Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00235322/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
- 2023/BZP 00256598/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa pomp insulinowych wyszczególnionych w częściach dla pacjentów Poradni Diabetologicznej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szopena 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/usk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa pomp insulinowych wyszczególnionych w częściach dla pacjentów Poradni Diabetologicznej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1048fa18-fbaf-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045304/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Dostawa pomp insulinowych dla pacjentów Przyszpitalnej Poradnii Diabetologicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235322
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Postępowanie nr 33, ZP.261.12-Z.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy 8szt. pomp z możliwością podawania insuliny przy pomocy aplikacji dla pacjentów Poradni Diabetologicznej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określono w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowo – ofertowy i Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – zestawienie parametrów wymaganych. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, gwarancji zawiera Załącznik nr 8 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.
Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
Dostawy sukcesywne wg bieżących potrzeb zamawiającego do magazynu medycznego przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, a w przypadku nie wybrania całości przedmiotu zamówienia, do wyczerpania asortymentu wg. potrzeb Zamawiającego nie dłużej niż 24 miesiące od daty zawarcia umowy po cenach zawartych w umowie.
Dostawy sukcesywne realizowane będą w terminie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia – jest to termin maksymalny realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122410-7 - Pompy do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 43200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy 7 szt. pomp bezdrenowych dla pacjentów Poradni Diabetologicznej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określono w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowo – ofertowy i Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – zestawienie parametrów wymaganych. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, gwarancji zawiera Załącznik nr 8 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.
Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
Dostawy sukcesywne wg bieżących potrzeb zamawiającego do magazynu medycznego przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, a w przypadku nie wybrania całości przedmiotu zamówienia, do wyczerpania asortymentu wg. potrzeb Zamawiającego nie dłużej niż 24 miesiące od daty zawarcia umowy po cenach zawartych w umowie.
Dostawy sukcesywne realizowane będą w terminie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia – jest to termin maksymalny realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122410-7 - Pompy do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 35972,23 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy 25 szt. pomp z funkcją ciągłego monitorowania glikemii z automatycznym zatrzymaniem podaży insuliny w przypadkach zagrażających hipoglikemii dla pacjentów Poradni Diabetologicznej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określono w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowo – ofertowy i Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – zestawienie parametrów wymaganych. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, gwarancji zawiera Załącznik nr 8 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.
Dostawy sukcesywne wg bieżących potrzeb zamawiającego do magazynu medycznego przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, a w przypadku nie wybrania całości przedmiotu zamówienia, do wyczerpania asortymentu wg. potrzeb Zamawiającego nie dłużej niż 24 miesiące od daty zawarcia umowy po cenach zawartych w umowie.
Dostawy sukcesywne realizowane będą w terminie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia – jest to termin maksymalny realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122410-7 - Pompy do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 162500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46656,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46656,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46656,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YPSOMED POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 525 27 22 066
7.3.3) Ulica: ul. Dziekońskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-728
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46656,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neuca Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 879 00 17 162
7.3.3) Ulica: ul. Forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza następującą część przedmiotu zamówienia zlecić podwykonawcom
1) SYNOPTIS PHARMA SP. Z O.O. ul. Krakowiaków 65, 02 – 255 Warszawa wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000225105, NIP: 646 266 34 42 (zgodnie z treścią oferty) realizacja obsługi gwarancyjnej, decyzja o stopniu uszkodzenia urządzenia/niesprawności, weryfikacja zasadności i rozpatrywania roszczeń gwarancyjnych, przyczyn i zasadności reklamacji, stworzenie i utrzymanie strony internetowej przedstawiającą formę kontaktu z firmą oraz danymi dotyczącymi pompy, akcesoriów i osprzętu, szkolenie z obsługi pompy osób wskazanych (zarówno personelu jak i pacjentów) na każde żądanie Zamawiającego, w wymaganym terminie. Procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy - 3%.
2) NEUCA MED SP. Z O.O. ul. Forteczna 35/37, 87 – 100 Toruń, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez VII Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego w Toruniu pod numerem 0000476039 – zapewnienie całodobowej 7 dni w tygodniu telefonicznej pomocy technicznej produktu tj. pompy insulinowej EquilTM, osprzętu jak i akcesoriów do niej zarówno w okresie gwarancyjnym jak i pogwarancyjnym – infolinia, przyjmowania i rozpatrywanie reklamacji na warunkach określonych w Specyfikacji Ogólnych warunków Zamówienia określonych przez Zamawiających. Procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy - 6%.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 952 10 00 289
7.3.3) Ulica: ul. Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Szkolenie studentów PRz w sezonie 2025 poza OKL PRz - część II.
- Remont pomieszczeń budynku RCKiK w Rzeszowie oraz w Terenowych Oddziałach
- Świadczenie usługi polegającej na wykonaniu badań w ramach zadania badawczego "Ocena biozgodności in vitro, farmakokinetyki i biodystrybucji in vivo kapsułek o przedłużonym uwalnianiu z cytyzyną na
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie - I postępowanie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 878 Rzeszów - Dylągówka polegająca na budowie chodnika w km 6+426 - 6+560 w miejscowości Tyczyn str. prawa
- Sprzedaż i dostawa odczynników do realizacji zajęć dydaktycznych na Wydziale Biotechnologii
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.