eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-023/2024



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wum.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbd9db5c-e11a-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305301

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00079915/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Informacje zostały zawarte w informacjach dodatkowych ogłoszenia (ze względu na zbyt małą ilość znaków w niniejszym punkcie)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243945

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-023/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 154494,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pakiet 1 - Płyta chłodząca do bloczków parafinowych - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.1 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pakiet 2 - Ogrzewana penceta (kleszcze) - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.2 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pakiet 3 - Blok grzejny z wkładem na probówki - 1 zestaw
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.3 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 1797,66 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pakiet 4 - Wytrząsarka typu worteks - 2 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.4 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 1732,51 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pakiet 5 - Pompa strzykawkowa - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.5 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 3700,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pakiet 6 - Homogenizator tkankowy - 2 zestawy
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.6 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

4.5.5.) Wartość części: 703,10 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pakiet 7 - Wirówko – worteks - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.7 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 1817,20 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pakiet 8 - Detektor UV/Vis - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.8 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 8699,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pakiet 9 - pH metr - 1 zestaw
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.9 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 6955,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pakiet 10 - Płaszcz grzejny - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.10 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.10 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 1334,96 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pakiet 11 - System próżniowy - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.11 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 37142,96 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pakiet 12 - Zbiornik do transportu materiału biologicznego w temperaturach par ciekłego azotu - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.12 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.12 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 16300,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pakiet 13 - Wirówka z wyposażeniem - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.13 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.13 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 43070,40 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pakiet 14 - Wytrząsarka - 3 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.14 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.14 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pakiet 15 - Stacja robocza nakładania żelu do chipa - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń, został określony w Formularzu ofertowym,
stanowiącym Załącznik nr 1.15 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.15 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19116,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektro Med Grzegorz Pałkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351517286

7.3.3) Ulica: ul. Zabierzowska 11

7.3.4) Miejscowość: Niepołomice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-005

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2451,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1079,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1079,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1079,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Th. Geyer Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368429821

7.3.3) Ulica: ul. Czeska 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-902

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1079,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2521,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2521,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2521,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABChem Agnieszka Busler

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 511037453

7.3.3) Ulica: ul. Janowicza 19

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-686

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2521,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3132,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6457,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3132,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Th. Geyer Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368429821

7.3.3) Ulica: ul. Czeska 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-902

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3132,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamówienie w zakresie dostawy objętej Pakietem 4 i 7 realizowane jest w ramach projektu pn. „Polish Chimeric Antigen
Receptor T-cell Network”, finansowanego ze środków Agencji Badań Medycznych, na podstawie umowy nr
2020/ABM/04/00002-01.
2. Zamówienie w zakresie dostawy objętej Pakietem 8 realizowane jest w ramach projektu pn.: „Badanie nad
otrzymywaniem nowych, hydrożelowych nanosystemów do zastosowań w terapii celowanej nowotworów jelita grubego”.
Projekt realizowany jest w ramach Programu Narodowego Centrum Nauki na podstawie umowy o dofinansowanie nr UMO-
2022/47/D/NZ7/01403 z dnia 21.07.2023 r.
3. Zamówienie w zakresie dostawy objętej Pakietem 9 i 15 realizowane jest w ramach projektu pn.: „Horyzont doskonałości
w zastosowaniach matrycowego RNA immunoOnkologii” HERO. Projekt realizowany jest w ramach Programu Wirtualny
Instytut Badawczy na podstawie umowy o dofinansowanie nr UoF/01-WIB/2020-011 z dnia 17.01.2022 r.
4. Zamówienie w zakresie dostawy objętej Pakietem 13 realizowane jest w ramach projektu pn.: Ocena roli układu
apelinergicznego w rozwoju kardiotoksycznosci indukowanej doksorubicyną w modelu zwierzęcym, realizowany ze środków
Narodowego Centrum Nauki w ramach konkursu OPUS 19 umowa nr UMO-2020/37/B/NZ5/02529.
5. Zamówienie w zakresie dostawy objętej Pakietem 11 projektu pn.: „Eksploracja niezbadanej przestrzeni chemicznej
związków lekopodobnych: nowe klasy pochodnych sulfoksymin i ich aktywność biologiczna”. Projekt realizowany jest w
ramach konkursu „OPUS-24" na podstawie umowy o dofinansowanie nr UMO-2022/47/B/NZ7/01411 z dnia 2023-06-06.
6. Niniejsze ogłoszenie dotyczy dostawy objętej Pakietem 1, 6, 10 i 14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.