Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00216186/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja istniejących nawierzchni jezdni i chodników na terenie miejscowości Cibórz” w ramach projektu pt. „Modernizacja dróg na terenie m. Cibórz”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skąpe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770505
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skąpe 65
1.5.2.) Miejscowość: Skąpe
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-213
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 34 705 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skape.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skape.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4da46664-f12b-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja istniejących nawierzchni jezdni i chodników na terenie miejscowości Cibórz” w ramach projektu pt. „Modernizacja dróg na terenie m. Cibórz”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4da46664-f12b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305470
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008175/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 „Modernizacja istniejących nawierzchni jezdni i chodników na terenie miejscowości Cibórz” w ramach projektu pt. „Modernizacja dróg na terenie m. Cibórz”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216186/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający powierza Wykonawcy do wykonania, a Wykonawca zobowiązuje się zrealizować roboty budowlane polegające na „Modernizacji istniejących nawierzchni jezdni i chodników na terenie miejscowości Cibórz” w ramach projektu pt. „Modernizacja dróg na terenie m. Cibórz” dofinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, który realizowany jest ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 oraz zgodnie z SWZ i dokumentacją projektową o której mowa w ust. 5, 6 i 8 poniżej (załącznik nr 1 do umowy).
2. Prace do wykonania w ramach powierzonego zadania będą prowadzone w m. Cibórz na:
1) dz. ewid. nr 333/113 - stanowiącą własność Gminy Skąpe,
2) dz. ewid. nr 333/76, 333/86, 333/82 oraz 333/10 - stanowiące własność Województwa Lubuskiego. Zadanie publicznego o którym mowa w ust. 1 powyżej na ww. działkach zostało przyjęte od Województwa Lubuskiego przez Gminę Skąpe uchwałą XLIII/378/2022 Rady Gminy Skąpe z dnia 6 maja 2022 r.,
3) dz. ewid. nr 296/4 - stanowiącą własność Skarbu Państwa (instytucja władająca: Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Świebodzin). Nadleśnictwo wyraziło zgodę na realizacje robót
w podpisanym aneksie nr 1/2022 z dnia 07.04.2022r.do umowy dzierżawy z dnia 19.08.2020r.
3. Zakres prac obejmuje roboty wynikające z dokumentacji projektowej i niezbędne do należytego wykonania umowy, a w szczególności:
1) roboty przygotowawcze – pomiarowe, rozbiórkowe,
2) roboty ziemne,
3) położenie warstwy wyrównawczej,
4) położenie warstwy ścieralnej,
5) modernizacja istniejących chodników,
6) podbudowy pod nawierzchnię zjazdów,
7) nawierzchnie z betonowej kostki brukowej – zjazdy,
8) roboty wykończeniowe.
4. Roboty budowlane zostaną wykonane w oparciu o dokumentację projektową, opracowaną przez Usługi Inżynierskie Wojciech Prochera z siedzibą w Nowa Wioska 5B, 66-218 Lubrza oraz zgodnie ze zgłoszeniem robót budowlanych z dnia 12.04.2022r. i uzyskanym zaświadczeniem BOŚ.6743.132.2022.EM z dnia 27.04.2022r. wydanym przez Starostwo Powiatowe w Świebodzinie. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji w terenie i ocenić zakres robót niezbędny do należytego wykonania umowy i porównać z ww. dokumentacją oraz ująć roboty niewynikające z dokumentacji a niezbędne do wykonania oraz uwzględnić te roboty przy wycenie w swojej ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4639369,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5914281,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4639369,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGBUD Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080055757
7.3.4) Miejscowość: Świebodzin
7.3.5) Kod pocztowy: 66-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty brukarskie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DROGBUD PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DROGBUD PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4639369,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.