Ogłoszenie z dnia 2022-08-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00156756/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
- 2022/BZP 00176746/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-25
- 2022/BZP 00200316/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Łączymy Pokolenia” - zmiana sposobu użytkowania budynku na przedszkole, klub dziecięcy oraz klub seniora wraz z jego przebudową oraz zagospodarowaniem terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOJANOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Bojanowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-940
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminabojanowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabojanowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bojanowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Łączymy Pokolenia” - zmiana sposobu użytkowania budynku na przedszkole, klub dziecięcy oraz klub seniora wraz z jego przebudową oraz zagospodarowaniem terenu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71ca03b3-d1f5-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016669/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 "Łączymy pokolenia" - modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na Gminny Klub Dziecięcy, przedszkole i klub seniora
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156756/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.4.2022.EZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego budynku szkoły podstawowej w Bojanowie na przedszkole, klub malucha i klub seniora wraz z zagospodarowaniem terenu i budową zewnętrznego szybu windowego oraz wyposażeniem wnętrz.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach inwestycji pn. „Łączymy Pokolenia” - zmiana sposobu użytkowania budynku na przedszkole, klub dziecięcy oraz klub seniora wraz z jego przebudową oraz zagospodarowaniem terenu.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
1) Dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowalnych oraz opisie wyposażenia, stanowiących integralną część SWZ - załącznik nr 7 do SWZ. W przypadku wystąpienia rozbieżności w w/w dokumentacji w zakresie rzeczowo/ilościowym decydujące znaczenie mają przedmiary robót.
2) Wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
3) Zamawiający informuje, że względem zatwierdzonego projektu budowlanego (załączonego do SWZ) wprowadzone zostały następujące zmiany:
- wyłączono z zakresu remont elewacji,
- odstąpiono od wykonania ocieplenia posadzki poddasza,
- wyłączono z zakresu altanę wraz z utwardzaniem pod altanę,
- wyłączono z zakresu osłonę śmietnikową,
- zmiana nawierzchni utwardzonej pod parking z kostki na nawierzchnię szutrową,
- uszczegółowiono zakresy wykonania tynków, w tym dodano tynki renowacyjne w piwnicy,
- doprecyzowano technologie wykonania podbicia fundamentów (przedmiar),
- doprecyzowano technologie wykonania ścian działowych - ściany GK,
- wprowadzono zmianę w warstwach wykończeniowych posadzki, wprowadzono podkłady akustyczne pod panele winylowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45410000-4 - Tynkowanie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11762974,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12276000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11762974,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Giera Piotr Giera, Daniel Giera Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Piotr Giera Usługi Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961889466
7.3.3) Ulica: Dzięczyna 28a
7.3.4) Miejscowość: Poniec
7.3.5) Kod pocztowy: 64-125
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Branża sanitarna- instalacje wewnętrzne
Branża sanitarna – instalacje zewnętrzne
Branża elektryczna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA GIERA PIOTR GIERA, DANIEL GIERA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA GIERA PIOTR GIERA, DANIEL GIERA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11762974,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.