Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00264811/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń w przyziemiu budynku SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej na potrzeby apteki szpitalnej oraz magazynu odpadów medycznych i komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ SZPITAL KOLEJOWY W WILKOWICACH-BYSTREJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010657175
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żywiecka 19
1.5.2.) Miejscowość: Wilkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-365
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital-kolejowy.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-kolejowy.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7addd99f-ecfb-11ee-b4e0-4ac387c144e31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń w przyziemiu budynku SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej na potrzeby apteki szpitalnej oraz magazynu odpadów medycznych i komunalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7addd99f-ecfb-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058171/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostosowanie pomieszczeń apteki szpitalnej do obowiązujących wymogów wraz ze zmianą sposobu użytkowania - adaptacją pomieszczeń technicznych na aptekę
1.1.4 Przebudowa pomieszczeń w przyziemiu SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej z przeznaczeniem na magazyn odpadów medycznych i komunalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264811
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/271/4/DT/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania p.n. „Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń w przyziemiu budynku SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej na potrzeby apteki szpitalnej oraz magazynu odpadów medycznych i komunalnych”. Ww. zadanie składa się z dwóch zakresów:
1) „Dostosowanie pomieszczeń apteki szpitalnej do obowiązujących wymogów wraz ze zmianą sposobu użytkowania - adaptacją pomieszczeń technicznych na aptekę”,
2) „Przebudowa pomieszczeń w przyziemiu SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej z przeznaczeniem na magazyn odpadów medycznych i komunalnych”.
Ww. zadanie zostanie wykonane na podstawie:
1) Programu Funkcjonalno-Użytkowego Apteki,
2) Programu Funkcjonalno-Użytkowego Magazynu odpadów medycznych i komunalnych.
2. Zakres zamówienia został określony w dokumentacji inwestycji stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ (PFU Apteki, PFU Magazynu odpadów medycznych i komunalnych, wykazu sprzętu i wyposażenia aptecznego, wykazu sprzętu i wyposażenia magazynu odpadów medycznych, opcjonalny zakup sprzętu i wyposażenia Apteki, opcjonalny zakup sprzętu i wyposażenia magazynu odpadów medycznych i komunalnych, ekspertyza Techniczna Pomieszczeń Aptecznych, ekspertyza Techniczna Magazynu Odpadów, ekspertyza p.poż). Wykonawca zobowiązuje się zaprojektować i wykonać przedmiot zamówienia w wysokim standardzie wykończenia, w szczególności elementów wpływających na ostateczny efekt wizualny, estetyczny lub funkcjonalny.
Podstawowy zakres zamówienia obejmuje elementy (Załącznik nr 2 SWZ):
1) PFU Apteka,
2) PFU Magazynu odpadów medycznych i komunalnych,
3) wykazu sprzętu i wyposażenia aptecznego,
4) wykazu sprzętu i wyposażenia magazynu odpadów medycznych,
- zaprojektuj i wykonaj przedmiot zamówienia (z uwzględnieniem załączonych do SWZ ekspertyz).
1) opcjonalny zakup sprzętu i wyposażenia Apteki,
2) opcjonalny zakup sprzętu i wyposażenia magazynu odpadów medycznych i komunalnych
- zaprojektuj przedmiot zamówienia.
Opcjonalny zakres zamówienia obejmuje zakup (Załącznik nr 2 do SWZ):
1) opcjonalnego sprzętu i wyposażenia Apteki maksymalnie do zakresu określonego wykazem sprzętu i wyposażenia Apteki,
2) opcjonalnego sprzętu i wyposażenia Magazynu odpadów medycznych i komunalnych maksymalnie do zakresu określonego wykazem sprzętu i wyposażenia magazynu odpadów medycznych i komunalnych.
Ponadto, podstawowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji inwestycyjnej, obejmującej wszystkie branże wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary, projekty techniczne. Wykonawca zobowiązany jest także uzyskać pozwolenie na budowę w imieniu Zamawiającego, a także inne zgody, opinie, itp., niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. Dokumentacja projektowa winna być przekazana Zamawiającemu w wersji papierowej (3 egz.) i wersji elektronicznej (1 egz. – DVD/CD).
Uwaga: wykonanie dokumentacji projektowej w oparciu o załączone do SWZ PFU wymaga zmiany ekspertyzy p.poż. i uzgodnień z rzeczoznawcą p.poż. Zamawiający zobowiązuje się we własnym zakresie uzyskać zmianę ekspertyzy i uzgodnić dokumentację projektową z rzeczoznawcą p.poż.
Zakres zamówienia nie wymaga uzyskiwania pozwolenia na użytkowanie. Jednakże, Wykonawca będzie zobowiązany w imieniu Zamawiającego zgłosić zakończenie prac do Państwowej Straży Pożarnej oraz do Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Po uzyskaniu zgody ww. organów lub w przypadku braku ich zastrzeżeń (w zakresie przedmiotu zamówienia) w okresie dwóch tygodni (tzw. milcząca zgoda), możliwe będzie przystąpienie do końcowego odbioru prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu od 28.03.2024 r. zostało zarejestrowane postępowanie na platformie https://ezamowienia.gov.pl/. W ogłoszeniu o zamówieniu i na platformie wskazano datę składania ofert na 15.04.2024 r. godz. 9:00, natomiast w SWZ wskazano datę 15.04.2024 r. godz. 12:00. Do godziny 9:00 złożono jedną ofertę. Dwóch oferentów brało udział w wizji lokalnej. Zatem od godziny 9:00 do 12:00 potencjalny Wykonawca nie mógł złożyć oferty. Zamawiający nie otworzył i nie otworzy etapu postępowania - otwarcie ofert. Zamawiający nie zapoznał się i nie zapozna się ze złożoną w postępowaniu ofertą. W związku z powyższym postępowanie jest obciążone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.