eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SierpcPrzebudowa drogi łączącej ul. Świętokrzyską z ul. Kopernika w Sierpcu



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi łączącej ul. Świętokrzyską z ul. Kopernika w Sierpcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SIERPECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sierpcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016169

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 2A

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 275 91 01

1.5.8.) Numer faksu: 24 275 91 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starosta@powiat.sierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sierpc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1289a561-ea83-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi łączącej ul. Świętokrzyską z ul. Kopernika w Sierpcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1289a561-ea83-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036842/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi łączącej ul. Świętokrzyską z ul. Kopernika w Sierpcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262508

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1463359,29

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zaprojektowano do wykonania ulicę na długości 169 mb, plac manewrowy oraz miejsca postojowe dla samochodów osobowych. W ramach projektu przewidziano wybudowanie nowych wpustów kanalizacji deszczowej oraz jedną studnię kanalizacji deszczowej zbierającą wody opadowe z terenu ulicy oraz miejsc postojowych.
2. Zakres rzeczowy ulicy, parkingów, zjazdów i placów manewrowych;
2.1. Konstrukcja nawierzchni ulicy:
- kostka betonowa gr. 8 cm szara,
- podsypka cementowo- piaskowa gr. 3 cm,
- kruszywo łamane betonowe gr. 20 cm,
- grunt stabilizowany cementem gr. 15cm

2.2. konstrukcja nawierzchni parkingów
- kostka betonowa gr. 8 cm szara,
- podsypka cementowo – piaskowa gr. 3 cm,
- kruszywo łamane betonowe gr. 20 cm,
- grunt stabilizowany cementem gr. 10 cm

2.3. konstrukcja nawierzchni zjazdów:
- kostka betonowa gr. 8 cm czerwona,
- podsypka cementowo piaskowa gr 3 cm
- kruszywo łamane betonowe gr. 20 cm
- grunt stabilizowany cementem gr. 10 cm

2.4. konstrukcja nawierzchni placów manewrowych
- kostka betonowa gr 8 cm szara
- podsypka cementowo – piaskowa gr. 3 cm,
- kruszywo łamane betonowe gr. 20 cm,
- grunt stabilizowany cementem gr. 10 cm.
Rozbudowana kanalizacja deszczowa zostanie wpięta do istniejącej kanalizacji deszczowej znajdującej się na terenie ulicy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący przedmiotowego zadania (zakres prac niezbędnych do wykonania ) został zawarty w projekcie budowlanym oraz przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 10 SWZ. Przedmiar robót mają charakter pomocniczy, mają za zadanie zobrazować skalę robót budowlanych oraz pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia. Wykonawca zamontuje 7 szt lamp solarnych zgodnie z załączonym rysunkiem i opisem, a także usunie drzewa zlokalizowane na działkach objętych zakresem zadania zgodnie z załączoną decyzją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1330612,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1832700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1330612,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H. Wapnopol Adam Nowakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130197602

7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 12

7.3.4) Miejscowość: Glinojeck

7.3.5) Kod pocztowy: 06-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1330612,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.