Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00243945/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
- 2024/BZP 00252942/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-20
- 2024/BZP 00318279/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-10
- 2024/BZP 00358167/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-10
- 2024/BZP 00358241/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-10
- 2024/BZP 00358251/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-10
- 2024/BZP 00358262/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-10
- 2024/BZP 00358293/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-10
- 2024/BZP 00358301/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-10
- 2024/BZP 00358309/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-10
- 2024/BZP 00363195/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-12
- 2024/BZP 00392186/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-02
- 2024/BZP 00277701/01 - Wynik z dnia 2024-04-09
- 2024/BZP 00298178/01 - Wynik z dnia 2024-04-23
- 2024/BZP 00306676/01 - Wynik z dnia 2024-04-29
- 2024/BZP 00318232/01 - Wynik z dnia 2024-05-10
- 2024/BZP 00325486/01 - Wynik z dnia 2024-05-15
- 2024/BZP 00329412/01 - Wynik z dnia 2024-05-17
- 2024/BZP 00343259/01 - Wynik z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wum.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbd9db5c-e11a-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00079915/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Informacje zostały zawarte w informacjach dodatkowych ogłoszenia (ze względu na zbyt małą ilość znaków w niniejszym punkcie)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243945
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-023/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 154494,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 1 - Płyta chłodząca do bloczków parafinowych - 1 szt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.1 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 2 - Ogrzewana penceta (kleszcze) - 1 szt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.2 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 3 - Blok grzejny z wkładem na probówki - 1 zestaw2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.3 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 1797,66 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 4 - Wytrząsarka typu worteks - 2 szt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.4 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 1732,51 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 5 - Pompa strzykawkowa - 1 szt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.5 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 3700,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 6 - Homogenizator tkankowy - 2 zestawy2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.6 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 703,10 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 7 - Wirówko – worteks - 1 szt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.7 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 1817,20 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 8 - Detektor UV/Vis - 1 szt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.8 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 8699,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 9 - pH metr - 1 zestaw2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.9 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 6955,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 10 - Płaszcz grzejny - 1 szt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.10 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.10 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 1334,96 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 11 - System próżniowy - 1 szt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.11 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 37142,96 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 12 - Zbiornik do transportu materiału biologicznego w temperaturach par ciekłego azotu - 1 szt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.12 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.12 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 16300,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 13 - Wirówka z wyposażeniem - 1 szt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.13 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.13 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 43070,40 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 14 - Wytrząsarka - 3 szt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.14 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.14 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 15 - Stacja robocza nakładania żelu do chipa - 1 szt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.15 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.15 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19116,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektro Med Grzegorz Pałkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351517286
7.3.3) Ulica: ul. Zabierzowska 11
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-005
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ PAŁKOWSKI ELEKTRO MED
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ PAŁKOWSKI ELEKTRO MED
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2451,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1079,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1079,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1079,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Th. Geyer Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368429821
7.3.3) Ulica: ul. Czeska 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-902
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1079,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2521,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2521,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2521,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABChem Agnieszka Busler
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 511037453
7.3.3) Ulica: ul. Janowicza 19
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-686
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2521,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3132,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6457,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3132,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Th. Geyer Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368429821
7.3.3) Ulica: ul. Czeska 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-902
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3132,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Receptor T-cell Network”, finansowanego ze środków Agencji Badań Medycznych, na podstawie umowy nr
2020/ABM/04/00002-01.
2. Zamówienie w zakresie dostawy objętej Pakietem 8 realizowane jest w ramach projektu pn.: „Badanie nad
otrzymywaniem nowych, hydrożelowych nanosystemów do zastosowań w terapii celowanej nowotworów jelita grubego”.
Projekt realizowany jest w ramach Programu Narodowego Centrum Nauki na podstawie umowy o dofinansowanie nr UMO-
2022/47/D/NZ7/01403 z dnia 21.07.2023 r.
3. Zamówienie w zakresie dostawy objętej Pakietem 9 i 15 realizowane jest w ramach projektu pn.: „Horyzont doskonałości
w zastosowaniach matrycowego RNA immunoOnkologii” HERO. Projekt realizowany jest w ramach Programu Wirtualny
Instytut Badawczy na podstawie umowy o dofinansowanie nr UoF/01-WIB/2020-011 z dnia 17.01.2022 r.
4. Zamówienie w zakresie dostawy objętej Pakietem 13 realizowane jest w ramach projektu pn.: Ocena roli układu
apelinergicznego w rozwoju kardiotoksycznosci indukowanej doksorubicyną w modelu zwierzęcym, realizowany ze środków
Narodowego Centrum Nauki w ramach konkursu OPUS 19 umowa nr UMO-2020/37/B/NZ5/02529.
5. Zamówienie w zakresie dostawy objętej Pakietem 11 projektu pn.: „Eksploracja niezbadanej przestrzeni chemicznej
związków lekopodobnych: nowe klasy pochodnych sulfoksymin i ich aktywność biologiczna”. Projekt realizowany jest w
ramach konkursu „OPUS-24" na podstawie umowy o dofinansowanie nr UMO-2022/47/B/NZ7/01411 z dnia 2023-06-06.
6. Niniejsze ogłoszenie dotyczy dostawy objętej Pakietem 1, 6, 10 i 14
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
- Dostawa urządzeń oraz akcesoriów laboratoryjnych do jednostek UWM w Olsztynie
- Zakup sprzętu na doposażenia Biobanku w ramach projektu Uruchomienie Regionalnego Centrum Medycyny Cyfrowej przy PIM MSWiA- uzupełnienie
- "Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych zużywalnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przez okres 24 miesięcy"
- DOSTAWA SZKŁA LABORATORYJNEGO NA ROK 2025
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.