Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00239860/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
- 2024/BZP 00243854/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-13
- 2024/BZP 00463822/01 - Wynik z dnia 2024-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/06/2024 - Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8989851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
D/06/2024 - Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebeff358-dd2a-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101449/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 [8] Meble ogólnego przeznaczenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239860
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/06/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa regału otwartego z półkami na potrzeby Wydziału Nauk o Polityce i Komunikacji Społecznej – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1.1.
3. W ramach wykonania przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz do wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu), w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, przedmiot zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego miejsca; w terminie określonym w pkt. 4.
Wykonawca dokona odbioru i utylizacji opakowań produktowych oraz zdemontowanych/zastępowanych mebli (w miejsce których zostaną dostarczone i zamontowane meble stanowiące przedmiot zamówienia).
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 56 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych.
6. Wykonawca udziela Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia dwadzieścia cztery [24] miesiące gwarancji.
7. Okres gwarancji wskazany w pkt. 6 SWZ jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39131000-9 - Regały biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39131100-0 - Regały archiwalne
4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa na wyposażenie Instytutu psychologii2. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1.2.
3. W ramach wykonania przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz do wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu), w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, przedmiot zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego miejsca; w terminie określonym w pkt. 4.
Wykonawca dokona odbioru i utylizacji opakowań produktowych oraz zdemontowanych/zastępowanych mebli (w miejsce których zostaną dostarczone i zamontowane meble stanowiące przedmiot zamówienia).
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 56 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych.
6. Wykonawca udziela Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia dwadzieścia cztery [24] miesiące gwarancji.
7. Okres gwarancji wskazany w pkt. 6 SWZ jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 36400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa na wyposażenie Wydziału Nauk o Polityce i Komunikacji Społecznej.2. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1.3.
3. W ramach wykonania przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz do wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu), w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, przedmiot zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego miejsca; w terminie określonym w pkt. 4.
Wykonawca dokona odbioru i utylizacji opakowań produktowych oraz zdemontowanych/zastępowanych mebli (w miejsce których zostaną dostarczone i zamontowane meble stanowiące przedmiot zamówienia).
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 56 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych.
6. Wykonawca udziela Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia dwadzieścia cztery [24] miesiące gwarancji.
7. Okres gwarancji wskazany w pkt. 6 SWZ jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 29210,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materacy na potrzeby Domów Studenta.2. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1.4.
3. W ramach wykonania przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz do wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu), w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, przedmiot zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego miejsca; w terminie określonym w pkt. 4.
Wykonawca dokona odbioru i utylizacji opakowań produktowych oraz zdemontowanych/zastępowanych mebli (w miejsce których zostaną dostarczone i zamontowane meble stanowiące przedmiot zamówienia).
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 56 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych.
6. Wykonawca udziela Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia dwadzieścia cztery [24] miesiące gwarancji.
7. Okres gwarancji wskazany w pkt. 6 SWZ jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39143112-4 - Materace
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37414100-4 - Materace do spania
4.5.5.) Wartość części: 29750,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29132,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100438,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29132,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sigma sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540026449,
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29132,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24728,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174075,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24734,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4Dream sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732864984,
7.3.4) Miejscowość: Wrzosowa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24734,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- 06/2025 Dostawa mebli wraz z montażem oraz dostawa krzeseł biurowych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. K. Jonschera w Łodzi
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
więcej: Materace do spania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.