Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00225221/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku SPZOZ w Chęcinach gm. Chęciny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĘCINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009722
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. 2 Czerwca 4
1.5.2.) Miejscowość: Chęciny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-060
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@checiny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/checiny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku SPZOZ w Chęcinach gm. Chęciny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8a09542-f633-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078729/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Termomodernizacja budynku ZOZ w Chęcinach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Działanie 6.1 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym - ZIT KOF2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225221
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-IX.271.5.2023.PN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących termomodernizacji budynku Samorządowego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Chęcinach.
Zakres robót (prac) przewidzianych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Docieplenie stropu ostatniej kondygnacji (na poddaszu) poradni dla dorosłych wraz z ułożeniem płyt OSB;
2. Docieplenie ścian wewnętrznych na poddaszu;
3. Docieplenie stropu ostatniej kondygnacji (na poddaszu) poradni dla dzieci wraz z ułożeniem płyt OSB;
4. Docieplenie ścian fundamentowych po całym obwodzie budynku.
5. Docieplenie wszystkich przegród zewnętrznych budynku;
6. Zamontowanie nowych płotków przeciwśniegowych i ław kominiarskich na dachu;
7. Montaż nowych rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich;
8. Wymiana stolarki okiennej na energooszczędną;
9. Wymiana stolarki drzwiowej na energooszczędną;
10. Rozbiórka studzienek zewnętrznych naświetlających okna piwniczne oraz montaż systemowych doświetlaczy piwnicznych wraz z przekryciem (daszkami);
11. Wykonanie korytek odwadniających;
12. Wykonanie nowej instalacji odgromowej;
13. Wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę;
14. Wymiana podbitki dachowej;
15. Remont kominów wraz z wymianą istniejących wywiewek;
16. Remont wejść do budynku;
17. Demontaż istniejącej opaski betonowej i wykonanie nowej - z kostki betonowej wokół budynku;
18. Ukształtowanie pasa zieleni szerokości 5 m wokół budynku celem odprowadzenia wód powierzchniowych w kierunku od budynku. Teren należy zahumusować warstwą min. 10 cm i zasiać trawę typu boiskowego.
19. Odtworzenie prawidłowego spadku połaci dachowej od strony południowej budynku;
20. Przesunięcie w gruncie wpustów deszczowych do kanalizacji deszczowej z uwzględnieniem gr. projektowanego ocieplenia;
21. Dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej oraz jej zintegrowanie z istniejącym zasilaniem elektrycznym budynku;
22. Wykonanie kanału nawiewnego (do piwnic);
23. Remont naziemnego wyjścia ze schronu tzw. grzybka tj. przygotowanie powierzchni ścian pod strukturę, wykonanie tynku cienkowarstwowego silikonowego, czyszczenie i malowanie kratek stalowych (czerpnia o wym. 130x130cm wysokości 125cm, 4 kratki stalowe wlotowe 55cmx50cm, nakrywa betonowa 165x165cm gr. 10 cm);
24. Wykonanie inspekcji telewizyjnej wszystkich odcinków i studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej na działkach nr : 966/4, 967/4, 968/4, 969/4, 970/4 obręb 01 Chęciny (wg rysunku Z-1 w granicach A-B-C-D-E-F-G-A). W ramach inspekcji telewizyjnej należy przewidzieć:
a) czyszczenie metodą ciśnieniową,
b) ewentualne przerwanie zatorów i zamuleń wraz z odwozem urobku,
c) wycinkę korzeni drzew wraz z odwozem urobku,
d) pompowanie ścieków sanitarnych/deszczówki pomiędzy studniami, tak aby uzyskać możliwość poprawnego obrazu z kamerowania - bypass;
e) sprawdzenie możliwości ewentualnych sączeń, ubytków, braków;
f) wykonanie dokumentacji geodezyjnej studni, odcinków kanalizacji, spadków. Dokumentację geodezyjną zgłosić do zaewidencjonowania do Powiatowego Ośrodka Geodezji i Kartografii w Kielcach;
g) pełnego raportu z kamerowania;
h) sprawdzenie i udrożnienia poziomów kanalizacji sanitarnej wewnętrznej piwnic ok. 15 m.
25. Wykonanie drenażu wokół budynku z wpięciem do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej (wg. rysunku drenaż 1_a).
Wytyczne:
1. Zadanie realizowane będzie na czynnym obiekcie, wobec powyższego Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu objętego robotami przed dostępem osób trzecich. W trakcie robót Wykonawca winien zwrócić szczególną uwagę na bezpieczeństwo osób przebywających na obiekcie i w jego obrębie.
2. Wykonawca będzie z wyprzedzeniem uzgadniał etapy robót z Użytkownikiem celem odpowiedniego udostępniania pomieszczeń lub części budynku.
3. Przed przystąpieniem do robót, Wykonawca podejmie wszelkie niezbędne kroki w celu zabezpieczenia instalacji podziemnych i nadziemnych, a także roślinności przed ich uszkodzeniem w czasie realizacji robót.
4. Docelowa kolorystykę elewacji należy bezwzględnie uzgodnić z autorem projektu oraz Zamawiającym na podstawie prób kolorystycznych tynku 0,5x0,5m wykonanych na miejscu budowy. Należy wykonać min. 3 próbki kolorystyczne z każdego koloru zgodnie ze wskazaniami Projektanta i Zamawiającego.
Uwaga:
1. Zamawiający na etapie niniejszego postepowania nie przewiduje wykonania robót budowlanych w zakresie zmiany systemu grzewczego (zmiana kotłowni olejowej na gazową) wraz z wymianą instalacji oraz instalacją elektryczną. Prace te prowadzone będą w późniejszym czasie w innym postępowaniu.
Prace należy wykonać zgodnie z opracowanymi projektami technicznymi oraz zgodnie ze sztuką budowlaną oraz innymi przepisami prawa.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) projekty budowlane;
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
UWAGA!
Załączone do specyfikacji przedmiary robót nie są elementem dokumentacji projektowej, lecz stanowią materiał pomocniczy na użytek:
- określenia minimalnych norm technicznych i jakości materiałów i urządzeń ,
- oceny, czy nie zachodzi przypadek rażąco niskiej ceny.
Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zbadania miejsca budowy i jego otoczenia, oraz uzyskania innych potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty przetargowej.
Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz standardów materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45321000-3 - Izolacja cieplna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1597768,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2489941,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1597768,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Remontowo-Budowlanych "RODBUD" Robert Dykiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 959-077-85-14
7.3.3) Ulica: ul. Końcowa 6
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-706
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH "RODBUD" ROBERT DYKIEL
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH "RODBUD" ROBERT DYKIEL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1597768,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CHĘCINY
więcej: przetargi CHĘCINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- PRZEBUDOWA UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO W OLEŚNICY WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SIECI ENERGETYCZNEJ ORAZ BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.