Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00258021/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie planowanych remontów w Nadleśnictwie Pniewy w 2022 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pniewy
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Pniewy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630011480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Turowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Pniewy
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pniewy@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pniewy.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-pniewy/zamowienia-publiczne31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie planowanych remontów w Nadleśnictwie Pniewy w 2022 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0540fe59-0430-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00173788/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie planowych remontów w Nadleśnictwie Pniewy w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 305000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę remontów opisanych w SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 11 do SWZ) i kosztorysach ofertowych (Załącznik nr 6 do SWZ). Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. Oferta złożona na daną część musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla tej części.
Roboty będą realizowane w trzech Zadaniach:
4.1.1. Zadanie 1 – Wymiana Pieca w leśniczówce Duszniki i Wielonek
Prace wchodzące w zakres Zadania 1 to w szczególności:
• demontaż istniejących urządzeń cieplnych,
• wytyczenie trasy przewodów, wykonanie bruzd oraz otworów w ścianie i stropach pod rurociągi,
• montaż nowych urządzeń c.o. zgodnych z normą PN-EN 303-5:2012-2,
• montaż armatury,
• wykonanie regulacji instalacji grzewczej,
• wykonanie izolacji cieplnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432210-9 - Wykładanie ścian
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę remontów opisanych w SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 11 do SWZ) i kosztorysach ofertowych (Załącznik nr 6 do SWZ). Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. Oferta złożona na daną część musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla tej części.
4.1.2. Zadanie 2 – Wykonanie kapitalnego remontu leśniczówki w Klemensowie
Prace wchodzące w zakres Zadania 2 to w szczególności:
• Demontaż opraw oświetleniowych we wszystkich pomieszczeniach remontowanych,
• Demontaż starych przewodów elektrycznych w remontowanych pomieszczeniach,
• Demontaż istniejącego osprzętu (łączniki światła, przewodów elektrycznych podtynkowych, gniazdek elektrycznych),
• Montaż instalacji elektrycznych podtynkowych przewodów elektrycznych, osadzenie puszek podtynkowych zapewniającej możliwość rozdziału energii na część administracyjną (kancelaria leśnictwa) i mieszkalną,
• Montaż opraw oświetleniowych,
- Montaż osprzętu elektrycznego (nowe gniazda elektryczne, łączniki oświetlenia )
- Montaż tablicy wnękowej w ścianie (nową tablicę przystosowaną do montażu dwóch liczników należy zamontować w ścianie, w której należy zamontować nowe wyłączniki nadprądowe oraz różnicowoprądowe),
• Wykonanie pomiarów powykonawczych,
• Uzupełnienie tynków ( bruzd po instalacjach, odparzeń, drobnych ubytków),
• Gruntowanie powierzchni ścian preparatami gruntującymi,
• Wykonanie gładzi gipsowej jednowarstwowej na powierzchni ścian,
• Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni ścian w kolorze pastelowym,
• Malowanie farbami emulsyjnymi sufitów w kolorze białym,
• Osadzenie kratek wentylacyjnych wywiewnych powietrza,
• budową systemu kominowego, jednociągowego z wentylacją, z wkładem ceramicznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442110-1 - Malowanie budynków
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 275000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowiący, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejsza oferta przekracza znacząco środki przeznaczone
na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
Złożona oferta znacząco przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył
na realizację zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100705,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100705,49 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z Art. 255 pkt 2 ustawy Pzp stanowiący, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Oferta złożona na Zadanie 2
podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6). Zamawiający otrzymał również ofertę podlegającą odrzuceniu z art. 226 ust. 1 pkt. 5).
Załącznik do oferty na zadanie 2 sporządzony została z naruszeniem zapisów ust. 16.2 Specyfikacji Warunków Zamówienia co prowadzi do jej odrzucenia. Nadleśnictwo otrzymało także ofertę dotyczącą innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego, które zostało błędnie przypisane do postępowania SA.270.4.8.2022.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI PNIEWY
- "Dowozy i odwozy uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pniewy do Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy w Szamotułach realizowane w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2024/2025 ...
- Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5 - II postępowanie
więcej: przetargi PNIEWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokończenie przebudowy stadionu lekkoatletycznego wraz z boiskiem w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap IV z podziałem na części
- Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- Dostawa wraz z montażem oświetlenia w obiektach Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.