Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135765/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00193490/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-26
- 2023/BZP 00202602/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-05
- 2024/BZP 00387149/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Mełgiew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MEŁGIEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzancka 2
1.5.2.) Miejscowość: Mełgiew
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-007
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 460 57 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@melgiew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://melgiew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-458c577e-c254-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Mełgiew2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-458c577e-c254-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049899/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Mełgiew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135765
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Mełgiew”.2. Przedmiotem inwestycji jest budowa energooszczędnego (LED) oświetlania drogowego na łącznej długości ok. 17 km. Oświetlenie drogowe będzie realizowane w ciągu dróg powiatowych i gminnych. Oprawy oświetleniowe zostaną zamontowane na istniejących słupach energetycznych (oświetlenie podwieszone), a także zostaną wybudowane nowe słupy oświetleniowy wraz z linią kablową (oświetlenie wydzielone).
3. Przedmiot części nr 1 zamówienia obejmuje:
3) odcinki oświetlenia podwieszonego przy następujących drogach:
a) droga gminna nr 105529L w m. Minkowice Kol.,
b) droga powiatowa nr 2105L w m. Minkowice,
c) droga gminna nr 105533L w m. Minkowice.
4) odcinki oświetlenia wydzielonego przy następujących drogach:
a) droga gminna nr ew. 781 ul. Polna w m. Mełgiew,
b) droga gminna nr 105529L w m. Minkowice Kol.,
c) droga gminna nr 105523L w m. Dominów,
d) droga powiatowa nr 2021L ul. 3 Maja w m. Mełgiew.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45314310-7 - Układanie kabli
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 1203332,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Mełgiew”.2. Przedmiotem inwestycji jest budowa energooszczędnego (LED) oświetlania drogowego na łącznej długości ok. 17 km. Oświetlenie drogowe będzie realizowane w ciągu dróg powiatowych i gminnych. Oprawy oświetleniowe zostaną zamontowane na istniejących słupach energetycznych (oświetlenie podwieszone), a także zostaną wybudowane nowe słupy oświetleniowy wraz z linią kablową (oświetlenie wydzielone).
3. Przedmiot części nr 2 zamówienia obejmuje:
1) Odcinki oświetlenia wydzielonego:
a) droga gminna nr 105531L ul. Wierzchowicka w m. Krępiec,
b) droga gminna nr 105531L ul. Spacerowa w m. Krępiec i Nowy Krępiec,
c) drogi gminne w m. Krępiec (ul. Wyspiańskiego, ul. Niemcewicza, ul. Morsztyna) oraz drogiwewnetrznej w m. Krępiec zlokalizowanej na działkach nr 85/7, 84/14, 85/12, 84/21,
d) droga powiatowa nr 2104L ul. Jarzębinowa w m. Krępiec.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45314310-7 - Układanie kabli
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 1183025,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Mełgiew”.2. Przedmiotem inwestycji jest budowa energooszczędnego (LED) oświetlania drogowego na łącznej długości ok. 17 km. Oświetlenie drogowe będzie realizowane w ciągu dróg powiatowych i gminnych. Oprawy oświetleniowe zostaną zamontowane na istniejących słupach energetycznych (oświetlenie podwieszone), a także zostaną wybudowane nowe słupy oświetleniowy wraz z linią kablową (oświetlenie wydzielone).
3. Przedmiot części nr 3 zamówienia obejmuje:
3) Odcinki oświetlenia podwieszonego:
a) droga gminna nr ew. 762 w m. Krzesimów,
b) droga gminna nr 105519L w m. Krzesimów,
4) Odcinki oświetlenia wydzielonego:
d) droga powiatowa nr 2020L w m. Trzeszkowice, Krzesimów, Piotrówek,
e) droga gminna nr 105506L w m. Krzesimów,
f) Droga gminna nr 15502L w m. Józefów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45314310-7 - Układanie kabli
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 1059781,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1439100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1571995,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1439100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Młodnicki, PPHU "ANMAX"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432513185
7.3.3) Ulica: 97A
7.3.4) Miejscowość: Uniszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 21-030
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1439100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1740383,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2398500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1740383,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo - Usługowo _ Produkcyjny "ELROX" Jerzy Roczon
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 713777678
7.3.4) Miejscowość: Ciechanki
7.3.5) Kod pocztowy: 21-013
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1740383,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1237063,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1574400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1237063,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład - Handlowo - Usługowo - Produkcyjny "ELROX" Jerzy Roczon
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 713777678
7.3.4) Miejscowość: Ciechanki
7.3.5) Kod pocztowy: 21-013
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1237063,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.