eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiewo › Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z niezbędnym osprzętem



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z niezbędnym osprzętem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 9

1.5.2.) Miejscowość: Lubiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 33 493 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubiewo.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86cfc5d1-e12f-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z niezbędnym osprzętem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86cfc5d1-e12f-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305001

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004447/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z niezbędnym osprzętem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243217

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiPP.271.1.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 220800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz
z osprzętem na potrzeby Zakładu Komunalnego Gminy Lubiewo.
2. Miejsce dostawy i przekazania przedmiotu zamówienia: Oczyszczalnia ścieków
w Bysławiu, ul. Słoneczna 16, 89 – 510 Bysław. Sprzęt powinien być dostarczony
i rozładowany na koszt Wykonawcy, w dni robocze - od poniedziałku
do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
3. Przedmiot zamówienia powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dokonania rejestracji oraz dopuszczające pojazd do ruchu.
4. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia dokumenty i świadectwa (w języku polskim): certyfikat zgodności CE, karta katalogowa, instrukcja obsługi, karta gwarancyjna, książka przeglądów serwisowych.
5. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia wynosi
24 miesiące i liczony będzie od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający wymaga w okresie gwarancji prowadzenia przez Wykonawcę bezpłatnego serwisu przedmiotu zamówienia wraz z dokonywaniem bezpłatnych przeglądów okresowych zgodnie z zaleceniami producenta. Naprawy, serwis
i przeglądy w okresie gwarancji Wykonawca powinien wkalkulować w cenę ryczałtową oferty.
7. Serwis gwarancyjny i przeglądy okresowe w okresie gwarancji będą świadczone
w miejscu postoju ciągnika, tj. na Oczyszczalni ścieków w Bysławiu.
W wyjątkowych sytuacjach, w których dokonanie naprawy nie będzie możliwe
w miejscu postoju ciągnika, Wykonawca na własny koszt zapewni naprawę
w autoryzowanej stacji obsługi uprawnionej do naprawy tego modelu ciągnika.
8. Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązany jest bezpłatnie wykonywać przeglądy okresowe i gwarancyjne sprzętu w terminach wskazanych w instrukcji obsługi, książce eksploatacji lub warunkach gwarancji producenta
z uwzględnieniem dojazdu, robocizny oraz niezbędnych materiałów eksploatacyjnych (np. oleje, smary, filtry, świece zapłonowe itp.).
9. Zamawiający zastrzega, że przedmiot Umowy objęty gwarancją i rękojmią za wady może znajdować się poza siedzibą Zamawiającego, w związku z czym Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania wad przedmiotu Umowy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w przypadku zgłoszenia wady (na terenie Gminy Lubiewo).
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
11. W cenie oferty należy uwzględnić uruchomienie ciągnika, przeszkolenie wyznaczonych osób przez Zamawiającego (pierwsze szkolenie - w dniu dostawy ciągnika, dodatkowe szkolenie - w trakcie trwania gwarancji w terminie ustalonym przez Zamawiającego) oraz transport i ubezpieczenie ciągnika od ewentualnych uszkodzeń do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
12. Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymogi Zamawiającego.
13. W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnego
z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający odmówi potwierdzenia wykonania dostawy wskazując w treści protokołu przyczynę odmowy i termin do dostarczenia prawidłowego przedmiotu zamówienia.
14. Za dzień dostawy przedmiotu umowy uznaje się datę podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przez przedstawicieli Zamawiającego
i Wykonawcę.
15. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podane
w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
16. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
16700000-2 Ciągniki

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIP AGRO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 559-204-39-67

7.3.4) Miejscowość: Kurzejewo

7.3.5) Kod pocztowy: 86-160

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.