Og³oszenie z dnia 2021-12-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00324005/01 - Wynik z dnia 2021-12-21
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug spo³ecznych w ramach projektu pn.: Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH W GMINIE ¦WIDWIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330316549
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ko¶ciuszki 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 94 365 20 58
1.5.8.) Numer faksu: 94 365 20 58
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cusswidwin@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.gops.swidwin.gmina.pl/index.php?id=2&no_cache=1
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug spo³ecznych w ramach projektu pn.: Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d4286119-581b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00305393
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00263736/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug z zakresu wsparcia rodziny i pieczy zastêpczej
1.3.2 ¦wiadczenie us³ug z zakresu ochrony i promocji zdrowia
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Tak
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
"Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin" finansowanego z EFS w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. Numer i nazwa Osi Priorytetowej: II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Numer i nazwa Dzia³ania: 2.8 Rozwój us³ug spo³ecznych ¶wiadczonych w ¶rodowisku lokalnym.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem miniPortalu pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal/. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przyjêtego w postêpowaniu sposobu komunikacji, znajduj± siê w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.
Instrukcja korzystania z systemu znajduje siê pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje.
Uwaga! Przed przyst±pieniem do sk³adania oferty, wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê z Instrukcj± korzystania z systemu.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostêpnym pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz regulaminie ePUAP.
4) Korzystanie z miniPortalu oraz platformy ePUAP jest bezp³atne.
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy, o których mowa w ust. 2 wynosi 150 MB.
6) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmujê siê datê ich przekazania na ePUAP.
7) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferta Wykonawcy wraz z za³±cznikami), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem
dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania: CUS.271.3.2021.
8) Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 10 adres e-mail. Sposób
sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków
komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
9) Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy ¦widwin, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 78-300 ¦widwin;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych w nastêpuj±cy sposób:
a) pod adresem poczty elektronicznej: iod.poczta@swidwin.gmina.pl;
b) pisemnie na adres siedziby Administratora;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr CUS.271.3.2021 pn.: „¦wiadczenie us³ug spo³ecznych w ramach projektu pn.: Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin” odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUS.271.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 9
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I: PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE (TERAPEUTA) W RAMACH FUNKCJONOWANIA KLUBU RODZINY, W TYM PE£NIENIE FUNKCJI OSOBY PROWADZ¡CEJ W/W GRUPÊ ORAZ KOSZTY PROWADZENIA W/W GRUPY
Szczegó³owy opis dzia³ania:
Realizacja zadania obejmuje w szczególno¶ci prowadzenie Klubu Rodziny, miejsc spotkañ i integracji rodziców z dzieæmi w tym z dzieæmi z niepe³nosprawno¶ci± poni¿ej 18 roku ¿ycia, zamieszkuj±cych teren Gminy ¦widwin.
W ramach dzia³alno¶ci Klubu powinny byæ stworzone przyjazne warunki do dzielenia siê do¶wiadczeniami, problemami i dobrymi praktykami zwi±zanymi przede wszystkim
z wychowywaniem dzieci. Klub ma prowadziæ tak¿e dzia³ania maj±ce na celu podnoszenie kompetencji rodzicielskich, w tym opiekuñczo-wychowawczych, a tak¿e prowadziæ zajêcia rozwijaj±ce szeroko rozumiane umiejêtno¶ci i zainteresowania dzieci i rodziców.
Program zajêæ Klubu winien byæ odpowiedzi± na zapotrzebowanie rodziców oraz dzieci,
w tym dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi oraz osób oczekuj±cych na potomstwo.
Rekomenduje siê opracowywanie programu zajêæ przy udziale adresatów zadania oraz w oparciu o ich potrzeby i pomys³y.
Klub realizuje swoje zadania w szczególno¶ci poprzez:
- pe³nienie funkcji przyjaznego miejsca spotkañ, integracji oraz wymiany do¶wiadczeñ;
- organizacjê zajêæ 2 razy w miesi±cu po 2,5 godz., ³±cznie 5 godz. w miesi±cu przez okres 20 miesiêcy przez terapeutê. Rekomenduje siê prowadzenie Klubu tak¿e w wybrane soboty oraz organizacjê zajêæ w tygodniu w godzinach popo³udniowych./ ³±cznie 100 godzin
Koszt realizacji zadania zawiera wynagrodzenie terapeuty oraz koszty prowadzenia spotkania: serwis kawowy: kawa, herbata, ¶mietanka do kawy, cukier, ciastka, ewentualne materia³y pomocnicze niezbêdne do realizacji spotkañ.
W Klubie dzieci mog± przebywaæ wy³±cznie z rodzicem, który zapewnia dziecku/dzieciom opiekê. Podmiot prowadz±cy Klub bêdzie zobowi±zany do przekazywania do CUS
w ¦widwinie co najmniej miesiêcznego harmonogramu spotkañ oraz zajêæ/warsztatów,
w terminie do 25 dnia miesi±ca poprzedzaj±cego okres objêty harmonogramem.
ZASADY ¦WIADCZENIA US£UG DLA CZʦCI
ZAMÓWIENIA I - V
1. Trener powinien prowadziæ zajêcia/spotkania/warsztaty w oparciu o ramowy zakres tematyczny.
2. Zajêcia/spotkania/warsztaty rozumiane s± jako spotkanie bezpo¶rednie wyk³adowcy/trenera z dan± grup±.
3. Zamawiaj±cy zapewnia salê do prowadzenia zajêæ.
4. Czas trwania 1 godziny zajêæ/spotkañ/warsztatów wynosi 60 minut.
5. Termin organizacji zajêæ/spotkañ/warsztatów musi byæ dostosowany do potrzeb i mo¿liwo¶ci osób
z nich korzystaj±cych oraz zgodny z harmonogramem realizacji projektu oraz uzgodniony
z Zamawiaj±cym.
6. Wyk³adowca/Trener bêdzie zobowi±zany do wspó³pracy z kadr± projektu „Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin” w sprawach organizacyjnych warsztatów/ oraz dokumentacji.
7. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu podpisanej i uzupe³nionej dokumentacji, zwi±zanej z prowadzonym warsztatem, w tym listy obecno¶ci, ankiety oceniaj±ce, dokumentacjê zdjêciow± oraz materia³y wypracowane z grup±.
8. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do informowanie w³a¶ciwego pracownika Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin o wystêpuj±cych problemach i trudno¶ciach w realizacji zadañ.
9. Wykonawca pokrywa koszty zwi±zane z dojazdem do miejsca ¶wiadczenia us³ug oraz ewentualnym noclegiem trenera i jego wy¿ywieniem.
10. Wykonawca ma obowi±zek poinformowania uczestników/uczestniczek o wspó³finansowaniu zajêæ ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego,
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do pos³ugiwania siê jêzykiem wolnym od stereotypów oraz nie dyskryminowanie uczestników warsztatów ze wzglêdu na ich p³eæ, wiek, wykszta³cenie, obszar zamieszkania, niepe³nosprawno¶æ, rasê, wyznanie, czy orientacjê seksualn±.
12. Terminowa realizacja powierzonego zadania.
13. Prowadzenie i bie¿±ce przekazywanie dokumentacji zwi±zanej z prowadzonym warsztatem.
14. Prowadzenie miesiêcznej ewidencji godzin uwzglêdniaj±cej zaanga¿owanie zawodowe w miesi±cach wykonywania us³ugi i przekazywanie jej Zamawiaj±cemu.
15. Oferent winien zapewniæ profesjonalnych specjalistów do prowadzenia spotkañ oraz zajêæ/warsztatów posiadaj±cych umiejêtno¶ci w zakresie pracy z dzieæmi o specjalnych potrzebach rozwojowych. Dzia³ania specjalistów i osób prowadz±cych warsztaty powinny skupiaæ siê przede wszystkim na aspektach zwi±zanych z rozwojem dzieci.
17. Wykonawca w zakresie realizacji zamówienia opracuje i przedstawi program zajêæ.
18. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê jako¶ci wykonywanych us³ug.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej
85312300-2 - Us³ugi dozoru i doradztwa
85312320-8 - Us³ugi doradztwa
85320000-8 - Us³ugi spo³eczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione na podstawie przyznanej punktacji dla
poszczególnych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II: PROWADZENIE ZAJÊÆ POZALEKCYJNYCH (PEDAGOG)
W RAMACH FUNKCJONUJ¡CEGO KLUBU RODZINY
Szczegó³owy opis dzia³ania:
Realizacja zadania obejmuje w szczególno¶ci organizacjê zajêæ z pedagogiem dla dzieci i rodziców, w tym prowadzenie zajêæ pozalekcyjnych:
a) ogólnorozwojowych dla dzieci – np. zajêcia umuzykalniaj±ce, plastyczne, sensoryczne w wymiarze ³±cznym 117 godzin prowadzone dla trzech grup po minimum 10 osób na bazie ¶wietlic wiejskich.
Zajêcia maj± byæ prowadzone w oparciu o opracowany przez wykonawcê program. Prowadz±cy zajêcia bêdzie odpowiada³ za przygotowanie, realizacjê i dokumentacjê zajêæ dla dzieci, a dzia³ania dostosowywane bêd± do potrzeb odbiorców us³ug edukacyjnych. Minimalny zakres zajêæ:
- prowadzenie prac plastycznych z dzieæmi, nauka malowania farbami, uczenie kreatywno¶ci, pomoc w usprawnianiu prac manualnych, itp.
- przygotowanie z dzieæmi teatrzyków, opracowanie programów wystêpów okoliczno¶ciowych (np. Dzieñ Babci i Dziadka).
Grupa wiekowa odbiorców zostanie podana po wy³onieniu Wykonawcy.
b) z jêzyka obcego przez zabawê (jêzyk angielski lub niemiecki) w wymiarze ³±cznym 117 godzin prowadzone dla trzech grup po minimum 10 osób na bazie ¶wietlic wiejskich.
Zajêcia maj± byæ prowadzone w oparciu o opracowany przez wykonawcê program. Prowadz±cy zajêcia bêdzie odpowiada³ za przygotowanie, realizacjê i dokumentacjê zajêæ dla dzieci, a dzia³ania dostosowywane bêd± do potrzeb odbiorców us³ug edukacyjnych.
Minimalny zakres zajêæ z jêzyka angielskiego / niemieckiego:
- poznanie przez dziecko prostych s³ów i zwrotów za pomoc± rymowanek i piosenek;
- os³uchanie siê z jêzykiem co pomo¿e w pó¼niejszej nauce jêzyka;
- ukszta³towanie poczucia rytmu za pomoc± prostych instrumentów muzycznych, tañca, ruchu oraz poprzez zabawy muzyczne z u¿yciem piosenek, zabaw w danym jêzyku;
- nabycie umiejêtno¶ci s³uchania.
Grupa wiekowa odbiorców zostanie podana po wy³onieniu Wykonawcy.
Planuje siê realizacje dzia³ania w nastêpuj±cym wymiarze:
• w roku 2022 - od sierpnia do listopada w wymiarze 26 godzin miesiêcznie, tj. 13 spotkañ po 2 godziny,
• w roku 2023 - od stycznia do marca w wymiarze 26 godzin miesiêcznie, tj. 13 spotkañ po 2 godziny, w miesi±cu kwietniu 43 godziny, 13 spotkañ po 3 godziny oraz 1 spotkanie po 4 godziny, w miesi±cu czerwcu w ilo¶ci 9 godzin, tj. 3 spotkania po 3 godziny.
W wycenê realizacji dzia³ania nale¿y wliczyæ koszt dojazdu do miejsca prowadzenia zajêæ oraz koszt zakupu materia³ów do realizacji przedmiotowych zajêæ (np. materia³y plastyczne, upominki dla dzieci, itp.)/ ³±cznie 234 godz.
Dopuszcza siê zatrudnienie wiêcej, ni¿ jednego pedagoga.
Rekomenduje siê opracowywanie programu zajêæ przy udziale adresatów zadania oraz w oparciu o ich potrzeby i pomys³y.
ZASADY ¦WIADCZENIA US£UG DLA CZʦCI
ZAMÓWIENIA I - V
1. Trener powinien prowadziæ zajêcia/spotkania/warsztaty w oparciu o ramowy zakres tematyczny.
2. Zajêcia/spotkania/warsztaty rozumiane s± jako spotkanie bezpo¶rednie wyk³adowcy/trenera z dan± grup±.
3. Zamawiaj±cy zapewnia salê do prowadzenia zajêæ.
4. Czas trwania 1 godziny zajêæ/spotkañ/warsztatów wynosi 60 minut.
5. Termin organizacji zajêæ/spotkañ/warsztatów musi byæ dostosowany do potrzeb i mo¿liwo¶ci osób
z nich korzystaj±cych oraz zgodny z harmonogramem realizacji projektu oraz uzgodniony
z Zamawiaj±cym.
6. Wyk³adowca/Trener bêdzie zobowi±zany do wspó³pracy z kadr± projektu „Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin” w sprawach organizacyjnych warsztatów/ oraz dokumentacji.
7. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu podpisanej i uzupe³nionej dokumentacji, zwi±zanej z prowadzonym warsztatem, w tym listy obecno¶ci, ankiety oceniaj±ce, dokumentacjê zdjêciow± oraz materia³y wypracowane z grup±.
8. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do informowanie w³a¶ciwego pracownika Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin o wystêpuj±cych problemach i trudno¶ciach w realizacji zadañ.
9. Wykonawca pokrywa koszty zwi±zane z dojazdem do miejsca ¶wiadczenia us³ug oraz ewentualnym noclegiem trenera i jego wy¿ywieniem.
10. Wykonawca ma obowi±zek poinformowania uczestników/uczestniczek o wspó³finansowaniu zajêæ ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego,
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do pos³ugiwania siê jêzykiem wolnym od stereotypów oraz nie dyskryminowanie uczestników warsztatów ze wzglêdu na ich p³eæ, wiek, wykszta³cenie, obszar zamieszkania, niepe³nosprawno¶æ, rasê, wyznanie, czy orientacjê seksualn±.
12. Terminowa realizacja powierzonego zadania.
13. Prowadzenie i bie¿±ce przekazywanie dokumentacji zwi±zanej z prowadzonym warsztatem.
14. Prowadzenie miesiêcznej ewidencji godzin uwzglêdniaj±cej zaanga¿owanie zawodowe w miesi±cach wykonywania us³ugi i przekazywanie jej Zamawiaj±cemu.
15. Oferent winien zapewniæ profesjonalnych specjalistów do prowadzenia spotkañ oraz zajêæ/warsztatów posiadaj±cych umiejêtno¶ci w zakresie pracy z dzieæmi o specjalnych potrzebach rozwojowych. Dzia³ania specjalistów i osób prowadz±cych warsztaty powinny skupiaæ siê przede wszystkim na aspektach zwi±zanych z rozwojem dzieci.
17. Wykonawca w zakresie realizacji zamówienia opracuje i przedstawi program zajêæ.
18. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê jako¶ci wykonywanych us³ug.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej
85312300-2 - Us³ugi dozoru i doradztwa
85312320-8 - Us³ugi doradztwa
85320000-8 - Us³ugi spo³eczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione na podstawie przyznanej punktacji dla
poszczególnych kryteriów oceny ofert. W przypadku czê¶ci 2 Zamawiaj±cy obliczy ¶redni± arytmetyczn± z do¶wiadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ III: KONSULTACJE SPECJALISTYCZNE DLA RODZICÓW ZMAGAJ¡CYCH SIÊ Z TRUDNO¦CIAMI/OBAWAMI PO URODZENIU DZIECKA:
Szczegó³owy opis dzia³ania:
Realizacja spotkañ w ró¿norodnej formie ze specjalistami (co najmniej 5 spotkañ w miesi±cu
w wymiarze minimum 2,5 godz. / spotkanie przez okres 20 miesiêcy) tj.: z psychologiem, psychiatr±, psychoterapeut±, po³o¿n±, logoped± i innymi specjalistami w zale¿no¶ci od potrzeb osób korzystaj±cych z oferty. Spotkania odbywaæ siê bêd± na terenie Gminy ¦widwin, w tym w gospodarstwach domowych uczestników projektu lub na bazie ¶wietlic wiejskich, istnieje mo¿liwo¶æ organizacji spotkañ na terenie miasta ¦widwin w wyznaczonym miejscu.
W wycenê realizacji dzia³ania nale¿y wliczyæ koszt dojazdów do punktów spotkañ./ £±cznie 250 godz.
ZASADY ¦WIADCZENIA US£UG DLA CZʦCI
ZAMÓWIENIA I - V
1. Trener powinien prowadziæ zajêcia/spotkania/warsztaty w oparciu o ramowy zakres tematyczny.
2. Zajêcia/spotkania/warsztaty rozumiane s± jako spotkanie bezpo¶rednie wyk³adowcy/trenera z dan± grup±.
3. Zamawiaj±cy zapewnia salê do prowadzenia zajêæ.
4. Czas trwania 1 godziny zajêæ/spotkañ/warsztatów wynosi 60 minut.
5. Termin organizacji zajêæ/spotkañ/warsztatów musi byæ dostosowany do potrzeb i mo¿liwo¶ci osób
z nich korzystaj±cych oraz zgodny z harmonogramem realizacji projektu oraz uzgodniony
z Zamawiaj±cym.
6. Wyk³adowca/Trener bêdzie zobowi±zany do wspó³pracy z kadr± projektu „Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin” w sprawach organizacyjnych warsztatów/ oraz dokumentacji.
7. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu podpisanej i uzupe³nionej dokumentacji, zwi±zanej z prowadzonym warsztatem, w tym listy obecno¶ci, ankiety oceniaj±ce, dokumentacjê zdjêciow± oraz materia³y wypracowane z grup±.
8. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do informowanie w³a¶ciwego pracownika Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin o wystêpuj±cych problemach i trudno¶ciach w realizacji zadañ.
9. Wykonawca pokrywa koszty zwi±zane z dojazdem do miejsca ¶wiadczenia us³ug oraz ewentualnym noclegiem trenera i jego wy¿ywieniem.
10. Wykonawca ma obowi±zek poinformowania uczestników/uczestniczek o wspó³finansowaniu zajêæ ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego,
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do pos³ugiwania siê jêzykiem wolnym od stereotypów oraz nie dyskryminowanie uczestników warsztatów ze wzglêdu na ich p³eæ, wiek, wykszta³cenie, obszar zamieszkania, niepe³nosprawno¶æ, rasê, wyznanie, czy orientacjê seksualn±.
12. Terminowa realizacja powierzonego zadania.
13. Prowadzenie i bie¿±ce przekazywanie dokumentacji zwi±zanej z prowadzonym warsztatem.
14. Prowadzenie miesiêcznej ewidencji godzin uwzglêdniaj±cej zaanga¿owanie zawodowe w miesi±cach wykonywania us³ugi i przekazywanie jej Zamawiaj±cemu.
15. Oferent winien zapewniæ profesjonalnych specjalistów do prowadzenia spotkañ oraz zajêæ/warsztatów posiadaj±cych umiejêtno¶ci w zakresie pracy z dzieæmi o specjalnych potrzebach rozwojowych. Dzia³ania specjalistów i osób prowadz±cych warsztaty powinny skupiaæ siê przede wszystkim na aspektach zwi±zanych z rozwojem dzieci.
17. Wykonawca w zakresie realizacji zamówienia opracuje i przedstawi program zajêæ.
18. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê jako¶ci wykonywanych us³ug
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej
85312300-2 - Us³ugi dozoru i doradztwa
85312320-8 - Us³ugi doradztwa
85320000-8 - Us³ugi spo³eczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione na podstawie przyznanej punktacji dla
poszczególnych kryteriów oceny ofert. W przypadku czê¶ci 3 Zamawiaj±cy obliczy ¶redni± arytmetyczn± z do¶wiadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ IV: WARSZTATY DLA DZIECI I RODZICÓW
Szczegó³owy opis dzia³ania:
Program warsztatów powinien byæ dostosowany do wspólnego uczestnictwa rodziców i dzieci, w tym dzieci z niepe³nosprawno¶ci±.
Propozycje tematyczne warsztatów:
1. Rzodkiewki w morzu – czyli ortografia na weso³o;
2. Magia pamiêci – jak byæ czarodziejem pamiêci i dobrze bawiæ siê sztuczkami ze swoim dzieckiem;
3. Fotografia na weso³o – warsztat fotografii dla rodziców i dzieci;
4. Eksperymentowo – warsztaty z eksperymentami i zabawy w do¶wiadczanie;
5. “Oczko, oczko, buzia, nosek, czyli poznajemy nasze cia³o” - zajêcia skoncentrowane na rozpoznawaniu, nazywaniu i wskazywaniu poszczególnych czê¶ci cia³a. Zabawy wspieraj±ce ¶wiadomo¶æ w³asnego cia³a, czucie g³êbokie. Bêd± nastawione na bliski kontakt z rodzicami (g³askanie, ³askotanie, masa¿yki, przytulanie, itp). Elementem spotkania bêdzie równie¿ praca plastyczna (odrysowywanie cia³a lub poszczególnych jego czê¶ci i ozdabianie ich);
6. “Wyspa Skarbów” - podczas zajêæ, dzieci i ich rodzice, przenios± siê w ¶wiat poszukiwaczy skarbów. Najm³odsi bêd± mieli okazjê odkryæ jak zdobyæ skarb, dziêki pracy zespo³owej i dobrej zabawie, symboliczna Wyspa Skarbów stanie siê miejscem dla rodzinnego wypoczynku. Zajêcia bêd± obfitowa³y w opowie¶ci ruchowe, taniec swobodny, a tak¿e proste æwiczenia manualne.
Powinno odbyæ siê 17 warsztatów(jeden warsztat powinien trwaæ minimum 3 godz.):
- w roku 2022 – 12 warsztatów,
- w roku 2023 – 5 warsztaty.
W wycenê realizacji dzia³ania nale¿y wliczyæ koszt zakupu materia³ów do realizacji przedmiotowych zajêæ (np. materia³y plastyczne, zaproszenie instruktora, upominki dla dzieci, serwis kawowy, poczêstunek, itp.) oraz koszt dojazdów do punktów spotkañ.
Grupa wiekowa odbiorców zostanie podana po wy³onieniu Wykonawcy.
Dopuszcza siê zatrudnienie wiêcej, ni¿ jednej osoby odpowiedzialnej za prowadzenie warsztatów.
Miejsce realizacji zadania: na bazie ¶wietlic wiejskich funkcjonuj±cych na terenie Gminy ¦widwin.
Rekomenduje siê opracowywanie programu zajêæ przy udziale adresatów zadania oraz w oparciu o ich potrzeby i pomys³y.
ZASADY ¦WIADCZENIA US£UG DLA CZʦCI
ZAMÓWIENIA I - V
1. Trener powinien prowadziæ zajêcia/spotkania/warsztaty w oparciu o ramowy zakres tematyczny.
2. Zajêcia/spotkania/warsztaty rozumiane s± jako spotkanie bezpo¶rednie wyk³adowcy/trenera z dan± grup±.
3. Zamawiaj±cy zapewnia salê do prowadzenia zajêæ.
4. Czas trwania 1 godziny zajêæ/spotkañ/warsztatów wynosi 60 minut.
5. Termin organizacji zajêæ/spotkañ/warsztatów musi byæ dostosowany do potrzeb i mo¿liwo¶ci osób
z nich korzystaj±cych oraz zgodny z harmonogramem realizacji projektu oraz uzgodniony
z Zamawiaj±cym.
6. Wyk³adowca/Trener bêdzie zobowi±zany do wspó³pracy z kadr± projektu „Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin” w sprawach organizacyjnych warsztatów/ oraz dokumentacji.
7. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu podpisanej i uzupe³nionej dokumentacji, zwi±zanej z prowadzonym warsztatem, w tym listy obecno¶ci, ankiety oceniaj±ce, dokumentacjê zdjêciow± oraz materia³y wypracowane z grup±.
8. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do informowanie w³a¶ciwego pracownika Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin o wystêpuj±cych problemach i trudno¶ciach w realizacji zadañ.
9. Wykonawca pokrywa koszty zwi±zane z dojazdem do miejsca ¶wiadczenia us³ug oraz ewentualnym noclegiem trenera i jego wy¿ywieniem.
10. Wykonawca ma obowi±zek poinformowania uczestników/uczestniczek o wspó³finansowaniu zajêæ ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego,
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do pos³ugiwania siê jêzykiem wolnym od stereotypów oraz nie dyskryminowanie uczestników warsztatów ze wzglêdu na ich p³eæ, wiek, wykszta³cenie, obszar zamieszkania, niepe³nosprawno¶æ, rasê, wyznanie, czy orientacjê seksualn±.
12. Terminowa realizacja powierzonego zadania.
13. Prowadzenie i bie¿±ce przekazywanie dokumentacji zwi±zanej z prowadzonym warsztatem.
14. Prowadzenie miesiêcznej ewidencji godzin uwzglêdniaj±cej zaanga¿owanie zawodowe w miesi±cach wykonywania us³ugi i przekazywanie jej Zamawiaj±cemu.
15. Oferent winien zapewniæ profesjonalnych specjalistów do prowadzenia spotkañ oraz zajêæ/warsztatów posiadaj±cych umiejêtno¶ci w zakresie pracy z dzieæmi o specjalnych potrzebach rozwojowych. Dzia³ania specjalistów i osób prowadz±cych warsztaty powinny skupiaæ siê przede wszystkim na aspektach zwi±zanych z rozwojem dzieci.
17. Wykonawca w zakresie realizacji zamówienia opracuje i przedstawi program zajêæ.
18. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê jako¶ci wykonywanych us³ug.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej
85312300-2 - Us³ugi dozoru i doradztwa
85312320-8 - Us³ugi doradztwa
85320000-8 - Us³ugi spo³eczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione na podstawie przyznanej punktacji dla
poszczególnych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ V:WARSZTATY Z ZAKRESU WYCHOWANIA I EDUKACJI:
Szczegó³owy opis dzia³ania:
Program warsztatów powinien byæ dostosowany do wspólnego uczestnictwa rodziców i dzieci, w tym dzieci z niepe³nosprawno¶ci±.
Propozycje tematyczne warsztatów:
• £atwiej s³uchaæ ni¿ rozkazywaæ - praktyczny trening umiejêtno¶ci s³uchania czyli gry i zabawy dla ca³ej rodziny
• Gdzie du¿a g³owa rz±dzi tam ma³y cz³owiek nie b³±dzi - wspólne poszukiwanie regu³ i zasad czyli gry i zabawy dla ca³ej rodziny
• I na równej drodze mo¿na siê potkn±æ - gry i zabawy ucz±ce bezpiecznego wyra¿ania emocji
• Z rodzin± dobrze nie tylko na zdjêciu - gry i zabawy spajaj±ce rodzinê
• szkolenia dotycz±ce opieki nad ma³ym dzieckiem z niepe³nosprawno¶ci±
• realizacjê innych dzia³añ wed³ug pomys³u oferenta.
Powinno odbyæ siê 12 warsztatów (jeden warsztat powinien trwaæ minimum 3 godz.):
- w roku 2022 – 8 warsztatów,
- w roku 2023 – 4 warsztaty.
W wycenê realizacji dzia³ania nale¿y wliczyæ koszt zakupu materia³ów do realizacji przedmiotowych zajêæ (np. materia³y plastyczne, zaproszenie instruktora, upominki dla dzieci, serwis kawowy, poczêstunek, itp.) oraz koszt dojazdów do punktów spotkañ.
Dopuszcza siê zatrudnienie wiêcej, ni¿ jednej osoby odpowiedzialnej za prowadzenie warsztatów.
Miejsce realizacji zadania: na bazie ¶wietlic wiejskich funkcjonuj±cych na terenie Gminy ¦widwin.
Zleceniobiorca zobowi±zany bêdzie do prowadzenia statystyk, w tym w zakresie liczby rodzin i osób korzystaj±cych z poszczególnych dzia³añ.
ZASADY ¦WIADCZENIA US£UG DLA CZʦCI
ZAMÓWIENIA I - V
1. Trener powinien prowadziæ zajêcia/spotkania/warsztaty w oparciu o ramowy zakres tematyczny.
2. Zajêcia/spotkania/warsztaty rozumiane s± jako spotkanie bezpo¶rednie wyk³adowcy/trenera z dan± grup±.
3. Zamawiaj±cy zapewnia salê do prowadzenia zajêæ.
4. Czas trwania 1 godziny zajêæ/spotkañ/warsztatów wynosi 60 minut.
5. Termin organizacji zajêæ/spotkañ/warsztatów musi byæ dostosowany do potrzeb i mo¿liwo¶ci osób
z nich korzystaj±cych oraz zgodny z harmonogramem realizacji projektu oraz uzgodniony
z Zamawiaj±cym.
6. Wyk³adowca/Trener bêdzie zobowi±zany do wspó³pracy z kadr± projektu „Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin” w sprawach organizacyjnych warsztatów/ oraz dokumentacji.
7. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu podpisanej i uzupe³nionej dokumentacji, zwi±zanej z prowadzonym warsztatem, w tym listy obecno¶ci, ankiety oceniaj±ce, dokumentacjê zdjêciow± oraz materia³y wypracowane z grup±.
8. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do informowanie w³a¶ciwego pracownika Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin o wystêpuj±cych problemach i trudno¶ciach w realizacji zadañ.
9. Wykonawca pokrywa koszty zwi±zane z dojazdem do miejsca ¶wiadczenia us³ug oraz ewentualnym noclegiem trenera i jego wy¿ywieniem.
10. Wykonawca ma obowi±zek poinformowania uczestników/uczestniczek o wspó³finansowaniu zajêæ ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego,
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do pos³ugiwania siê jêzykiem wolnym od stereotypów oraz nie dyskryminowanie uczestników warsztatów ze wzglêdu na ich p³eæ, wiek, wykszta³cenie, obszar zamieszkania, niepe³nosprawno¶æ, rasê, wyznanie, czy orientacjê seksualn±.
12. Terminowa realizacja powierzonego zadania.
13. Prowadzenie i bie¿±ce przekazywanie dokumentacji zwi±zanej z prowadzonym warsztatem.
14. Prowadzenie miesiêcznej ewidencji godzin uwzglêdniaj±cej zaanga¿owanie zawodowe w miesi±cach wykonywania us³ugi i przekazywanie jej Zamawiaj±cemu.
15. Oferent winien zapewniæ profesjonalnych specjalistów do prowadzenia spotkañ oraz zajêæ/warsztatów posiadaj±cych umiejêtno¶ci w zakresie pracy z dzieæmi o specjalnych potrzebach rozwojowych. Dzia³ania specjalistów i osób prowadz±cych warsztaty powinny skupiaæ siê przede wszystkim na aspektach zwi±zanych z rozwojem dzieci.
17. Wykonawca w zakresie realizacji zamówienia opracuje i przedstawi program zajêæ.
18. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê jako¶ci wykonywanych us³ug.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej
85312300-2 - Us³ugi dozoru i doradztwa
85312320-8 - Us³ugi doradztwa
85320000-8 - Us³ugi spo³eczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione na podstawie przyznanej punktacji dla
poszczególnych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ VI: ZAJÊCIA Z ZAKRESU PIERWSZEJ POMOCY DLA UCZNIÓW
Szczegó³owy opis dzia³ania:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie us³ugi szkolenia z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej dla minimum 80 uczestników projektu dzieci i m³odzie¿ (dzieci powy¿ej 5 roku ¿ycia i osoby m³ode miêdzy 11, a 18 rokiem ¿ycia).
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) nabycie umiejêtno¶ci rozpoznawania i interpretowania pierwszych objawów zagro¿enia zdrowia i ¿ycia,
b) naukê prawid³owej reakcji w przypadku:
- ataku padaczki,
- krwotoku,
- oparzenia,
- zach³y¶niêcia,
- powa¿nego skaleczenia/zranienia/z³amania,
- utraty przytomno¶ci,
- zaburzeñ oddychania (akcja reanimacyjna – zajêcia na fantomie).
Wielko¶æ zamówienia oraz ³±czna liczba godzin: 19 warsztatów po 3 godziny/warsztat, wg ustalonego harmonogramu, gdzie 1 godzina zegarowa to 60 minut, ³±cznie 57 godzin:
- w roku 2022 – 12 warsztatów,
- w roku 2023 – 7 warsztatów.
Koszt realizacji zadania zawiera wynagrodzenie specjalisty, dojazd do miejsca spotkania oraz koszty prowadzenia spotkania: materia³y pomocnicze niezbêdne do realizacji spotkañ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85100000-0 - Us³ugi ochrony zdrowia
85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej
85311100-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób starszych
85311300-5 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla dzieci i m³odzie¿y
85312500-4 - Us³ugi rehabilitacyjne
85320000-8 - Us³ugi spo³eczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione na podstawie przyznanej punktacji dla
poszczególnych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ VII: ZAJÊCIA FIZYCZNE DLA 3 GRUP WIEKOWYCH – DZIECI, DORO¦LI, SENIORZY
Szczegó³owy opis dzia³ania:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajêæ ruchowych dla dzieci i m³odzie¿y, doros³ych i seniorów z Gminy ¦widwin. Zajêcia maj± wzmacniaæ zdrowie, ruchliwo¶æ i kondycjê, uczyæ jak dbaæ o sprawno¶æ i lepsze ¿ycie. Æwiczenia ogólnorozwojowe maj± poprawiaæ ruchliwo¶æ stawów, si³ê miê¶ni i zapewniæ lepsze funkcjonowanie uk³adu oddechowego, nerwowego i kr±¿enia. Zajêcia musz± byæ dostosowane do mo¿liwo¶ci uczestników maj±c na uwadze ich schorzenia i poziom aktywno¶ci. Winny byæ podzielone na trzy fazy: rozgrzewkê, czê¶æ g³ówn± i rozci±gnie.
Wielko¶æ zamówienia oraz ³±czna liczba godzin: 3 grupy, spotkanie 4 razy w miesi±cu po 1 godzinie, ³±cznie 12 godzin w miesi±cu, wg ustalonego harmonogramu, gdzie 1 godzina zegarowa to 60 minut, ³±cznie 240 godzin:
- w roku 2022 – 144 godziny,
- w roku 2023 – 96 godzin.
Koszt realizacji zadania zawiera wynagrodzenie specjalisty, dojazd do miejsca spotkania, zapewnienie mat do æwiczeñ (zakup lub u¿yczenie), zapewnienie napojów (wody niegazowanej) podczas zajêæ,
Istotne warunki zamówienia:
• odpowiednie kwalifikacje (instruktor fitness, trener personalny),
• do¶wiadczenie w pracy jako instruktor,
• dobra organizacja pracy, punktualno¶æ, rzetelno¶æ w wykonywaniu powierzonych obowi±zków,
• dbanie o bezpieczeñstwo, przestrzeganie regulaminów oraz kulturalne zachowanie przez æwicz±cych,
• prowadzenie zajêæ, instruowanie æwicz±cych w zakresie wykonywanych æwiczeñ z fitness,
Instruktor fitness:
Praca w miesi±cach I 2022 – VIII 2023 (³±cznie 240 godz.) w tym:
• Gimnastyka dla Seniora 60+ – 80 godz.
• Zajêcia gimnastyczno-taneczne dla dzieci – 80 godz.
• Zajêcia fitness dla doros³ych – 80 godz.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85100000-0 - Us³ugi ochrony zdrowia
85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej
85311100-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób starszych
85311300-5 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla dzieci i m³odzie¿y
85312500-4 - Us³ugi rehabilitacyjne
85320000-8 - Us³ugi spo³eczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione na podstawie przyznanej punktacji dla
poszczególnych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ VIII: ZAJÊCIA Z DIETETYKIEM
Szczegó³owy opis dzia³ania:
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie porad/konsultacji dietetycznych, ustalanie diety dla mieszkañców z Gminy ¦widwin.
Wymiar zamówienia oraz ³±czna liczba godzin: spotkanie 3 razy w miesi±cu po 1 godzinie, ³±cznie 3 godzin w miesi±cu, wg ustalonego harmonogramu, gdzie 1 godzina zegarowa to 60 minut, ³±cznie 60 godzin:
- w roku 2022 – 36 godzin,
- w roku 2023 – 24 godzin.
Koszt realizacji zadania zawiera wynagrodzenie specjalisty, dojazd do miejsca spotkania.
Istotne warunki zamówienia:
• wykonawca posiada wykszta³cenie umo¿liwiaj±ce wykonywanie zadañ na wymienionym stanowisku tj. dietetyk/czka;
• posiada co najmniej 12 - miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe jako dietetyk.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85100000-0 - Us³ugi ochrony zdrowia
85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej
85311100-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób starszych
85311300-5 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla dzieci i m³odzie¿y
85312500-4 - Us³ugi rehabilitacyjne
85320000-8 - Us³ugi spo³eczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione na podstawie przyznanej punktacji dla
poszczególnych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ IX: US£UGI FIZJOTERAPEUTYCZNE
Szczegó³owy opis dzia³ania:
Przedmiotem zamówienia s± us³ugi fizjoterapeutyczne w tym masa¿e usprawniaj±ce dla 80 osób z Gminy ¦widwin.
Zajêcia bêd± siê odbywaæ na terenie Gminy ¦widwin na bazie ¶wietlic wiejskich, w gospodarstwach domowych uczestników projektu (istnieje mo¿liwo¶æ organizacji spotkañ na terenie miasta ¦widwin
w wyznaczonym miejscu), w ³±cznym wymiarze 1920 godzin.
Harmonogram szczegó³owych zajêæ fizjoterapeutycznych w tym masa¿y usprawniaj±cych
w ilo¶ci 1920 godzin w latach 2022-2023 zostanie ustalony przez strony po wy³onieniu Wykonawcy. Zajêcia bêd± odbywaæ siê w dni robocze. Zakres zajêæ obejmuje przeprowadzenie wstêpnej diagnozy
z ka¿dym uczestnikiem na podstawie za¶wiadczenia lekarskiego lub wywiadu z fizjoterapeut±, a nastêpnie ustalenie zabiegów fizjoterapeutycznych w oparciu o indywidualne potrzeby i oczekiwania. Zajêcia z fizjoterapeut± maj± na celu ogóln± poprawê kondycji ruchowej, zmniejszenie b±d¼ likwidacjê dolegliwo¶ci bólowych, poprawê wydolno¶ci uk³adu oddechowego, uk³adu kr±¿enia, uk³adu nerwowego, minimalizowanie ryzyka upadków, wspomaganie samodzielno¶ci, dzia³aæ rozlu¼niaj±co na struktury miê¶niowo-wiêzad³owe. Bêd± to dzia³ania usprawniaj±co– ruchowe, masa¿e usprawniaj±ce indywidualne.
Istotne warunki zamówienia:
a) wykszta³cenie wy¿sze kierunkowe z zakresu fizjoterapii , umo¿liwiaj±ce prowadzenie zajêæ jako fizjoterapeuta, potwierdzone kopiami dyplomów, za¶wiadczeñ o ukoñczonych studiach podyplomowych, kursów, szkoleñ itp.,
b) co najmniej 12 - miesiêczne do¶wiadczenie w pracy na stanowisku fizjoterapeuty
w wymiarze miesiêcznym odpowiadaj±cym co najmniej 1 etatowi za ka¿dy miesi±c w przedmiotowym okresie, potwierdzone stosownymi dokumentami m.in. kopiami umów o pracê, zakresu obowi±zków, umów cywilnoprawnych, referencji, listów polecaj±cych, itp.
c) do¶wiadczenie w pracy z osobami w szczególnej sytuacji ¿yciowej, m.in.
z osobami starszymi, niepe³nosprawnymi, wykluczonymi lub zagro¿onymi wykluczeniem spo³ecznym i/lub ubóstwem, potwierdzone stosownymi dokumentami,
d) do¶wiadczenie kliniczne w pracy z osobami starszymi oraz osobami do¶wiadczaj±cymi trudno¶ci charakterystycznych dla podesz³ego wieku (np. urazy mózgu, choroby otêpienne, wylewy, udary, choroby przewlek³e uk³adu kr±¿enia oraz uk³adu ruchowego),
e) zatrudniony fizjoterapeuta bêdzie zobowi±zany prowadziæ dokumentacjê diagnostyczn± i konsultacyjn± dla osoby wspieranej na podstawie której Zamawiaj±cy dokona rozliczeñ finansowych za przepracowane godziny.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85100000-0 - Us³ugi ochrony zdrowia
85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej
85311100-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób starszych
85311300-5 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla dzieci i m³odzie¿y
85312500-4 - Us³ugi rehabilitacyjne
85320000-8 - Us³ugi spo³eczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione na podstawie przyznanej punktacji dla
poszczególnych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki:1) postawione w art. 361 ust. 1 ustawy Pzp (³±cznie) tj.:
a) celem ich dzia³alno¶ci jest realizacja zadañ w zakresie u¿yteczno¶ci publicznej zwi±zanej ze ¶wiadczeniem tych us³ug oraz spo³eczna i zawodowa integracja osób, o których mowa w art. 94;
b) nie dzia³aj± w celu osi±gniêcia zysku, przeznaczaj± ca³o¶æ dochodu na realizacjê celów statutowych oraz nie przeznaczaj± zysku do podzia³u miêdzy swoich udzia³owców, akcjonariuszy i pracowników;
c) struktura zarz±dzania nimi lub ich struktura w³asno¶ciowa opiera siê na wspó³zarz±dzaniu w przypadku spó³dzielni, akcjonariacie pracowniczym lub zasadach partycypacji pracowników, co wykonawca okre¶la w swoim statucie;
d) w ci±gu ostatnich 3 lat poprzedzaj±cych dzieñ wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia na us³ugi spo³eczne i inne szczególne us³ugi nie udzielono im zamówienia na podstawie tego przepisu przez tego samego zamawiaj±cego.
2) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie definiuje szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku.
3) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie definiuje szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku.
4) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie definiuje szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku.
5) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek je¿eli:
Czê¶æ zamówienia Warunek udzia³u
1 dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± ukoñczone studia magisterskie na kierunku psychologia, ukoñczone pe³ne szkolenie z zakresu prowadzenia psychoterapii indywidualnej, obejmuj±ce minimum 100h oraz do¶wiadczenie w bezpo¶redniej pracy psychoterapeutycznej z klientem min. 12 miesiêcy
2 a) dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± ukoñczone studia magisterskie na kierunku pedagogika oraz do¶wiadczenie w zawodzie pedagoga min. 12 miesiêcy
b) dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± wykszta³cenie wy¿sze kierunkowe (w zakresie jêzyka angielskiego lub niemieckiego) oraz do¶wiadczenie w zawodzie nauczyciela min. 12 miesiêcy
3 a) dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± ukoñczone studia magisterskie na kierunku psychologia, ukoñczone pe³ne szkolenie z zakresu prowadzenia psychoterapii indywidualnej, obejmuj±ce minimum 100h oraz do¶wiadczenie w bezpo¶redniej pracy psychoterapeutycznej z klientem min. 12 miesiêcy
b) dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± ukoñczone studia magisterskie na kierunku pedagogika uzupe³nione studiami podyplomowymi na kierunku logopedia oraz do¶wiadczenie w zawodzie pedagoga min. 12 miesiêcy
c) dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± min. wykszta³cenie ¶rednie zawodowe lub wy¿sze, prawo wykonywania zawodu po³o¿nej oraz do¶wiadczenie w zawodzie po³o¿nej min. 12 miesiêcy
4 dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± ukoñczone studia magisterskie na kierunku pedagogika oraz do¶wiadczenie w zawodzie pedagoga min. 12 miesiêcy
5 dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± ukoñczone studia magisterskie na kierunku pedagogika oraz do¶wiadczenie w zawodzie pedagoga min. 12 miesiêcy
6 dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do prowadzenia zajêæ edukacyjnych z zakresu udzielania pierwszej pomocy w my¶l art. 8 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym oraz posiada do¶wiadczenie zawodowe w przeprowadzeniu szkoleñ z zakresu udzielania pierwszej pomocy w ilo¶ci co najmniej 200 godzin lekcyjnych min. 12 miesiêcy
7 dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia instruktora fitness lub trenera personalnego oraz do¶wiadczenie na ww. stanowiskach min. 12 miesiêcy
8 dysponuje co najmniej jedn± osob±, która ukoñczy³a policealn± szko³ê na kierunku dietetyka i uzyska³a dyplom dietetyka lub ukoñczy³a szko³ê wy¿sz± na kierunku lub w specjalno¶ci dietetyka realizuj±c± w programie nauczania co najmniej tre¶ci kszta³cenia oraz liczbê godzin objête podstaw± programow± kszta³cenia w zawodzie dietetyka i uzyska³a tytu³ licencjata lub magistra oraz posiada do¶wiadczenie w zawodzie min. 12 miesiêcy
9 dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± wykszta³cenie w kierunku rehabilitant / fizjoterapeuta oraz posiadaj±c± prawo do wykonywania zawodu fizjoterapeuty zgodnie z ustaw± z dnia 25 wrze¶nia 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty (Dz.U. 2021 poz.553 ze zm.), posiadaj±c± min. 12 miesiêcy do¶wiadczenia jako rehabilitant / fizjoterapeuta
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie osób zdolnych do wykonania zamówienia pomiêdzy poszczególnymi czê¶ciami.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz.275 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - Za³±cznik nr 6 do SWZ,
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji z Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem
najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – Za³±cznik nr 7 do SWZ,
b) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie spe³niania warunków okre¶lonych w art. 361 ustawy Pzp - za³±cznik nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.b) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunki okre¶lone w art. 361 ustawy Pzp musz± spe³niaæ wszyscy cz³onkowie konsorcjum.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika
z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
d) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz
z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/ pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê. Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
e) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
f) W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy sk³ada ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia – ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
g) Powy¿sze oznacza, ¿e:
O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który
w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
h) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany Umowy - ze wzglêdu na ograniczon± d³ugo¶æ pola do 4000 znaków mo¿liwo¶æ zmian umowy opisana zosta³a w jej projekcie stanowi±cym integraln± czê¶æ postêpowania - Za³±cznik nr 9 do SWZ udostêpniony na stronie internetowejprowadzonego postêpowania.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-16 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na miniPortalu oraz ePUAP-ie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-14
INNE PRZETARGI Z ¦WIDWINA
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy ¦widwin
- Dostawa jaj kurzych na rok 2025 II
- Us³uga przewozu osób autobusami/busami wraz z kierowc±
wiêcej: przetargi w ¦widwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie na terenie Gminy Juchnowiec Ko¶cielny us³ug opiekuñczych, w tym us³ug opiekuñczych w formie us³ug s±siedzkich w miejscu zamieszkania podopiecznego.
- Realizacja zadañ wynikaj±cych z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem" na rzecz Specjalnego O¶rodka Szkolno-Wychowawczego w O¶wiêcimiu w 2025r.
- ¦wiadczenie us³ug z zakresu opieki zdrowotnej abonamentowej oraz us³ug z zakresu medycyny pracy dla Agencji Rozwoju Miasta Krakowa sp. z o.o. z siedzib± w Krakowie
- Wspieranie rodziny - treningi kompetencji opiekuñczo - wychowawczych i umiejêtno¶ci spo³ecznych dla mieszkañców Gminy Pieszyce
- BADANIA LEKARSKIE OSÓB BEZROBOTNYCH I PRACOWNIKÓW POWIATOWEGO URZÊDU PRACY WE W£OC£AWKU
- Organizowanie i ¶wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.