Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117732/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00197795/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej nr 108358 L w miejscowości Sulów na odcinku 450 mb wraz z budową mostu na rzece Bystrzyca
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKRZÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Zakrzówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-213
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zakrzowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej nr 108358 L w miejscowości Sulów na odcinku 450 mb wraz z budową mostu na rzece Bystrzyca2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35727049-b95a-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00050993/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa drogi gminnej nr 108358 L w miejscowości Sulów na odcinku 450 mb wraz z budową mostu na rzece Bystrzyca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117732/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi gminnej nr 108358 L w miejscowości Sulów na odcinku 450,46 mb wraz z budową mostu na rzece Bystrzyca. Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3.1 Branża drogowa
Zaprojektowano budowę drogi na odcinku 450,46 m. Geometrię drogi zaprojektowano w dowiązaniu do istniejącego przebiegu oraz lokalizacji projektowanego obiektu mostowego. W planie zaprojektowano trzy łuki kołowe o promieniach R=250 m o pochyleniach daszkowych oraz cztery odcinki proste. Początek drogi stanowi krawędź drogi powiatowej nr 2289L. Koniec drogi stanowi krawędź drogi gminnej nr 108357L. Krawędzie dróg gminnych wyokrąglono promieniami R=15 m po stronie prawej oraz R=12 m po stronie lewej.
Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania placu utwardzonego.
Podstawowe parametry projektowanej drogi:
– kategoria drogi gminna
– długość drogi 450,46 m
– klasa drogi „D” dojazdowa
– prędkość projektowa 40 km/h
– liczba jezdni 1
– liczba pasów ruchu 2
– szerokość pasa ruchu 2,75 m
– szerokość poboczy przy pasie ruchu 0,75m
– chodnik na odcinku od drogi powiatowej do mostu o szerokości 2m
– pochylenie jezdni daszkowe 2%
– pochylenie pobocza 8%
– pochylenie chodnika w stronę jezdni 2%
Zakres robót drogowych:
– wykonanie wykopów,
– wykonanie nasypów,
– wykonanie elementów odwodnienia drogi (odmulenie rowów, wymiana istniejącego przepustu pod zjazdem, wykonanie ścieku liniowego),
– wykonanie warstw nawierzchni,
– ustawienie krawężników,
– wykonanie chodników,
– wykonanie poboczy,
– humusowanie skarp i terenów zielonych,
– wykonanie umocnień skarp,
– ustawienie barier ochronnych,
– wymiana istniejącego przepustu pod zjazdem,
– zabezpieczenie istniejącej infrastruktury podziemnej,
– wykonanie elementów organizacji ruchu (oznakowanie pionowe, poziome i urządzenia bezpieczeństwa ruchu)
– wykonanie zjazdów szt. 4 (2 z kostki w ciągu chodnika, 2 z kruszywa gr. 15 cm)
Roboty rozbiórkowe:
– rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej od km 0+000 do km 0+390 oraz nawierzchni w obrębie skrzyżowania z droga gminną na zakresie grubości warstw bitumicznych,
– rozbiórka wyspy azylu na drodze powiatowej nr 2289L
Konstrukcja nawierzchni:
Jezdnia:
– warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 4 cm
– warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W 50/70 8 cm
– podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 20 cm
– warstwa piasku z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 30 cm
Chodnik:
– kostka brukowa betonowa wibroprasowana 6 cm
– podsypka cementowo-piaskowa 1:4 4 cm
– warstwa piasku z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C3/4 15 cm
– warstwa piasku z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 15 cm
Zjazdy – z kostki brukowej:
– kostka brukowa betonowa wibroprasowana 8 cm
– podsypka cementowo-piaskowa 1:4 4 cm
– warstwa piasku z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C3/4 15 cm
– warstwa piasku z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 15 cm
Konstrukcja nawierzchni na włączeniu do drogi powiatowej nr 2289L:
– warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 4 cm
– warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 5 cm
– warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 7 cm
– podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 20 cm
– warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym 22 cm
– warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki stabilizowanej spoiwem hydraulicznym – 25 cm
Konstrukcja poboczy:
– mieszanka niezwiązana kruszywem C90/3 15 cm
W obrębie planowanej drogi należy zabezpieczyć:
– rurą osłonową dwudzielną sieć wodociągową woD110, przebiegającą pod istniejącym korpusem drogi gminnej w km ok. 0+130,
– rurą osłonową dwudzielną sieć telekomunikacyjną, przebiegającą pod istniejącym korpusem drogi gminnej w km ok. 0+140,
– rurą osłonową dwudzielną sieć kanalizacji sanitarnej ks90, przebiegającą pod istniejącym korpusem drogi gminnej w km ok. 0+145.
3.2 Branża mostowa
Projektuje się obiekt konstrukcji ramowej wykonanej na mokro posadowionej bezpośrednio. Połączenie obiektu z nasypem drogowym zaprojektowano na pomocą bocznych ścian żelbetowych zakotwionych w ławie fundamentowej. Na płycie ustroju niosącego oraz na zwieńczeniu ścian żelbetowych zaprojektowano kapę gzymsową i kapę chodnikową. Na połączeniu nawierzchni na moście i dojazdach projektuje się płyty przejściowe. Dodatkowo wykonane zostaną roboty polegające na wykonaniu izolacji przeciwwodnych, wykonaniu kap gzymsowych, ustawieniu barier ochronnych na obiekcie i dojazdach do obiektu, umocnieniu skarp, umocnieniu koryta rzeki.
Podstawowe parametry nowego mostu:
– długość ustroju niosącego 9,20 m
– szerokość całkowita mostu 10,65 m
– światło mostu 8,00 m
– kąt przecięcia osi drogi z rzeką ~55°
– szerokość pasa ruchu na obiekcie 2 x 2,75 m
– szerokość chodnika 2,00 m
– klasa drogi „D” – dojazdowa
– szerokość nawierzchni drogi na dojazdach 5,50 m
Zakres robót mostowych:
– wbicie grodzic,
– wykonanie wykopów pod ławy fundamentowe,
– wykonanie ław fundamentowych,
– wykonanie ustroju niosącego „na mokro”,
– wykonanie ścian bocznych na połączeniu korpusu drogowego z obiektem,
– wykonanie elementów odwodnienia płyty ustroju niosącego,
– wykonanie zasypki pomiędzy ścianami bocznymi,
– wykonanie izolacji przeciwwodnej ustroju niosącego,
– zabezpieczenie izolacją lekką powierzchni betonowych stykających się z gruntem,
– wykonanie płyt przejściowych,
– wykonanie kap gzymsowych,
– wykonanie kap chodnikowych,
– ustawienie krawężników na obiekcie i dojazdach,
– umocnienie skarp,
– wyprofilowanie i umocnienie terenu pod obiektem,
– ustawienie barier ochronnych i balustrad na obiekcie,
– wykonanie nawierzchni na obiekcie i dojazdach.
Dane podstawowe istniejącego przepustu przeznaczonego do rozbiórki:
– długość całkowita przepustu 3,38 m
– szerokość całkowita przepustu 10,12 m
– szerokość jezdni na przepuście ~3,0 m
– światło przepustu 4x ø 1,10 m
Roboty rozbiórkowe:
– rozebranie balustrad
– rozebranie nadbetonu nad prefabrykatami
– rozbiórka prefabrykatów żelbetowych rurowych
– rozebranie ścianek bocznych
– rozebranie nawierzchni jezdni
– rozebranie korpusu drogowego w obrębie obiektu
W ramach budowy mostu przewidziano:
– oczyszczenie koryta rzeki z zanieczyszczeń,
– wyprofilowanie skarp rzeki na długości przewidzianych robót hydrotechnicznych,
– umocnienie koryta na całej szerokości (dno + skarpy + półki) na długości: od napływu + pod obiektem + od odpływu,
– grubość materaca gabionowego 23cm,
– materac gabionowy wypełnić kamieniem łamanym frakcji 70 – 150 mm,
– umocnienie dna narzutem kamiennym grubości 20 cm frakcji 10 cm,
– umocnienie półek podobiektowych materacem gabionowym,
– na półkach w miejscu materaców gabionowych wykonać nawierzchnię gruntową zapewniającą bezpieczną migrację zwierząt.
3.3 Budowa kanału technologicznego
Projektowana budowa kanału technologicznego obejmuje:
– budowa kanału technologicznego KTu1 355,00 m
– budowa kanału technologicznego KTp1 103,00 m
– budowa studni kablowych typu SKR-2 8 szt.
Zaprojektowano budowę kanału technologicznego o profilu:
– KTu1 profil podstawowy kanału ulicznego (rura osłonowa RHDPE 125/7,1, trzy rury światłowodowe 40/3,7 koloru czarnego z wyróżnikiem kolorów oraz prefabrykowaną wiązką mikrorur 40+7x10/8 mm koloru pomarańczowego) dla ciągów biegnących wzdłuż projektowanej drogi,
– KTp1 profil podstawowy kanału przepustowego (rura osłonowa RHDPE 125/7,1 oraz rura osłonowa RHDPE 125/7,1, w którą zaciągnąć należy trzy rury światłowodowe 40/3,7 koloru czarnego z wyróżnikiem kolorów i prefabrykowaną wiązką mikrorur 40+7x10/8 mm koloru pomarańczowego) dla przejść poprzecznych pod projektowanymi drogami, parkingami, zjazdami, ściankami przepustów, kapami mostów.
Dla projektowanego kanału technologicznego przewidziało budowę studni kablowych typu SKR-2 z betonu zbrojonego wodoszczelnego B-30 z otworem na osadnik oraz ramą ciężką. Zastosować ramy i pokrywy studni z kołnierzem żeliwnym (nie dopuszcza się stosowania obramowań pokryw i ram wykonanych ze stali). Dla studni zastosować ramy i pokrywy w klasie B125.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ.
Przedmiary robót dla poszczególnych branż mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją techniczną.
Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji technicznej nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji, w cenie umownej.
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacja projektową w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami.
Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w tym postępowaniu). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SWZ a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3819283,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5618591,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3819283,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUFORTIS Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123289562
7.3.3) Ulica: Willowa
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-819
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
PRD Lubartów S.A. 21-100 Lubartów, ul. Krańcowa 7 - Roboty drogowe, kanał technologiczny
DURA Sp. z o.o. 20-150 Lublin, ul. Bursaki 16 - Roboty izolacyjne, roboty z branży mostowej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3819283,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1573 K Nowy Sącz - Cieniawa w km 6+739 - 7+463 w miejscowości Mystków
- "Remont drogi gminnej nr 373060 T Jachimowice - Stara Wieś w msc. Jachimowice od km 0+000 do km 0+447"
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- Budowa drogi na dz. ew. nr 170/29, 171/6, 172/7, 173/11, 174/5, 175/5, 176/5, 177/5, 178/5 w miejscowości Emilianów
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - Etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.