eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SerockKoszenie terenów zielonych w Mieście i Gminie Serock w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie terenów zielonych w Mieście i Gminie Serock w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Serocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142096783

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nasielska

1.5.2.) Miejscowość: Serock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227827573

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgzgk@serock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgzgk.serock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.mgzgk.serock.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koszenie terenów zielonych w Mieście i Gminie Serock w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e47df3f-f56c-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305650

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002040/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Koszenie terenów zielonych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274552

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MGZGK.1711.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 543143,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje
1) Koszenie terenów zielonych przy ciągach pieszych i pieszo-rowerowych.
2) Koszenie skwerów, trawników ulicznych i parku miejskiego.
3) Koszenie placów zabaw.
4) Koszenie terenów zielonych przy przystankach autobusowych.
5) Koszenie skarp wałów.
6) Dokaszanie przy znakach, słupkach i barierkach drogowych, słupach, drzewach, krzewach, ogrodzeniach, elementach wyposażenia placów zabaw, itp.
7) Zmiatanie, zgrabianie i wywożenie skoszonej trawy z trawników, terenów zielonych, ulic, ciągów pieszych i pieszo-rowerowych.
8) Zbieranie i wywożenie odpadów i zanieczyszczeń ze skoszonych terenów.
9) Zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzonych robót przed dostępem osób niepowołanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10) Ustala się następujący zakres koszenia:
a) dla terenów zielonych przy ciągach pieszych i pieszo-rowerowych posiadających rowy odwadniające koszeniu podlegają obie skarpy rowu.
dla terenów zielonych przy ciągach pieszych i pieszo-rowerowych o szerokim pasie zieleni przyjmuje się szerokość koszenia całej powierzchni np. od ciągu pieszego bądź pieszo-rowerowego do pobocza drogi lub od ciągu pieszego bądź pieszo-rowerowego do ogrodzenia, itp.
11) Czas wykonania całego zakresu prac (określonego w załączniku Nr 2 do umowy), licząc od dnia rozpoczęcia robót, nie może przekroczyć dla:
a) trawników, placów zabaw i skarp wałów - 5 dni roboczych,
b) ciągów pieszych i pieszo-rowerowych - 5 dni roboczych,
c) parku miejskiego - 1 dzień.
12) Zakres koszenia terenów zielonych jak również termin rozpoczęcia, każdorazowo określi Zamawiający
13) Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie prac zgodnie ze, sztuką ogrodniczą oraz zaleceniami Zamawiającego.
14) Do faktury za zrealizowane prace Wykonawca dołącza kartę przekazania odpadów
Przewiduje się tereny zielone do koszenia o powierzchni łącznej 293 768 m2. Docelowo przewiduje się pięciokrotne koszenie całej powierzchni z wyjątkiem powierzchni 10300 m 2, która będzie koszona tylko dwa razy..

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-01-32-515

7.3.3) Ulica: Zawodzie 18

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-981

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.