Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00159328/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
- 2022/BZP 00184749/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku biurowego RDLP w Szczecinku oraz montaż zewnętrznego dźwigu osobowego i usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W SZCZECINKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044513
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 943726300
1.5.8.) Numer faksu: 943726301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szczecinek.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/rdlp_szczecinek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku biurowego RDLP w Szczecinku oraz montaż zewnętrznego dźwigu osobowego i usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-030e45e3-d27b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305441
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159328/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.270.1.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 690406,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na przebudowie budynku biurowego oraz montażu zewnętrznego dźwigu osobowego i usunięciu kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu (przebudowa przyłącza gazowego) w miejscowości Szczecinek przy ul. Mickiewicza 2, na terenie działek nr: 77/4 i 78/2 w obrębie 0012 Miasta Szczecinek, położonego w bezpośrednim sąsiedztwie południowego skrzydła Zamku Książąt Pomorskich wpisanego do rejestru zabytków pod nr 434 decyzją z dnia 19.03.1965 r. (nowy nr A-1120).
Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska wymagane zgody na użytkowanie Przedmiotu zamówienia między innymi Państwowy Inspektor Nadzoru Budowlanego - Decyzja na użytkowanie obiektu, w tym decyzji – zgód od Powiatowej Stacji Sanitarno-epidemiologicznej, Państwowej Straży Pożarnej, Urzędu Dozoru Technicznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10 do SWZ oraz we wzorze umowy zał. nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
42416130-5 - Windy mechaniczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45442100-8 - Roboty malarskie
98395000-8 - Usługi ślusarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 850000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 850000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 850000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intero Srewis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382416345
7.3.3) Ulica: Gustawa Daniłowskiego 6/76
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-833
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 850000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- DOSTAWA - ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ MIKROBIOLOGICZNYCH, DZIERŻAWA ANALIZATORÓW MIKROBIOLOGICZNYCH, ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORÓW PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
- Odtworzenie seminaturalnego ekosystemu retencjonującego wodę w Szczecinku przy ul. Narutowicza i przy ul. Staszica
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.