Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00099839/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont wiaduktu nad torami PKP z uwzględnieniem schodów z wiaduktem na terenie PKP przy ul. Dworcowej"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468345101
1.5.8.) Numer faksu: 468345151
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umskier@um.skierniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://skierniewice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont wiaduktu nad torami PKP z uwzględnieniem schodów z wiaduktem na terenie PKP przy ul. Dworcowej"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad9cc558-c71f-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051296/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont wiaduktu nad torami PKP z uwzględnieniem schodów z wiaduktem na terenie PKP przy ul. Dworcowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099839
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 536788,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont wiaduktu nad torami PKP z uwzględnieniem schodów z wiaduktem na terenie PKP przy ul. Dworcowej”, zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 8 do SWZ, przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ oraz wykazem cen stanowiącym Załącznik nr 10 SWZ.
Roboty budowlane polegać będą między innymi na wykonaniu:
a) kompleksowa wymiana dylatacji ( jezdnia i chodnik) na podporze nr 9 - nitka w kierunek Łowicz
b) zabezpieczenie powierzchni betonowych podpory nr 9 - nitka w kierunku Łowicza
c) wymiana wpustu przy podporze nr 9 - nitka w kierunku Łowicza
d) remont schodów przy podporze nr 9 (ul. Dworcowa) - nitka w kierunku Łowicza
e) remont części ( będącej w zarządzaniu Miasta Skierniewice) schodów przy podporze nr 9 (ul. Dworcowa) - kierunek Rawa Mazowiecka.
f) zabezpieczenie przed gołębiami
Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację projektową.
Przy wycenie i wykonywaniu robót należy uwzględnić zapisy zawarte w załączniku 9 i załączniku 10 w części zatytułowanej "Uwagi do wyceny robót – uwagi odnoszą się do przedmiaru, wykazu cen, opisu przedmiotu zamówienia".
Przy wycenie i wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji projektowej. Spełnienie warunków zawartych w w/w dokumentach oraz koszty z nimi związane należy uwzględnić w cenie oferty w tym warunki i uzgodnienia z PKP np. koszty nadzorów technicznych, tymczasowego ruchu pociągów, bezpośrednich warunków dla prowadzenia robót, wstępu na teren kolejowy, szkolenia pracowników w zakresie instrukcji i zasad obowiązujących w PKP, dokumentów sporządzonych dla PKP w tym dokumentację geodezyjną, odbiorów robót przez PKP, szkód wyrządzonych w związku z prowadzeniem robót na terenie PKP, itp.
PKP – rozumiana jako Grupa PKP ze wszystkimi swoimi spółkami, zakładami, oddziałami, rejonami itp. a także ich wydziałami.
Do Wykonawcy należy także pozyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie skutecznego zgłoszenia o zakończeniu robót i zamiarze przystąpienia do użytkowania (jeżeli są wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami).
UWAGA: Gwarancja rozumiana jako gwarancja na wszystkie roboty i prace z wyjątkiem zabezpieczenia środkiem odstraszającym gołębie, Zamawiający wymaga aby gwarancja na skuteczność zastosowanego środka wynosiła minimum 1 rok
Uwaga:
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu kalkulacji cenowej Wykaz Cen - sporządzony wg Załącznika 10 do SWZ, sporządzonej w oparciu o zamieszczone przedmiary robót:
• Wykonawca winien oddzielnie wycenić każdą pozycję w Wykazie Cen (CW) (Załącznik nr 10 do SWZ), przestrzegając zasad dotyczących wyliczenia wartości w każdej pozycji oraz podsumowania kwot ogólnych podanych w CW. Wykonawcy nie wolno zmieniać ilości podanych w CW,
• CW należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontraktowymi. Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, jakie mają zostać wykonane i sposobem ich wykonania. Całość Robót winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem przedmiotu zamówienia,
• ilości podane w każdej pozycji wykazu są wielkościami informacyjnymi, wskazującymi jedynie orientacyjny zakres prac, które powinny być wykonane dla skompletowania danego elementu (roboty), za którą przysługuje wyliczone dalej wynagrodzenie ryczałtowe i nie mają znaczenia przy rozliczaniu wartości danego elementu (roboty) po jego wykonaniu,
• krótkie opisy pozycji przedstawione w CW są podane tylko dla celów identyfikacyjnych i w żaden sposób nie modyfikują czy anulują szczegółowych opisów zawartych w specyfikacjach technicznych i projektach.
UWAGA:
1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne oraz funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów.
2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, STWiOR ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy.
3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą:
a. posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji,
b. posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
5) W przypadku kiedy z projektu budowlanego/wykonawczego nie wynika wprost zakres robót należy posiłkować się elementami zawartymi w przedmiarach robót.
ZATRUDNIENIE:
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) obejmują następujące rodzaje czynności związane z:
- zbrojeniem betonu;
- robotami betoniarskimi i pracami związanymi z zabezpieczeniem
- pracami przy izolacji;
- montażem elementów metalowych, prefabrykatów oraz desek gzymsowych, barier, balustrad;
- naprawa elementów betonowych;
- wymianą dylatacji, wymiana wpustów;
- pracami związanymi z drenażem;
- nawierzchni bitumicznych i chemoutwardzalnych;
- pracami zabezpieczającymi beton; bariery i balustrady;
Szczegółowy zakres czynności zawiera Załącznik nr 9 Przedmiar robót oraz Załącznik 10 Wykaz cen.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 666504,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2773391,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 666504,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): NIWA Szczecin Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ITB Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320483640
7.3.3) Ulica: Energetyków 9/405
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-656
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wprowadzenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 666504,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego i świadczenie usług jego dystrybucji do budynków Instytutu Ogrodnictwa - PIB
- Kompleksowa usługa ochrony fizycznej mienia oraz monitoringu obiektów Instytutu Ogrodnictwa - Państwowego Instytutu Badawczego II
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej oraz dzierżawy i prania odzieży operacyjnej wraz z użyczeniem dystrybutorów z odzieżą operacyjną
- Usługa ochrony fizycznej i ochrony mienia świadczona w obiektach Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego z siedzibą w Skierniewicach przy ul. Batorego 64 C
- "Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego"
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na terenie miasta Radomia w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.