Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00239153/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i wyposażenie budynków świetlic wiejskich w Gojcowie i Strzyżowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Opatów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Obrońców Pokoju 34
1.5.2.) Miejscowość: Opatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158681300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opatow@umopatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopatow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopatow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i wyposażenie budynków świetlic wiejskich w Gojcowie i Strzyżowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f00865a-df85-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067412/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i wyposażenie budynków świetlic wiejskich w Gojcowie i Strzyżowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objętego PROW na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239153
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IMK.II.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 636435,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Gojców”Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w świetlicy wiejskiej w Gojcowie w tym:
1) roboty rozbiórkowe budynku m.in.: posadzki, obicia ścian,
2) wykonanie nowej nawierzchni schodów zewnętrznych
3) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i termicznych ścian fundamentowych,
4) wykonanie izolacji cieplnych ścian zewnętrznych budynku oraz stropu ponad parterem budynku,
5) wykonanie wyprawy elewacyjnej na ścianach zewnętrznych budynku,
6) wymiana orynnowania i rur spustowych,
7) wymiana stolarki zewnętrznej drzwiowej i okiennej oraz bramy garażowej,
8) poszerzenie otworów w ścianach działowych oraz montaż nowej wewnętrznej stolarki drzwiowej,
9) wykonanie łazienki ogólnodostępnej,
10) roboty wykończeniowe,
11) instalacje wewnętrzne:
- instalacja elektryczna,
- instalacja wody zimnej,
- instalacja wody ciepłej (podgrzewanie z lokalnych podgrzewaczy)
- instalacja kanalizacji sanitarnej,
- instalacja fotowoltaiczna.
Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w projekcie technicznym, projekcie budowlanym wielobranżowym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót budowlanych integralne załączniki do niniejszej SWZ.
UWAGA:
W harmonogramie robót budowlanych należy zapewnić możliwość udostępnienia budynku świetlicy wiejskiej dla zorganizowania wyborów do Parlamentu Europejskiego tj. w dniach 06.06.2024- 09.06.2024
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262522-6 - Roboty murarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442110-1 - Malowanie budynków
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.5.5.) Wartość części: 343678,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Strzyżowice”Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w świetlicy wiejskiej w Strzyżowicach w tym:
1) roboty rozbiórkowe budynku m.in.: posadzki, obicia ścian, demontaż balustrad schodowych,
2) wykonanie nowej nawierzchni schodów zewnętrznych, wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
3) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i termicznych ścian fundamentowych,
4) wykonanie izolacji cieplnych ścian zewnętrznych budynku oraz stropu ponad parterem budynku,
5) wykonanie wyprawy elewacyjnej na ścianach zewnętrznych budynku,
6) wymiana podbitki dachowej oraz wymiana orynnowania i rur spustowych,
7) wymiana stolarki zewnętrznej drzwiowej i okiennej oraz bramy garażowej,
8) poszerzenie otworów w ścianach działowych oraz montaż nowej wewnętrznej stolarki drzwiowej,
9) roboty wykończeniowe,
10) instalacje wewnętrzne:
- instalacja elektryczna,
- instalacja fotowoltaiczna,
11) utwardzenie terenu.
Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w projekcie technicznym, projekcie budowlanym branżowym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót budowlanych integralne załączniki do niniejszej SWZ.
UWAGA:
W harmonogramie robót budowlanych należy zapewnić możliwość udostępnienia budynku świetlicy wiejskiej dla zorganizowania wyborów do Parlamentu Europejskiego tj. w dniach 06.06.2024- 09.06.2024
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262522-6 - Roboty murarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442110-1 - Malowanie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.5.5.) Wartość części: 292756,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324676,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426890,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324676,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Trans -Energo Połaniec Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8661000194
7.3.4) Miejscowość: Zawada
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324676,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252359,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433721,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252359,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Trans-Energo Połaniec Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8661000194
7.3.4) Miejscowość: Zawada
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252359,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OPATÓW
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Przebudowa fragmentu III piętra budynku nr. 1 Centrum Fizyki Teoretycznej PAN.
- Budowa kompleksu pomieszczeń bezpiecznych
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Woli Kalinowskiej, gmina Sułoszowa etap II - wymiana pokrycia dachowego na budynkach oczyszczalni
- Przebudowa pomieszczeń kuchni w Domu Studenckim Arkona przy ul. Chopina 61 w Szczecinie
- Rozwój infrastruktury drogowej oraz społecznej w Ogrodzieńcu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.