Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00189768/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
- 2024/BZP 00017343/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-08
- 2024/BZP 00017379/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie cystern paliwowych i węzłów dystrybucyjnych do legalizacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021509084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saperska 2
1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 43wog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://43wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://43wog.wp.mil.pl/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie cystern paliwowych i węzłów dystrybucyjnych do legalizacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef5bf973-e295-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00153490/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Przygotowanie do badań cystern paliwowych , przewodu DN75,DN38 oraz dystrybutora 34 BKPanc Żagań
1.3.16 Przygotowanie do badań cystern paliwowych oraz dystrybutora 10 BKPanc Świętoszów
1.3.17 Przygotowanie do badań cystern paliwowych oraz przewodu DN75 11 brem Żagań
1.3.18 Przygotowanie do badań cystern paliwowych oraz przewodu DN75 4 binż Głogów
1.3.19 Przygotowanie do badań cystern paliwowych , przewodu DN75,DN38 oraz dystrybutora OSPWL Dobre n/Kwisą
1.3.20 Przygotowanie do badań cystern paliwowych , przewodu DN75,DN38 oraz dystrybutora 11 bdow Żagań
1.3.21 Przygotowanie do badań cystern paliwowych , przewodu DN75,DN38 oraz dystrybutora 23 pa Bolesławiec
1.3.22 Przygotowanie do badań cystern paliwowych oraz przewodu DN75 43 WOG Świętoszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189768
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21/25/PN/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 203252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia : przygotowanie cysterny paliwowej i węża – przewodu elastycznego DN 75 do legalizacji poprzez wykonanie wymaganego badania pośredniego i okresowego zgodnie wymaganiami WDT sprzętu wojskowego34 BKPanc Żagań będącej w rejonie odpowiedzialności 43 WOG Świętoszów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
4.5.5.) Wartość części: 52113,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia : przygotowanie cysterny paliwowej i węża – przewodu elastycznego DN 75 do legalizacji poprzez wykonanie wymaganego badania pośredniego zgodnie wymaganiami WDT sprzętu wojskowego 10 BKPanc Świętoszów będącej w rejonie odpowiedzialności 43 WOG Świętoszów.4.5.3.) Główny kod CPV: 71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
4.5.5.) Wartość części: 60243,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia : przygotowanie cysterny paliwowej i węża – przewodu elastycznego DN 75 do legalizacji poprzez wykonanie wymaganego badania pośredniego i okresowego zgodnie wymaganiami WDT sprzętu wojskowego 11 brem Żagań będącej w rejonie odpowiedzialności 43 WOG Świętoszów.4.5.3.) Główny kod CPV: 71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
4.5.5.) Wartość części: 5772,36 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia : przygotowanie cysterny paliwowej i węża – przewodu elastycznego DN 75 do legalizacji poprzez wykonanie wymaganego badania pośredniego i okresowego zgodnie wymaganiami WDT sprzętu wojskowego 4 binż Głogów będącej w rejonie odpowiedzialności 43 WOG Świętoszów.4.5.3.) Główny kod CPV: 71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
4.5.5.) Wartość części: 9512,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia : przygotowanie cysterny paliwowej i węża – przewodu elastycznego DN 75 do legalizacji poprzez wykonanie wymaganego badania pośredniego i okresowego zgodnie wymaganiami WDT sprzętu wojskowego OSPWL Dobre n Kwisą będącej w rejonie odpowiedzialności 43 WOG Świętoszów.4.5.3.) Główny kod CPV: 71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
4.5.5.) Wartość części: 5121,95 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia : przygotowanie cysterny paliwowej i węża – przewodu elastycznego DN 75 do legalizacji poprzez wykonanie wymaganego badania pośredniego i okresowego zgodnie wymaganiami WDT sprzętu wojskowego 11 bdow Żagań będącej w rejonie odpowiedzialności 43 WOG Świętoszów.4.5.3.) Główny kod CPV: 71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
4.5.5.) Wartość części: 13333,33 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia : przygotowanie cysterny paliwowej i węża – przewodu elastycznego DN 75 do legalizacji poprzez wykonanie wymaganego badania pośredniego i okresowego zgodnie wymaganiami WDT sprzętu wojskowego 34 BKPanc Żagań będącej w rejonie odpowiedzialności 43 WOG Świętoszów.4.5.3.) Główny kod CPV: 71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
4.5.5.) Wartość części: 26504,07 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia : przygotowanie cysterny paliwowej i węża – przewodu elastycznego DN 75 do legalizacji poprzez wykonanie wymaganego badania pośredniego zgodnie wymaganiami WDT sprzętu wojskowego 43 WOG Świętoszów .4.5.3.) Główny kod CPV: 71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
4.5.5.) Wartość części: 30650,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82902,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121155,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82902,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe JARGUZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8391773838
7.3.4) Miejscowość: Przemysłowa 14
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "JARGUZ" JAROSŁAW GUMIENNY
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "JARGUZ" JAROSŁAW GUMIENNY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82902,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74538,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128658,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74538,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETRO-BUD-SERWIS Przedsiębiorstwo Remontowo – Budowlano – Serwisowe Andrzej Szczepaniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7670004529
7.3.4) Miejscowość: Górzna 102A
7.3.5) Kod pocztowy: 77-400
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74538,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14821,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15867,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14821,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU OKTAN Miodek Andrzej Miodek Małgorzata Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7250017324
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-348
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "OKTAN" MIODEK ANDRZEJ, MIODEK MAŁGORZATA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "OKTAN" MIODEK ANDRZEJ, MIODEK MAŁGORZATA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14821,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17896,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26568,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17896,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU OKTAN Miodek Andrzej Miodek Małgorzata Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7250017324
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-348
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "OKTAN" MIODEK ANDRZEJ, MIODEK MAŁGORZATA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "OKTAN" MIODEK ANDRZEJ, MIODEK MAŁGORZATA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17896,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9655,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13284,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9655,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU OKTAN Miodek Andrzej Miodek Małgorzata Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7250017324
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-348
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "OKTAN" MIODEK ANDRZEJ, MIODEK MAŁGORZATA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "OKTAN" MIODEK ANDRZEJ, MIODEK MAŁGORZATA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9655,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27552,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU OKTAN Miodek Andrzej Miodek Małgorzata Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7250017324
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-348
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "OKTAN" MIODEK ANDRZEJ, MIODEK MAŁGORZATA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "OKTAN" MIODEK ANDRZEJ, MIODEK MAŁGORZATA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55473,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66789,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55473,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU OKTAN Miodek Andrzej Miodek Małgorzata Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7250017324
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-348
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "OKTAN" MIODEK ANDRZEJ, MIODEK MAŁGORZATA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "OKTAN" MIODEK ANDRZEJ, MIODEK MAŁGORZATA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55473,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38868,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61008,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38868,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETRO-BUD-SERWIS Przedsiębiorstwo Remontowo – Budowlano – Serwisowe Andrzej Szczepaniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7670004529
7.3.4) Miejscowość: Górzna 102A
7.3.5) Kod pocztowy: 77-400
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38868,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Kompleksowa obsługa/wsparcie użytkowników Sieci i Systemów teleinformatycznych jawnych i niejawnych oraz usług/aplikacji przez nie oferowanych na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Zabezpieczenie medyczne działalności bieżącej oraz szkoleniowej na rzecz 43 WOG oraz jednostek wojskowych i instytucji przez lekarza
- Montaż wraz z dostawą ręcznych ostrzegaczy pożarowych (ROP) na obozowisku kontenerowym Karliki
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.