Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00273378/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie na 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Gnojnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292400836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gnojno 118
1.5.2.) Miejscowość: Gnojno
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-114
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 353 20 42
1.5.8.) Numer faksu: 41 353 20 42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpsdnojno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsgnojno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie na 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4a9cea5-46aa-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305161
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005363/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie na 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273378/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.III.271.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 349587,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły spożywcze sypkie , koncentraty, przyprawy i desery4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
15210000-3 - Filety rybne, wątróbki rybne i ikra
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty
15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda
4.5.5.) Wartość części: 65289,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy mięs i wędlin4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112100-7 - Świeży drób
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 94980,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy produktów głęboko mrożonych4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 19416,74 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy pieczywa i ciast4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
4.5.5.) Wartość części: 36438,22 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy jaj kurzych4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 7106,94 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy mleka i przetworów mlecznych4.5.3.) Główny kod CPV: 15510000-6 - Mleko i śmietana
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15530000-2 - Masło
15540000-5 - Produkty serowarskie
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
4.5.5.) Wartość części: 79998,06 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy świeżych warzyw4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste
4.5.5.) Wartość części: 29342,42 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy owoców krajowych i importowanych4.5.3.) Główny kod CPV: 03222000-3 - Owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222110-7 - Owoce tropikalne
03222321-9 - Jabłka
03222330-5 - Owoce pestkowe
4.5.5.) Wartość części: 24816,07 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy ziemniaków4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 10584,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamówienie zostało podzielone na 9 części, a łączna wartość brutto najkorzystniejszych ofert dla poszczególnych części wynosi 518.609,87 zł brutto. Wartość ofert przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 455.000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do wartości najkorzystniejszych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90680,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93765,54
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamówienie zostało podzielone na 9 części, a łączna wartość brutto najkorzystniejszych ofert dla poszczególnych części wynosi 518.609,87 zł brutto. Wartość ofert przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 455.000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do wartości najkorzystniejszych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135798,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174759,25 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamówienie zostało podzielone na 9 części, a łączna wartość brutto najkorzystniejszych ofert dla poszczególnych części wynosi 518.609,87 zł brutto. Wartość ofert przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 455.000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do wartości najkorzystniejszych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24195,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42874,02 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamówienie zostało podzielone na 9 części, a łączna wartość brutto najkorzystniejszych ofert dla poszczególnych części wynosi 518.609,87 zł brutto. Wartość ofert przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 455.000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do wartości najkorzystniejszych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60667,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66664,60 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamówienie zostało podzielone na 9 części, a łączna wartość brutto najkorzystniejszych ofert dla poszczególnych części wynosi 518.609,87 zł brutto. Wartość ofert przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 455.000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do wartości najkorzystniejszych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10066,56 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamówienie zostało podzielone na 9 części, a łączna wartość brutto najkorzystniejszych ofert dla poszczególnych części wynosi 518.609,87 zł brutto. Wartość ofert przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 455.000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do wartości najkorzystniejszych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108519,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117091,70 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamówienie zostało podzielone na 9 części, a łączna wartość brutto najkorzystniejszych ofert dla poszczególnych części wynosi 518.609,87 zł brutto. Wartość ofert przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 455.000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do wartości najkorzystniejszych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45397,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45397,80 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamówienie zostało podzielone na 9 części, a łączna wartość brutto najkorzystniejszych ofert dla poszczególnych części wynosi 518.609,87 zł brutto. Wartość ofert przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 455.000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do wartości najkorzystniejszych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33119,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33119,59 PLN
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamówienie zostało podzielone na 9 części, a łączna wartość brutto najkorzystniejszych ofert dla poszczególnych części wynosi 518.609,87 zł brutto. Wartość ofert przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 455.000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do wartości najkorzystniejszych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10164,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15246,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa napojów, herbat, warzyw, owoców oraz innych produktów spożywczych w ramach zapotrzebowania do punktów gastronomicznych Narodowego Forum Muzyki im. W. Lutosławskiego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego "Chatka Puchatka" w Lubiczu Górnym
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Płocku
- Dostawa mięsa oraz wędlin dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Dostawy mięsa i wędlin do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.