Og³oszenie z dnia 2021-12-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00041030/01 - Wynik z dnia 2022-01-31
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Tar³o –II etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nied¼wiada
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019537
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Nied¼wiada-Kolonia 43
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nied¼wiada
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-104
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@niedzwiada.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugniedzwiada.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Tar³o –II etap
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f846e320-5817-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00305477
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002944/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Tar³o –II etap
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu,
który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu, dostêpnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa
siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu,
dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych
formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do
komunikacji".
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu
odbioru danych:
- specyfikacja po³±czenia formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2, - format danych
oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem
UTF-8,
- oznaczenia czasu odbioru danych - miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas
serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy,
- integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego
mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego,
ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru,
czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym
dokumentem. W UPP w sekcji „Dane po¶wiadczenia" jest zawarta informacja o dacie
dorêczenia.
System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:
- Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0,
- Mozilla Firefox od wersji 15,
- Google Chrome od wersji 20,
- Microsoft Edge.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub
elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich
przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa
w art. 10 rozporz±dzenia 2016/679, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o
których mowa w dziale IX, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
2. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku
postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
3. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia
2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
4. W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w
protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o
których mowa w art.18ust.2rozporz±dzenia 2016/679.
5.Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje siê
odpowiednio.
6. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego,
z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679,
Z amawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji,
maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia.
7.Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie
mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
8.W postêpowaniu s± przetwarzane dane osobowe podlegaj±ce ochronie zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporz±dzenia 2016/679. Dane te mog±
dotyczyæ w szczególno¶ci samego Wykonawcy (osoby fizycznej prowadz±cej dzia³alno¶æ
gospodarcz±), jego pe³nomocnika (osoby fizycznej), jak te¿ informacji o osobach, które w swojej ofercie
Wykonawca przedk³ada celem wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, braku
podstaw do wykluczenia z postêpowania, jak i potwierdzenia wymogów Zamawiaj±cego dotycz±cych
wykonania przedmiotu zamówienia.
9.W postêpowaniu i po zakoñczeniu postêpowania do przetwarzania danych osobowych osób
fizycznych stosuje siê przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz
rozporz±dzenia 2016/679.
10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679,Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
10.1. administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Wójt Gminy Nied¼wiada;
10.2. Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poczt±
elektroniczn± na adres inspektor@cbi24.pl;
10.3. dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art.6 ust.1 lit. c rozporz±dzenia
2016/679 w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowê
kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Tar³o –II etap”.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10.4. w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych
decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia
2016/679;
10.5.osoba fizyczna posiada:
10.5.1 na podstawie art.15 rozporz±dzenia 2016/679 prawo dostêpu do danych osobowych jej
dotycz±cych;
10.5.2 na podstawie art.16 rozporz±dzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych
osobowych;
10.5.3 na podstawie art. 18 rozporz±dzenia 2016/679 prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.
2rozporz±dzenia 2016/679;
10.5.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba
fizyczna uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia
2016/679;
10.6. osobie fizycznej nie przys³uguje:
10.6.1. w zwi±zku zart.17 ust.3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia 2016/679 prawo do usuniêcia danych
osobowych;
10.6.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 rozporz±dzenia 2016/679;
10.6.3. na podstawie art.21 rozporz±dzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust.1
lit. c rozporz±dzenia 2016/679.
11. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia
wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w
postêpowaniu, w tym równie¿ obowi±zków wynikaj±cych z rozporz±dzenia 2016/679, w szczególno¶ci
obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych,
których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Obowi±zek
informacyjny wynikaj±cy z art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w
zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (art. 13 ust. 4
rozporz±dzenia 2016/679).
12. Wykonawca jest obowi±zany wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 rozporz±dzenia
2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i
których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których
mowa w art.14 ust. 5 rozporz±dzenia 2016/679.
13. W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ obowi±zki informacyjne wynikaj±ce z rozporz±dzenia
2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y
przekazane w zwi±zku z ubieganiem siê Wykonawcy o udzielenie zamówienia w postêpowaniu,
Wykonawca sk³ada w postêpowaniu o¶wiadczenie o wype³nieniu przez niego obowi±zków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporz±dzenia 2016/679. O¶wiadczenie, o którym
mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca sk³ada w ofercie
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RL.271.17.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Tar³o - II etap".
Zakres robót przewidzianych do realizacji w II etapie obejmuje:
- wykonanie przepompowni ¶cieków oznaczonych w projekcie budowlanym jako P2, P3 i P4 w zbiorniku z polimerobetonu Dn 1200mm. Przepompownia ¶cieków, ma byæ w³±czona do istniej±cego systemu monitoringu i wizualizacji funkcjonuj±cego w gminie Nied¼wiada , którego producentem jest Hydropartner Leszno,
- wykonanie ruroci±gu t³ocznego od przepompowni do istniej±cej kanalizacji wykonanej w ramach etapu I, z rur ci¶nieniowych PE 100 RC o ¶rednicy 90 mm,
- wykonanie kolektorów grawitacyjnych w zakresie ¶rednic Dn 160 mm – 200 mm z rur litych o ¶ciankach obustronnie g³adkich (nie dopuszcza siê stosowania rur karbowanych ani spienionych) – wykonanych z jednorodnego materia³u bez dodatków innych tworzyw sztucznych i studzienek rewizyjnych na odcinkach (numeracja studni i rysunków wg projektu wykonawczego):
- S2 – SR3, S12 – S124,
- P3 – SR2, S19 – S198,
- P2 – S203, S20 – S32, S26 – S262, S29 – S292,
- P4 – S548 P4 – S513,
- S101A – S111,
wraz ze studniami i kolektorami podrzêdnymi.
Uwaga nie nale¿y wyceniaæ robót budowlanych zwi±zanych z przej¶ciem kanalizacji pod torami i odciek do ko¶cio³a. ( odcinek od studni S101 do S111).
Na szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, stanowi±cy za³±cznik Nr 1 do SWZ, opisuj±cy zakres wykonywanych robót bêd±cych przedmiotem zamówienia sk³adaj± siê:
- Projekt budowlany,
- Projekt budowlano-wykonawczy,
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
- Przedmiar robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45232431-2 - Przepompownie wody odpadowej
45233127-5 - Roboty budowlane w zakresie rozjazdów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214
ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp w wysoko¶ci do 10% warto¶ci zamówienia
podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert wed³ug nastêpuj±cych kryteriów i ich
wag:
a) „Cena" (C) - 60 pkt;
b) „Okres gwarancji i rêkojmi " (G): 40 pkt;
2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostan± przyznane punkty:
2.1. w kryterium „Cena" (C) wg poni¿szego wzoru:
cena najni¿sza
C = ---------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 60 %
cena oferty ocenianej
Punkty bêd± obliczane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
2.2. Sposób przyznania punktów w kryterium „Okres gwarancji”:
gwarancja i rêkojmia oferty ocenianej
G = ---------------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 40 %
najd³u¿sza zaoferowana gwarancja i rêkojmia powy¿ej 36 m-cy
Powy¿szy wzór nie bêdzie obowi±zywa³ w przypadku zaoferowania przez Wykonawcê okresu
gwarancji i rêkojmi w wymiarze 36 miesiêcy liczonych od dnia bezusterkowego odbioru koñcowego
przedmiotu umowy (termin minimalny). Zaoferowanie okresu gwarancji poni¿ej 36 m-cy skutkowaæ
bêdzie odrzuceniem oferty.
Je¿eli Wykonawca w swojej ofercie, zaproponuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, do oceny
ofert w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi” zostanie mu policzony okres 60 miesiêcy jako
maksymalny zgodny z ¿±daniem i mo¿liwo¶ciami Zamawiaj±cego.
Ca³kowita liczba punktów (K), jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona bêdzie wg wzoru: K = C+G
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej :Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e ww. warunek zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,00 z³ (s³ownie: jeden milion z³otych).
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonywa³ minimum jedn± robotê budowlan±* polegaj±c± na budowie, rozbudowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ wykonanie kanalizacji deszczowej i sanitarnej w ramach jednego zadania o warto¶æ minimum 1 000 000,00 (s³ownie: jeden milion z³otych) z³ brutto - z podaniem jej warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zosta³y wykonane wraz z dowodami okre¶laj±cymi, ¿e te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie (referencje, protoko³y bezusterkowych odbiorów koñcowych prac).
*za wykonan± robotê budowlan± Zamawiaj±cy rozumie tak± robotê, która zosta³a zrealizowana na rzecz podmiotu (Zamawiaj±cego/Odbiorcy) w ramach jednej umowy i odebrana przez ten podmiot, jako wykonana nale¿ycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwo¶ci przedstawianych danych, które bêd± wyszczególnione w ofercie.
-Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy potencja³u osobowego, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osobami posiadaj±cymi kwalifikacje zawodowe, przy czym Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji co najmniej jedn± osob± z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w zakresie instalacyjnej sieci, instalacji i urz±dzeñ: wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: sytuacji ekonomicznej lub finansowej
W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wykonawca na wezwanie zamawiaj±cego przedstawi dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ okre¶lona przez Zamawiaj±cego.
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
-wykazu robót budowlanych wykonanych, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu okre¶la za³±cznik nr 4 do SWZ;
-wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu okre¶la za³±cznik nr 5 do SWZ;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± aktualnego na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia októrym mowa w art. 125 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez
Zamawiaj±cego w SWZ, stanowi±cego dowód potwierdzaj±cy spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez
Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe. Wzór o¶wiadczenia okre¶la za³±cznik nr 2 do
SWZ.
Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± aktualnego na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia o
którym mowa w art. 125 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez
Zamawiaj±cego w SWZ, stanowi±cego dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia.
b) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy
zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze(konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo
zamówieñ publicznych, w tym:
a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie
z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie w
ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do
wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
b) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy
zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
c) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia
oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do
oferty o¶wiadczenia, oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w zakresie, w jakim
ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ wprzypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powoduj±cych - ze wzglêdów
technologicznych - wstrzymanie lub przerwanie wykonywanych robót budowlanych,
stanowi±cych przedmiot zamówienia w okresie d³u¿szym ni¿ 5 nastêpuj±cych po sobie dni
kalendarzowych - potwierdzonego pisemnie przez inspektora nadzoru, przy czym przed³u¿enie
terminu realizacji zamówienia nast±pi o tyle dni, przez ile trwa³o ich wstrzymanie;
2) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w
przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia
niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu
wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz
akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia
nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej;
3) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w
przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania
robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót
budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez inny organ administracji publicznej, o
ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi
odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni,
odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub
zakazano prowadzenia robót budowlanych;
4) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w
przypadku wyst±pienia kolizji z sieciami zewnêtrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w
dokumentacji projektowej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê
dni niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z sieciami zewnêtrznymi lub instalacjami
nieujawnionymi w dokumentacji projektowej - o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie
przed³u¿enia terminu realizacji;
5) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w
przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej, stanowi±cej
za³±cznik nr 2 do umowy, zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych,
stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia
nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do
przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych
organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy;
6) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w
przypadku oczekiwania na konieczne decyzje administracyjne, decyzje urzêdowe i w³adz
samorz±dowych, zmiany obowi±zuj±cego prawa, wyniki ekspertyz, wyroki s±dowe itp. o ile
oczekiwanie to nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy
czym przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi
oczekiwania;
7) przed³u¿enia terminu wykonania w zakresie niezbêdnym wynikaj±cym z konieczno¶ci
wykonania robót, dodatkowych oraz zamówieñ okre¶lonych w art. 214 ust 1 pkt. 7 ustwy Prawo
zamówieñ publicznych do 10% warto¶ci Zamówienia podstawowego na warunkach
obowi±zuj±cej umowy;
8) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa oraz umowy o dofinansowanie w
zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia
stron umowy;
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-23 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-23 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-21
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeñ na potrzeby realizacji projektu "Bli¿ej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin prze¿ywaj±cych problemy opiekuñczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastêpczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepe³nosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zje¿d¿alni± rurow±
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku u¿ytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowi±zuj±cych przepisów przeciwpo¿arowych
- Budowa sk³adnicy drewna nr 1 w le¶nictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikaj±cych z bie¿±cych kontroli celem prawid³owego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.