Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00304478/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
- 2024/BZP 00386591/01 - Wynik z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa produktów i wyrobów wykorzystywanych w terapii nerkozastępczej kompatybilne z posiadanym aparatem Multifiltrate CiCa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Staszica 16
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-081
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.7.) Numer telefonu: 815344610
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: posetek@spsk1.lublin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spsk1.ezamawiajacy.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304930
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00304478
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
• Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie Hurtowni Farmaceutycznej lub inny dokument równoważny.
• aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu dla produktów kwalifikowanych jako wyroby medyczne określone w ustawie z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych Dz.U.2022.974
Po zmianie:
• Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie Hurtowni Farmaceutycznej lub inny dokument równoważny.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
Katalogów (ulotek od producenta zawierających opisy oferowanego asortymentu w języku polskim, z zaznaczeniem, którego zadania i pozycji opisy dotyczą, jeżeli katalog /ulotka jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski), w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert - do każdego zadania d) Oświadczenie Wykonawcy o kompatybilnośco oferowanego asortymentu z posiadanym przez Zamawiającego aparatem Multifiltrate CiCa nr fabr. ZMUG7209 będącym własnością Zamawiającego e) aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu dla produktów kwalifikowanych jako wyroby medyczne określone w ustawie z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych Dz.U.2022.974
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
• aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu dla produktów kwalifikowanych jako wyroby medyczne określone w ustawie z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych Dz.U.2022.974
X. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE
1. Wymaga się dołączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych:
a) Katalogów (ulotek od producenta zawierających opisy oferowanego asortymentu w języku polskim, z zaznaczeniem, którego zadania i pozycji opisy dotyczą, jeżeli katalog /ulotka jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski), w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert - do każdego zadania
b) Oświadczenie Wykonawcy o kompatybilnośco oferowanego asortymentu z posiadanym przez Zamawiającego aparatem Multifiltrate CiCa.
Po zmianie:
Katalogów (ulotek od producenta zawierających opisy oferowanego asortymentu w języku polskim, z zaznaczeniem,
którego zadania i pozycji opisy dotyczą, jeżeli katalog /ulotka jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język
polski), w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie
przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert - do każdego zadania
d) Oświadczenie Wykonawcy o kompatybilnośco oferowanego asortymentu z posiadanym przez Zamawiającego
aparatem Multifiltrate CiCa nr fabr. ZMUG7209 będącym własnością Zamawiającego
e) aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu dla produktów kwalifikowanych jako wyroby medyczne określone w
ustawie z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych Dz.U.2022.974
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa w przypadku:
a) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jaka została ustalona w niniejszej umowie,
b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w przypadku zmiany stawki podatku VAT na wyroby będące przedmiotem zamówienia, cena ulegnie zmianie z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT,
z zastrzeżeniem, że zmianie ulegnie wówczas wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, zmiana umowy
w tym przypadku nastąpi automatycznie i nie wymaga formy aneksu,
d) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy,
e) wprowadzenia nowej technologii lub zaprzestania produkcji lub wycofanie z obrotu lub wstrzymanie w obrocie asortymentu objętego niniejszą umową (Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie wyłącznie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, przy zastrzeżeniu braku możliwości podwyższenia ceny),
f) wystąpienia incydentu medycznego dotyczącego przedmiotu objętego umową (Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił produkt „zamienny“ będący odpowiednikiem oferowanego w umowie w cenie nie wyższej i jakości nie niższej niż określone w umowie),
g) zmiany nazwy producenta produktu objętego umową,
h) zmiany wielkości opakowania (Wykonawca przeliczy pozostałą ilość niezrealizowanego asortymentu - w zaokrągleniu w górę - aby możliwa była realizacja pozostałej części przedmiotu zamówienia),
i) zmian danych identyfikujących strony - zgodnie z zapisami w aktualnym odpisie z właściwego rejestru,
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa kopert bezpieczeństwa dla Uczestników projektu "Polityka Senioralna EFS+"
- Wykonywanie usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych oraz towarów innych niż wyroby tytoniowe na potrzeby IAS w Lublinie oraz podległych jej jednostek organizacyjnych
- Remont dachu nowej części budynku na Wydziale Biologii i Biotechnologii UMCS w Lublinie
- Usługa ubezpieczenia kosztów leczenia (KL), następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), odpowiedzialności cywilnej (OC), bagażu (BAGAŻ), assistance (ASS) w czasie podróży na potrzeby KUL
- Dostawa systemu do pomiaru zadymienia spalin
- Dostawa owijarki do palet
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zakup monitora hemodynamicznego oraz aparatu USG w podziale na dwa zadania
- Dostawa leku Poteligeo
- Dostawa leków dla pacjentów PZOL w Grojcu
- Zakup i dostawa leków
- Dostawa leków w ramach realizacji programów lekowych B.157 oraz innych leków
- Dostawa produktów leczniczych "2"
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.