Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00379211/01 - Wynik z dnia 2023-09-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych w procesie działalności Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o.o.,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: MZO Pruszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016137494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Bryły 6
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prztargi@mzo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych w procesie działalności Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o.o.,
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-153e96c4-2169-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mzo.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mzo.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z regulaminem strony
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o.o. reprezentowany przez Prezesa Zarządu, ul. Stefana Bryły 6, 05-800 Pruszków.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@mzo.pl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZO/12/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych w procesie działalności Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o.o., odbieranych od klientów Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o.o., zebranych w Punktach Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 UST. 1 PKT. 7 PZP w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy w wysokości do 40 % wartości zamówienia w zakresie poszczególnych zadań:
1) polegających na powtórzeniu podobnych usług w przypadku konieczności wywozu większej ilości odpadów nie ujętych w zamówieniu podstawowym,
2) w przypadku wyczerpania się ilości związanych z przedmiotem zamówienia,
3) w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego we wzorze umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Posiadanie przez oferentów wymaganych prawem decyzji do wykonania przedmiotowej umowy, w tym:- wpis do Rejestru BDO w dziale VII umożliwiający transport opadów będących przedmiotem zamówienia,
- zezwolenie na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia lub pozwolenie zintegrowane uwzględniające warunki zezwolenia na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia.
W przypadku prowadzenia punktu przeładunkowego oferent zobowiązany jest posiadać aktualną decyzję
na zbieranie odpadów objętych przedmiotem zamówienia lub pozwolenie uwzględniające warunki zezwolenia na zbieranie odpadów objętych przedmiotem zamówienia.
W przypadku powierzenia przez oferenta podwykonawcy części zamówienia w zakresie zagospodarowania odpadów objętych przedmiotem zamówienia, oferent zastrzega, że podwykonawca musi posiadać aktualną decyzję na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia. Oferent zobowiązuje się do przekazania kompletu dokumentacji podwykonawcy Zamawiającemu, w tym aktualne decyzje na przetwarzanie odpadów podwykonawcy oraz umowę zawartą pomiędzy oferentem a podwykonawcą.
Wykazując aktualność decyzji, oferent winien przedłożyć oświadczenie o spełnieniu wymagania nałożonego
art. 14 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw
(Dz. U. z 2018 r. poz. 1592ze zmianami) i w celu potwierdzenia powyższego załączyć skan pierwszej strony wniosku z pieczęcią marszałka województwa lub starosty potwierdzającą złożenie dokumentu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Posiadanie przez oferentów wymaganych prawem decyzji do wykonania przedmiotowej umowy, w tym:
- wpis do Rejestru BDO w dziale VII umożliwiający transport opadów będących przedmiotem zamówienia,
- zezwolenie na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia lub pozwolenie zintegrowane uwzględniające warunki zezwolenia na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia.
W przypadku prowadzenia punktu przeładunkowego oferent zobowiązany jest posiadać aktualną decyzję
na zbieranie odpadów objętych przedmiotem zamówienia lub pozwolenie uwzględniające warunki zezwolenia na zbieranie odpadów objętych przedmiotem zamówienia.
W przypadku powierzenia przez oferenta podwykonawcy części zamówienia w zakresie zagospodarowania odpadów objętych przedmiotem zamówienia, oferent zastrzega, że podwykonawca musi posiadać aktualną decyzję na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia. Oferent zobowiązuje się do przekazania kompletu dokumentacji podwykonawcy Zamawiającemu, w tym aktualne decyzje na przetwarzanie odpadów podwykonawcy oraz umowę zawartą pomiędzy oferentem a podwykonawcą.
Wykazując aktualność decyzji, oferent winien przedłożyć oświadczenie o spełnieniu wymagania nałożonego
art. 14 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw
(Dz. U. z 2018 r. poz. 1592ze zmianami) i w celu potwierdzenia powyższego załączyć skan pierwszej strony wniosku z pieczęcią marszałka województwa lub starosty potwierdzającą złożenie dokumentu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
4000 zł6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
5. Warunki zmiany umowy - Zamawiający, poza możliwością zmiany niniejszej umowy w przypadkach określonych w art. 454 i kolejne PZP – przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień umowy także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:1) Wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia
2) Wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
3) Wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej
4) Zmiany istotnych regulacji prawnych
5) Gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy
6) Wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
6. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://mzo.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-23
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Pranie i dzierżawa bielizny szpitalnej jednostek SPZZOZ w Pruszkowie
- "Dostawa artykułów do utrzymania higieny na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie"
- Zakup i dostawa leków, z możliwością składania ofert częściowych
- Wykonanie nasadzeń roślin na terenie zieleni miejskiej w Pruszkowie
- Sukcesywna dostawa materiałów do biopsji piersi
- Koszenie traw w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów rekreacyjnych tj. Ośrodka Wypoczynkowego Zalew Nakło - Chechło zarządzanego przez Gminę Świerklaniec
- Usługi odbioru i zagospodarowania odpadów
- "Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej"
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.