Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00169848/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
- 2023/BZP 00190577/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stadionu lekkoatletycznego w Warszawie przy ul. Chrzanowskiego 23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grochowska 274
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224435509
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja stadionu lekkoatletycznego w Warszawie przy ul. Chrzanowskiego 232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5f8dc22-d516-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034912/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja stadionu lekkoatletycznego w Warszawie przy ul. Chrzanowskiego 23
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169848
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/15/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja stadionu lekkoatletycznego w Warszawie przy
ul. Chrzanowskiego 23.
Zamówienie podstawowe (gwarantowane) w skład którego wchodzą:
a) roboty rozbiórkowe i demontażowe na arenie głównej,
b) przebudowa areny głównej składającej się z:
bieżni prostej, 100/110 m, 10 torowej (wbudowanej w bieżnię okrężną),
bieżni prostej, 100/110 m, 8 torowej (wbudowanej w bieżnię okrężną),
bieżni okrężnej, 400 m, 8 torowej,
rowu z wodą do biegów z przeszkodami (w północnym zakolu),
sektora rzutów o nawierzchni z trawy naturalnej,
2 rzutni oszczepem (po jednej w każdym zakolu),
1 rzutni młotem / dyskiem (w południowym zakolu),
4 rzutni do pchnięcia kulą z sektorem na trawę naturalną,
3 skocznie do skoków wzwyż (2 (w południowym zakolu, 1 (w północnym zakolu),
po 2 skocznie do skoków w dal i trójskoku (wzdłuż zachodniej bieżni prostej, po jej wewnętrznej stronie), rozbiegi dwukierunkowe, dwutorowe (osobne dla skoku w dali i trójskoku, rozdzielone rozbiegami do skoku o tyczce), 2 zeskocznie,
4, dwukierunkowe skocznie do skoków o tyczce (2 w północnym zakolu, 1 pomiędzy skoczniami do skoków w dal i trójskoków, 1 wzdłuż zachodniej bieżni prostej).
c) wykonanie fundamentów żelbetowych wraz z kotwami masztów oświetleniowych,
d) wszelkie studnie i przepusty,
e) przebudowa części chodników i ogrodzeń wewnętrznych przy arenie głównej,
f) remont sanitariatów dla widzów,
g) wykonanie fundamentów z kotwami masztów konstrukcji stalowej dla telebimów,
h) roboty sanitarne,
i) roboty elektryczne w zakresie okablowania.
Szczegółowe miary rozmieszczenia masztów oświetleniowych i telebimów znajdują się na mapie cyfrowej, która udostępniona zostanie Wykonawcy robót.
Prawo opcji
Do zadań opcjonalnych należy:
Opcja I
Roboty demontażowe i rozbiórkowe oraz modernizacja obiektu rozgrzewkowego, składającego się z:
bieżni prostej, 110 m, 4 torowej,
bieżni 200 m, 4 torowej (wbudowanej w bieżnię prostą + fajka),
sektora rzutów o nawierzchni z trawy naturalnej,
1 rzutni oszczepem,
1 rzutni młotem / dyskiem (po przeciwnej stronie niż zakole),
2 rzutni do pchnięcia kulą jednej z sektorem o nawierzchni z mączki ceglanej, drugiej z sektorem
trawiastym,
1 skoczni do skoków wzwyż,
1 skoczni do skoków w dal i trójskoku (z rozbiegiem na bieżni prostej),
1 skoczni do skoków o tyczce.
Istniejące nawierzchnie i wyposażenie sportowe, za wyjątkiem rzutni młotem i dyskiem zostaną rozebrane i zastąpione nowymi o innych parametrach i częściowo innej konfiguracji. Istniejące, najbardziej na południe wysunięte korty tenisowe zostaną zlikwidowane. Miejsce po nich zagospodarowane będzie „fajką” bieżni i jej zakolem.
W ramach przebudowy obiektu rozgrzewkowego wykonane zostaną fundamenty żelbetowe wraz z kotwami masztów oświetleniowych, wszelkie studnie i przepusty oraz przebudowana zostanie część chodników i ogrodzeń wewnętrznych.
W zakres robót wchodzą również roboty sanitarne i roboty elektryczne w zakresie okablowania.
Opcja II
Oświetlenie areny głównej i terenu rozgrzewkowego oraz montaż wraz z wyposażeniem nagłośnienia
i urządzeń audiowizualnych.
Arena stadionu będzie oświetlona projektorami wykonanymi w technologii LED. Projektory zainstalowane na 4 masztach o wysokości 21 m każdy. Maszty stalowe, ocynkowane. Projektory z możliwością regulacji natężenia oraz z możliwością selektywnego wyboru scen oświetleniowych. Średnie, maksymalne natężenie oświetlenia na całej płycie areny to 500 lx, a na linii mety 1000 lx.
Szczegóły dotyczące instalacji oświetleniowej znajdują się w części elektrycznej projektu technicznego, a posadowienia masztów w części konstrukcyjnej projektu technicznego. Ilość masztów: 4 szt.
Arena obiektu rozgrzewkowego będzie oświetlona projektorami wykonanymi w technologii LED.
Projektory zainstalowane na 9 masztach o wysokości 16 m każdy. Maszty stalowe, ocynkowane.
Projektory z możliwością regulacji natężenia oraz z możliwością selektywnego wyboru scen oświetleniowych. Średnie, maksymalne natężenie oświetlenia na całej płycie areny to 500 lx.
Szczegóły dotyczące instalacji oświetleniowej znajdują się w części elektrycznej projektu
technicznego, a posadowienia masztów w części konstrukcyjnej projektu technicznego.
Ilość masztów: 9 szt.
Projektory muszą posiadać certyfikat ENEC
Na dwóch zakolach płyty głównej stadionu umieszczone będą telebimy dostarczane wraz ze stalową konstrukcją wsporczą.
2. W zakresie robót do wykonania znajdują się wszystkie prace, jakie należy wykonać, aby wykonane elementy spełniały zakładaną funkcję oraz te, które wynikają z technologii robót, sztuki budowlanej, przepisów prawa budowlanego, sztuki ogrodniczej nawet, jeśli nie były oddzielnie opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, lub skorzystać z niego w mniejszym zakresie, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, na co Wykonawca wyraża zgodę i akceptuje warunki określone w umowie oraz dokumentacji przetargowej.
4. Zawiadomienie o uruchomieniu prawa opcji zostanie przedstawione Wykonawcy w formie pisemnej, nie później niż na 90 dni przed końcem terminu wykonania zamówienia podstawowego.
5. Koszt wynagrodzenia za zrealizowanie zamówienia, w tym wybrany zakres robót opcjonalnych określa kosztorys ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do umowy.
6. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w umowie, dokumentacji przetargowej i sporządzonej przez Wykonawcę oferty.
7. Zamawiający wymaga aby na każdym etapie robót dokonywane były pomiary geodezyjne geometrii bieżni i elementów charakterystycznych stadionu oraz pomiary wysokościowe zrealizowanych prac.
8. Obowiązkiem Wykonawcy jest zgłoszenie rozpoczęcia robót do PZLA, zapewnienie ze strony Związku nadzoru nad prowadzonymi robotami, ponoszenie wszelkich opłat z tego tytułu i uzyskanie dla stadionu świadectwa III kategorii .
9. Szczegółowy opis zakresu robót rozbiórkowych, remontowych i modernizacyjnych zawiera projekt techniczny, będący integralną częścią dokumentacji przetargowej.
10. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać,
stosownie do art. 95 ustawy – Prawo zamówień publicznych, pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych w ramach stosunku pracy. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1510). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy to roboty związane m.in.: robotami ziemnymi, robotami remontowymi, robotami sanitarnymi, elektrycznymi, budową nawierzchni syntetycznych, itp.
Szczegółowe wymogi określa § 5 wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12207840,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12207840,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12207840,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAMEX Obiekty Sportowe S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252218385
7.3.3) Ulica: Idzikowskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-710
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty ogólnobudowlane (zakres podstawowy, I opcja)
Ogrodzenia (zakres podstawowy, I opcja)
Roboty sanitarne (zakres podstawowy, I opcja)
Roboty elektryczne (zakres podstawowy, I opcja, II opcja)
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12207840,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Roboty remontowe i prace konserwatorskie w budynku Kaponiery Środkowej i przejścia podziemnego pod Sucha Fosą wraz z rekonstrukcją muru Carnot'a
- Rozbudowa budynku pełniącego funkcje warsztatu przeznaczonego do prowadzenia prac stolarskich i zajęć edukacyjnych
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - Wymiana windy
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Granowie w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.