Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00239868/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
- 2022/BZP 00259768/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa remizy strażackiej wraz z wyposażeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Bądeczu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Wysoka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791276
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21
1.5.2.) Miejscowość: Wysoka
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-320
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@gminawysoka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawysoka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa remizy strażackiej wraz z wyposażeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Bądeczu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1711f189-fc5e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304994
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011613/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa remizy strażackiej wraz z wyposażeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Bądeczu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239868/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Budowa remizy strażackiej wraz z wyposażeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Bądeczu.
Zakres zamówienia obejmuje:
Roboty budowlano –montażowe
- fundamenty roboty ziemne
- fundamenty, ściany fundamentowe i stan „0”
- ściany nadziemia
- strop gęstożebrowy
- konstrukcja i pokrycie dachu
- tynki wewnętrzne
- stolarka okienna i drzwiowa
- posadzki podłogi
- roboty elewacyjne
- elementy zewnętrzne: schody, tarasy i utwardzenia z kostki betonowej
- obsługa geodezyjna
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego:
- Zestaw do stołówki (stół 1800x800 mm, blat buk/stelaż czarny + 6 krzeseł) 4 kpl,
- Krzesło szkolne (np. Gaweł U) 26 szt,
- Stół roboczy ze stali nierdzewnej - 120 x 70 cm 1 kpl,
- Szafka kuchenna wisząca, dąb sonoma, 60x31x40 cm 2 szt,
- Lodówka np. GORENJE RK4161PS4 srebrna 1 szt,
- Płyta ceramiczna (np. AMICA PCN6400Z z szafką) 1 kpl
- Szafka kuchenna 60 cm (np artisan CLARA) 1 szt
Dostawa i montaż wyposażenia techniczno – technologicznego:
- Szafka strażacka STR 400/4, 4-komorowa 7 szt,
- Metalowa szafa, demontowalna, 4 półki, 950 x 1950 x 400 mm, szara 1 szt,
- Gaśnica proszkowa 12 kg 2 szt,
- Gaśnica proszkowa 6 kg 6 szt,,
- Gablota na sztandar 130x170x30 1 szt np. wg linku j.n. http://gabloty.pl/prod,648,gablota%20na%20sztandar.html?gclid=EAIaIQobChMIrtmIrrDS-AIVged3Ch2MNwkPEAAYASAAEgJu-_D_BwE
Instalacje sanitarne
- kanalizacja sanitarna
- instalacja wody zimnej i c.w.u
- wentylacja i klimatyzacja
- przykanalik kanalizacji sanitarnej
- przyłącze wodociągowe
Instalacje elektryczne
- kabel ziemny zasilający wlz od ZK
- rozdzielnie elektryczne
- wewnętrzne instalacje oświetlenia i gniazd
- instalacja łączności radiowej
- ogrzewanie elektryczne
- instalacja odgromowa
- oświetlenie zewnętrzne
- instalacja fotowoltaiczna
- Instalacja okablowania strukturalnego LAN
- instalacja monitoringu CCTV
- instalacja systemu sygnalizacji włamań i napadu SSWIN
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2483199,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2900000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2483199,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany 'MARK", Mariusz Kądziołka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570884724
7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 23
7.3.4) Miejscowość: Margonin
7.3.5) Kod pocztowy: 64-830
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIUSZ KĄDZIOŁKA ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY "MARK"
jakie przetargi wygrała firma
MARIUSZ KĄDZIOŁKA ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY "MARK"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2483199,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.