eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzewózBudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej w m. Lipna - ciąg pieszo - jezdny - wraz z przełożeniem wodociągu na dz. nr 96/2, 78, 72, 97, 95/2



Ogłoszenie z dnia 2021-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej w m. Lipna - ciąg pieszo — jezdny - wraz z przełożeniem wodociągu na dz. nr 96/2, 78, 72, 97, 95/2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przewóz

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Gospodarki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Przewóz

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-132

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683623279

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: referatgospodarki@przewoz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przewoz.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej w m. Lipna - ciąg pieszo — jezdny - wraz z przełożeniem wodociągu na dz. nr 96/2, 78, 72, 97, 95/2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73f0d7d8-580f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.przewoz.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przewoz.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz.U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej
„RODO”) informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Przewóz z siedzibą przy pl. Partyzantów 1 , 68 – 132 Przewóz, reprezentowana przez Wójta Gminy, z którym można się skontaktować pisemnie na adres siedziby lub telefonicznie: 68 362 32 93


2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email: iod@bhpex.pl bądź telefonicznie +48 68 411 40 00 Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Gminę Przewóz oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.272.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej w m. Lipna - ciąg pieszo — jezdny wraz z przełożeniem wodociągu na dz. nr 96/2, 78, 72, 97; 95/2 - obręb 0006 Lipna jedn. ewid. 081107_2 Przewóz
Pozwolenie na budowę: Decyzja nr 221/2021 z dnia 10.05.2021 r.
A. Branża drogowa
Budowany odcinek drogi gminnej – polegający na wymianie nawierzchni istniejącej tłuczniowo-gruntowej na nawierzchnię utwardzoną, jako ciąg pieszo-jezdny, będzie miał szerokość 3,00 m. z obustronnymi poboczami gruntowymi — plantowanymi o szerokości 0,50m. Przebieg drogi w linii z załamaniem drogi o 90° i bardzo małymi załamaniami w osi drogi z łukami kołowymi R= 6,00 m do R=150,00m. Szczegółowy przebieg drogi opisany w dokumentacji technicznej
Na całej długości projektowanego odcinka zaprojektowano pochylenie poprzeczne dwustronne o spadku 2%. Pobocza gruntowe o spadku poprzecznym 5%.
PRZEBIEG DROGI W PROFILU:
W profilu dostosowano się do rzędnych istniejących terenu. Na całej długości niweleta została tak zaprojektowana, aby usunąć starą zniszczoną nawierzchnię. Spadki podłużne profilu drogi projektowanej od 0,3% do 5,48%.
Całkowita długość drogi 531,20m
PROJEKTOWANE NAWIERZCHNIE
Nawierzchnia jezdni KR-2:
Warstwa ścieralna - beton asfaltowy AC 0/11,0 - gr. 5 cm
Warstwa wiążąca — beton asfaltowy AC 0/16,0 - gr. 9 cm
Podbudowa z tłucznia kamiennego gr. 20 cm
Od strony najazdu z drogi wojewódzkiej oraz z drogi gminnej na projektowaną drogę, należy zastosować krawężnik betonowy najazdowy 20x22 cm.
Nawierzchnia zjazdów:
Warstwa ścieralna - beton asfaltowy AC 0/11,0 - gr. 5 cm
Warstwa wiążąca — beton asfaltowy AC 0/16,0 - gr. 9 cm
Podbudowa z tłucznia kamiennego gr. 20 cm
Zjazdy —zastosować opornik betonowy 12x20cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 ( 5cm) i lawie z opornikiem w miejscy wyjazdu ze zjazdu.
Nawierzchnia poboczy :
Pobocze gruntowe z gruntu rodzimego - plantowane.

Krawężnik betonowy najazdowy 20 x 22 cm na 5 cm podsypce cementowo — piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową.
Opornik betonowy 12 x 20 cm na 5 cm podsypce cementowo — piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. (obramowanie zjazdów)
Lawa pod krawężnik i opornik z oporem na zjazdach - beton C16/20 pod krawężnik obramowujący jezdnię.
BILANS TERENU
Powierzchnia zabudowy drogowej utwardzonej betonem asfaltowym 1730m2
Powierzchnia zjazdów utwardzonych asfaltobetonem - 100,00m 2
Powierzchnia poboczy gruntowych - plantowanych - 550,00m2
wykop pod projektowaną drogę 820,00m3
długość krawężnika 20 x 22 cm najazdowy - 30,00mb
długość opomika 80,00mb
B. Branża wod-kan
Sieć wodociągową zaprojektowano, z rur klasy PE 100 SDR 11 PN 16 0 średnicach zewnętrznych dz. 90 mm. Zasilanie w wodę budowanej sieci wodociągowej rozdzielczej odbywać się będzie z istniejącej sieci wodociągowej w następującym miejscu:
- węzeł Wl 090mm z rur A-C lub PVC zlokalizowany na działce nr 78
Sieć wodociągowa zaprojektowano wykonać metodą tradycyjną, tj. w wykopach otwartych.
W ramach inwestycji należy wybudować sieć wodociągową rozdzielczą:
z rur PE 100 SDR 11 PN 16 dz. 90 mm o łącznej długości - 389,7m,
z rur PE 80 SDR 11 PN 12,5 dz. 32 mm 0 łącznej długości - 24 m.
Przed przystąpieniem do wykonywania robót ziemnych wytyczyć osie tras sieci wodociągowej mając na uwadze podziemne i nadziemne uzbrojenie, powiadomić właściciela terenu. Teren objęty bezpośrednio robotami ogrodzić i oznakować, a w porze nocnej oświetlić. Wykopy w miarę możliwości rozpoczynać od najniższych punktów poszczególnych odcinków sieci wodociągowej, wykonywać odcinki sieci do 100 m, mając na uwadze zachowanie ciągłości ruchu i dojazdów do nieruchomości. Na ciągach pieszych nad wykopami wykonać kładki o szerokości co najmniej 0,7m. Jeśli nad wykopem ma być wykonany mostek dla przejazdu środków transportowych, musi być wykonany z uwzględnieniem przewidywanych obciążeń. Roboty ziemne wykonywać zgodnie z PN-B-10736.
Na wysokości 30 cm nad rurociągami sieci wodociągowej należy ułożyć taśmę lokalizacyjno — ostrzegawczą z wtopioną wkładką aluminiową.
Sieć wodociągową przed całkowitym zasypaniem winna być poddana płukaniu, dezynfekcji i próbie na ciśnienie, a po pozytywnym jej wyniku, dokładnie domierzona i naniesiona na plany sytuacyjno-wysokościowe przez jednostkę geodezyjną (uprawnionego geodetę). Przewody wodociągowe układać i uzbrajać zgodnie PN-EN 805:2002P.
Projektuje się zasuwy kołnierzowe z obudową regulowaną i skrzynką uliczną do zasuw, oraz hydranty przeciwpożarowe nadziemne 080 mm. Po wykonaniu sieci wodociągowej, uzbrojenie na sieci oznaczyć tabliczkami informacyjnymi (zgodnie z normą PN-86/B-09700, stosując następujące oznaczenia literowe: H - hydrant,
Z - zasuwa,
D - zasuwa na przyłączu wodociągowym.
Zasilanie w wodę budowanej sieci wodociągowej rozdzielczej odbywać się będzie z istniejącej sieci wodociągowej DN 80 zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi przez Gminę Przewóz z dnia 18.01.2021 r w pkt 1 zaznaczonym na załączniku graficznym do warunków.
Włączenia dokonać zgodnie z warunkami do istniejącego trójnika na istniejącej sieci wodociągowej DN 80, lub gdyby takiego trójnika nie było należy na istniejącej sieci wodociągowej zamontować przy pomocy złączek rurowo kołnierzowych (do A-C lub PVC w zależności od tego z jakiego materiału jest wykonana istniejąca sieć —naležy stwierdzić to po wykonaniu wykopu w miejscu włączenia) trójnik żeliwny DN 80 i zasuwę żeliwną DN 80 i przy pomocy tulei kołnierzowej 90 PE połączyć z projektowanym rurociągiem () PE SDR 11 PN 16.
Uwaga:
Do postępowania Zamawiający dołącza przedmiary i kosztorysy ofertowe, odpowiadające co do zakresu robót opisowi przedmiotu zamówienia w SWZ. Kosztorysy należy traktować jako materiał pomocniczy dla ustalenia ceny ryczałtowej zamówienia. Cena całkowita w ofercie będzie ceną ryczałtową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
1. Kryterium „Cena” w PLN:
znaczenie kryterium - 60% (0,6);
opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt, gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną
C - cena w ofercie ocenianej
2. Kryterium „Termin zapłaty za wykonanie zamówienia“ w dniach:
Znaczenie kryterium - 40% (0,4);
opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin zapłaty”:
LTZ = (TZ / TZmax) x 0,4 x 100 pkt gdzie:
LTZ - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Termin zapłaty” ocenianej oferty TZ - termin zapłaty w ofercie ocenianej
TZmax - termin zapłaty w ofercie z najdłuższym terminem zapłaty
Wykonawca podaje termin zapłaty w liczbach całkowitych oraz słownie w formularzu oferty. Termin zapłaty nie może być krótszy niż 7 dni oraz dłuższy niż 30 dni.
W przypadku podania przez wykonawcę w ofercie terminu zapłaty dłuższego niż 30 dni do oceny ofert zostanie przyjęty termin 30 dni.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- zamawiający wymaga aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub
zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych
w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
- zamawiający wymaga od wykonawcy uprawnień do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie min. 1 000 000,00 zł,
b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w okresie nie wcześniejszym niż
1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w wysokości 400 000,00 zł.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dysponuje lub będzie dysponował następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę
do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za wykonanie robót budowlanych:
- osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji
technicznej w budownictwie bez ograniczeń w branży drogowej, pozwalające na objęcie
obowiązków kierownika budowy, która będzie wykonywać swoje obowiązki osobiście;
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi bez ograniczeń;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu - którego wzór stanowiący
załącznik nr 2 do SWZ,
Nr postępowania: RG.272.5.2021

b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 - 6 ustawy pzp -
którego wzór stanowo załącznik nr 3 do SWZ. - w przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia składa każdy z
wykonawców.

c) wypełnione przedmiary i kosztorysy –stanowiące instrument wyliczenia ceny oferty
d)potwierdzenie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie min. 1 000 000,00 zł,
d) zaświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolność kredytową w okresie nie wcześniejszym niż
1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w wysokości 400 000,00 zł.
e) oświadczenie o dysponowaniunastępującym osobami skierowanymi przez wykonawcę
do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za wykonanie robót budowlanych:
- osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji
technicznej w budownictwie bez ograniczeń w branży drogowej, pozwalające na objęcie
obowiązków kierownika budowy, która będzie wykonywać swoje obowiązki osobiście;
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi bez ograniczeń;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

formularz ofertowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ostatecznej ceny brutto podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie winno być wniesione zgodnie z art. 450 ust. 1 Prawa zamówień publicznych w:
1) w pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego, numer konta 68 1020 5460 0000 5602 0006 0590
2) w innej formie wskazanej w art. 450 ust. 1 pkt 2-5 Prawa zamówień publicznych - poprzez złożenie w kasie Urzędu Gminy.
3. Zabezpieczenie służyć będzie pokryciu roszczeń Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
4. Po upływie terminów wyznaczonych na usunięcie nieprawidłowości i ponownemu jednokrotnemu wezwaniu do ich usunięcia w wyznaczonym terminie, Zamawiający zleci ich wykonanie ze środków wniesionych na zabezpieczenie należytego wykonania zobowiązań umowy.
5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone lub zwolnione w terminie 30 dni od daty stwierdzenia przez Zamawiającego wykonania zamówienia w sposób należyty.
6. Zamawiający nie wyraża zgody na tworzenie zabezpieczenia przez potrącenia z należności za częściowe wykonanie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy na podstawie istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik do SWZ
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p oraz istotnych postanowień umowy
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP DOSTĘPNY POD ADRESEM: HTTPS://EPUAP.GOV.PL/WPS/PORTAL NAZWA ADRESATA: URZĄD GMINY W PRZEWOZIE IDENTYFIKATOR ADRESATA: /mp10y59xwh/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-27 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.