Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00222273/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku kaplicy cmentarnej wraz z urządzeniami budowlanymi i zagospodarowaniem terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684315
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dobra
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-210
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.kuran@dobragmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobragmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku kaplicy cmentarnej wraz z urządzeniami budowlanymi i zagospodarowaniem terenu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0808521d-f37c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038849/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa kaplicy komunalnej w Dobrej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222273/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.04/3.2022.SK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku kaplicy cmentarnej. Budynek parterowy, niepodpiwniczony, wolnostojący, o tradycyjnej architekturze. Charakter obiektu podkreśla wzniosłość, a zarazem spokój oraz uporządkowanie, nawiązujące do miejsca, w którym jest zlokalizowany (cmentarz). Budynek założony na rzucie krzyża, przykryty dachem wielospadowym, zbudowanym z czterech dachów dwuspadowych, połączonych w centralnym punkcie budynku, przecinające się pod kątem 90º. Ściany budynku ocieplone metodą mokrą lekką, dach wełną mineralną.
Bryła budynku w prostej formie, zbudowana z figur przestrzennych – prostopadłościanów, a na nich umieszczone są graniastosłupy trójkątne, tworzące dach kaplicy. Obiekt zlokalizowano w centralnej części cmentarza, na końcu głównej alejki cmentarnej.
Budynek z uwzględnieniem podstawowych wymagań budynku kultu religijnego dotyczących bezpieczeństwa użytkowania, bezpieczeństwa konstrukcji, bezpieczeństwa pożarowego.
Bryłę budynku urozmaica ponadto rozległe przeszklenie, pełniące również funkcję wejścia głównego do kaplicy. W głównym pomieszczeniu kaplicy zrezygnowano z jakiegokolwiek stropu nad parterem, całą przestrzeń pozostawiono jako otwartą, powoduje to zwiększenie wewnętrznej kubatury pomieszczenia.
Obiekt stanowi jedną strefę pożarową o kategorii: ZL III.
Budynek dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Elewacja budynku wykończona z cegły elewacyjnej klinkierowej, pokrycie dachu dachówką ceramiczną, nawiązującą do koloru elewacji.
Budynek wyposażony w instalacje :
Instalacja wodociągowa - zasilanie budynku w wodę z sieci wodociągowej.
Instalacja kanalizacji sanitarnej - odprowadzenie ścieków do zbiornika bezodpływowego
Instalacja elektryczna - zasilanie kablem ziemnym z sieci elektroenergetycznej, oświetlenie wewnętrzne świetlówkami, zewnętrzne – lampa LED
Instalacja centralnego ogrzewania oraz podgrzewu ciepłej wody użytkowej –ogrzewanie pomieszczeń promiennikami grzejnymi : nawa główna o mocy 1000W, pomieszczenia sanitarne i zaplecze grzejnikami elektrycznymi konwektorowymi o mocy 500W ), ciepła woda – podgrzewacze elektryczne przepływowe z baterią o mocy 3,5 kW,
Instalację odgromową.
Okna - drewniane lub PCV wg technologii wybranej firmy. Drzwi zewnętrzne i wewnętrzne – typowe, ościeżnice i skrzydło drzwiowe drewniane z drewna twardego.
Teren nie podlega ochronie konserwatorskiej, nie jest wpisany do rejestru zabytków, ani do gminnej ewidencji zabytków.
Przeciwpożarowe zaopatrzenie w wodę należy zapewnić w bezpośredniej okolicy, w odległości do 75 m od budowanej kaplicy cmentarnej hydrant p.poż. o wydajności min. 10 dm3 /s.
Budynek o powierzchni użytkowej 76,10 m² i kubaturze 599,93 m³.
UWAGA :
Wykonawca na podstawie projektu zagospodarowania terenu opracuje dokumentację zewnętrznej sieci wodociągowej wraz z hydrantami, uzgodni ją w Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Łobzie oraz dokona w imieniu Zamawiającego zgłoszenia do Starostwa Powiatowego w Łobzie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 874367,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1050000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 874367,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-MAX. Świdwin Sp. z o.o. Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722094321
7.3.3) Ulica: Cicha 1
7.3.4) Miejscowość: Świdwin
7.3.5) Kod pocztowy: 78-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUD-MAX ŚWIDWIN SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BUD-MAX ŚWIDWIN SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 874367,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - Wymiana windy
- Remont sali dydaktycznej A w budynku dydaktycznym w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennym w Kulach
- Wykonanie robót budowlanych na SOR w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i doposażenie SOR oraz współpracujących pracowni diagnostycznych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.