaniu aneksów itp. związanych z obsługą bankową rachunków,
12. zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa systemu
13. oprocentowanie rachunku bieżącego Starostwa i jednostek organizacyjnych,
Bank zapewnia oprocentowanie środków na rachunkach bankowych Zamawiającego (bieżących i pomocniczych) płatnych na każde żądanie. Oprocentowanie będzie obliczone w oparciu o stawkę procentową WIBID 1M (ustaloną w pierwszym dniu każdego miesiąca, na podstawie średniej arytmetycznej stawki WIBID 1M z poprzedniego miesiąca i obowiązującą do ostatniego dnia miesiąca następnego) powiększoną lub pomniejszoną o marżę oferowaną przez Bank w ofercie. Zmiana oprocentowania środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku bieżącym będzie następowała w miesięcznych okresach obrachunkowych.
14. gospodarowanie wolnymi środkami płatniczymi poprzez lokowanie na oprocentowanych lokatach dostępnych w ofercie Banku.
15. „zerowanie” rachunków bankowych zgodnie z dyspozycjami jednostek, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach na wskazany rachunek bankowy.
16. na wniosek Zamawiającego bank otworzy rachunki VAT dla wszystkich wskazanych rachunków (zgodnie z dyspozycją Zamawiającego),
- otwarcie i prowadzenie rachunku VAT jest wolne od dodatkowych prowizji,
- bank umożliwi Zamawiającemu korzystanie z mechanizmu podzielonej płatności(tzw. „Split Payment”),
17. udzielania kredytów w rachunku bieżącym do wysokości 3.000.000, -PLN na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu ewidencjonowanego w rachunku bieżącym budżetu. Z kredytu zamawiający będzie korzystał około 60 dni w roku.
Kredyt w następnych latach objętych umową może ulec obniżeniu w przypadku, gdy uchwała na dany rok budżetowy określać będzie niższy limit. Kredyt będzie ewidencjonowany
w rachunku bieżącym budżetu Starostwa. W przypadku skorzystania z kredytu Zamawiający może dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu zadłużenia, natomiast każdy wpływ na rachunek bankowy będzie powodował zmniejszenie salda zadłużenia. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego zabezpieczenia kredytu w rachunku bieżącym. Kredyt oprocentowany będzie według dziennej stawki bazowej WIBOR dla depozytów 1M ustaloną jako średnia arytmetyczna notowań stawki WIBOR 1M za miesiąc poprzedzający kolejny miesięczny okres odsetkowy, powiększonej lub pomniejszonej o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania zamówienia.
Bank nalicza odsetki od faktycznie wykorzystanych środków kredytu, w miesięcznych okresach obrachunkowych. Bank zobowiązany jest do wyliczania odsetek za każdy miesiąc i przekazania obciążenia dla Zamawiającego celem dokonania zapłaty.
Spłata kredytu nastąpi najpóźniej w okresie do 31 grudnia danego roku budżetowego.
W przypadku potrzeby zaciągnięcia kredytu Zamawiający może podpisać oddzielną umowę kredytową zgodną z ofertą Wykonawcy.
18. zapewnienie prowadzenia obsługi kasowej Starostwa Powiatowego w siedzibie banku lub filii, lub w utworzonej placówce na terenie miasta Nisko, która funkcjonować będzie co najmniej przez okres obowiązywania umowy, w godz. od 8.30 do 16.00 dotyczy to przyjmowania wszelkiego rodzaju wpłat na konta Starostwa oraz wypłat realizowanych asygnatami wg załączonego wzoru,
19. dzierżawę 2 terminali płatniczych wraz z obsługą i rozliczaniem transakcji opłacanych kartami płatniczymi w zakresie obsługi i rozliczania transakcji opłacanych kartami płatniczymi typu VISA i MASTERCARD, (terminale płatnicze do przyjmowania wpłat od klientów będą zainstalowane w 2 punktach tj. budynkach Starostwa Powiatowego w Nisku przy ul. 3 – go Maja 32C i ul. Kościuszki 7).
1) Bank zobowiązany będzie do: dodatkowych
a) bezpłatnego:
- dostarczenia sprzętu na wskazany przez Zamawiającego adres,
- przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników w uzgodnionym przez strony terminie nie później niż do dnia obowiązywania umowy, w zakresie przeprowadzania transakcji przy użyciu kart płatniczych,
b) świadczenia całodobowego serwisu,
2) szacuje się, że rocznie dokonywanych będzie wpłat przy użyciu kart płatniczych na kwotę około 1 000 000 zł,
3) z tytułu instalacji terminali Bank będzie pobierał opłatę miesięczną za dzierżawę oraz prowizję od dokonywanych wpłat,
4) Zamawiający wymaga aby wpłaty dokonane kartą płatniczą były w kwotach brutto i znajdowały się na koncie Starostwa na następny dzień,
5) termin rozpoczęcia świadczenia usługi od 1 lipca 2023 r.
6) Zamawiający może podpisać oddzielną umowę na najem terminali zgodnie z ofertą Wykonawcy.
20. strony ustalają podpisanie umowy kompleksowej z Zamawiającym oraz

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16419,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadsański Bank Spółdzielczy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000507621

7.3.3) Ulica: ul. Okulickiego 56c

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 0,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.