Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00259821/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wirówki talerzowej - postępowania powtórzone
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.bartkowiak@up.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://up-poznan.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wirówki talerzowej - postępowania powtórzone2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4cefe56-3c9b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005079/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Wirówki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259821/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZ-262-110/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest jest dostawa wirówki talerzowej, o parametrach technicznych:
Wirówka talerzowa w konfiguracji do ciągłego odzysku ciał stałych z ciekłych zawiesin z okresowym (interwałowym) wyrzutem zgromadzonego osadu
1. Urządzenie:
a) Przystosowane do odzysku komórek drobnoustrojów o wymiarach 0,3 do 3 mikrometrów,
b) Osiągające minimalną wydajność wynoszącą 500 L/h przy stężeniu zawiesiny komórek wynoszącym do 8% objętościowych przy stopniu odzysku 98%,
c) Pozwalające na pracę z maksymalnym przepływem cieczy wynoszącym co najmniej 2 m3/h,
d) Wyposażone w system chłodzenia wykorzystujący wodę lodową
2. Budowa:
a) Części robocze urządzenia wykonane ze stali 316L(1.4404) wg normy PN-EN 10088-1:2014-12 lub równoważnej,
b) Urządzenie (wirówka wraz ze sterownikiem i zasilaniem) posadowione na stelażu (skid) ze stali nierdzewnej 304 (1.4301) wg normy PN-EN 10088-1:2014-12 lub równoważnej,
c) Urządzenie posiada zawory pozwalające na pobór próby podawanej zawiesiny oraz sklarowanego produktu,
d) Silnik minimum 11 kW,
e) Masa rotora co najmniej 135 kg
3. Higiena:
Urządzenie wyposażone w elementy umożliwiające czyszczenie i chemiczne odkażanie bezkonieczności demontażu części roboczych (CIP)
4. Sterowanie:
a) Wirówka wyposażona w zawory umożliwiające regulację strumienia podawanej zawiesiny,
b) Wirówka musi posiadać elektroniczny przepływomierz strumienia zawiesiny,
c) Urządzenie musi posiadać panel sterowania pozwalający na kontrolę parametrów pracy,
d) Urządzenie musi posiadać łatwo dostępny wyłącznik awaryjny,
e) Wirówka musi posiadać czujnik wibracji,
f) Wirówka musi posiadać czujnik prędkości
g) Czas rozpędzania rotora do 4 minut
5. W dostawie zawarty zestaw narzędzi do obsługi wirówki i demontażu elementów bębna wirówki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42931100-2 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312469,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312469,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312469,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIKOR INŻYNIERING Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132871100
7.3.3) Ulica: Al. Krakowska 34a
7.3.4) Miejscowość: Janki
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312469,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO usg
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego
- usługi stacjonarnej ochrony fizycznej terenu, obiektów i mienia Instytutu Ochrony Roślin-PIB, znajdującego się w Poznaniu przy ul. Władysława Węgorka 20
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz zmieszanych z nieruchomości jednostek Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych sądów rejonowych
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.