eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyńPrzebudowa lokalu mieszkalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia biurowe w budynku Ratusza w Gostyniu



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa lokalu mieszkalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia biurowe w budynku Ratusza w Gostyniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gostyń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Gostyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gostyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.gostyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/873747

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa lokalu mieszkalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia biurowe w budynku Ratusza w Gostyniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-feae841e-d7bb-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010270/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa lokalu mieszkalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia biurowe w budynku Ratusza w Gostyniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227695

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa lokalu mieszkalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenie biurowe w budynku Ratusza.
Zakres prac swoim zasięgiem obejmuje również istniejącą przestrzeń biurową budynku na pierwszym piętrze Ratusza.
W ramach zadania planuje się wykonanie następujących prac opisanych dokładniej w załączonej do postępowania dokumentacji projektowej oraz kosztorysie-przedmiarze:
• W pomieszczeniach mieszkalnych należy usunąć wszystkie elementy istniejącego wyposażenia jak np. lampy włączniki i zutylizować je.
• Istniejące okładziny ścienne i podłogowe do demontażu.
• Planowana jest wylewka betonowa na podłodze wraz z nowymi okładzinami.
• W toalecie zaproponowano okładziny z płytek.
• Montaż nowej stolarki drzwiowej.
• Wykonanie nowej instalacji elektrycznej w adoptowanych pomieszczeniach.
• W adoptowanych pomieszczeniach oraz w istniejących biurach, pomieszczeniu socjalnym, toaletach i na korytarzu zostaną zamontowane nowe oprawy oświetleniowe typu LED
• W adoptowanych pomieszczeniach ułożona zostanie instalacja centralnego ogrzewania podłączona do istniejącej w budynku.
• Zamontowane zostaną nowe grzejniki.
• W istniejących biurach zostanie postawiona dodatkowa ścianka działowa tworząc pomieszczenie 2.14. Istniejące drzwi do pomieszczenia 2.13 zostaną zdemontowane wraz z ościeżnicą,. Zostanie wykonane przebicie otworu drzwiowego na klatkę schodową.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik do SWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane.
W ofercie należy dodatkowo uwzględnić koszt zabezpieczenia przestrzeni remontowanej przed wstępem osób postronnych. Podczas prowadzenia prac remontowych na obiekcie będą już prowadzone prace budowlane związane z odrębnym postępowaniem polegającym m.in. na wykonaniu windy oraz szybu windowego. Wobec powyższego zajęcie placu obok ratusza bądź większe dostawy towarów muszą zostać skoordynowane z obecnie wykonywanymi pracami na obiekcie. Koszt zabezpieczenia i rozliczenia mediów we własnym zakresie.
Zamawiający ustala okres podstawowej gwarancji na 60 miesięcy.
Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.
W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297236,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473853,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297236,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Piotr Chudy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 696-167-03-19

7.3.4) Miejscowość: Krobia

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297236,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.