Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00229442/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kontrastów do angiografii na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 97
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub1@szpitalino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kontrastów do angiografii na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29cbae5b-2b43-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305698
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014305/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Kontrasty do angiografii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229442/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: M-55/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy kontrastów do angiografii dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu,2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.
3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
a. przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 4 częściach;
b. każda część zamówienia określona będzie dalej w SWZ mianem – „PAKIET”, które zostało oznaczone jako PAKIET od nr 1 do nr 4
c. każde z zadań stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
d. zakres i wielkość każdego Pakietu została przedstawiona szczegółowo w formularzach asortymentowo-cenowych, oznaczonych i opisanych w SWZ jako Załączniki nr 1 i 2 do SWZ w których szczegółowo podano wymagany asortyment,
e. zamówienie może być realizowane w ramach wybranego zadania lub dla całości Zamówienia.
5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z przedmiotem zamówienia.
7) Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający nie przewiduje rozwiązań równoważnych z uwagi na szczegółowo sporządzony opis przedmiotu zamówienia i brak możliwości zastosowania rozwiązań równoważnych
8) Główny kod CPV: 33.68.00.00-0
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 43200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy kontrastów do angiografii dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu,2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.
3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
a. przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 4 częściach;
b. każda część zamówienia określona będzie dalej w SWZ mianem – „PAKIET”, które zostało oznaczone jako PAKIET od nr 1 do nr 4
c. każde z zadań stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
d. zakres i wielkość każdego Pakietu została przedstawiona szczegółowo w formularzach asortymentowo-cenowych, oznaczonych i opisanych w SWZ jako Załączniki nr 1 i 2 do SWZ w których szczegółowo podano wymagany asortyment,
e. zamówienie może być realizowane w ramach wybranego zadania lub dla całości Zamówienia.
5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z przedmiotem zamówienia.
7) Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający nie przewiduje rozwiązań równoważnych z uwagi na szczegółowo sporządzony opis przedmiotu zamówienia i brak możliwości zastosowania rozwiązań równoważnych
8) Główny kod CPV: 33.68.00.00-0
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 19440,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy kontrastów do angiografii dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu,2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.
3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
a. przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 4 częściach;
b. każda część zamówienia określona będzie dalej w SWZ mianem – „PAKIET”, które zostało oznaczone jako PAKIET od nr 1 do nr 4
c. każde z zadań stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
d. zakres i wielkość każdego Pakietu została przedstawiona szczegółowo w formularzach asortymentowo-cenowych, oznaczonych i opisanych w SWZ jako Załączniki nr 1 i 2 do SWZ w których szczegółowo podano wymagany asortyment,
e. zamówienie może być realizowane w ramach wybranego zadania lub dla całości Zamówienia.
5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z przedmiotem zamówienia.
7) Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający nie przewiduje rozwiązań równoważnych z uwagi na szczegółowo sporządzony opis przedmiotu zamówienia i brak możliwości zastosowania rozwiązań równoważnych
8) Główny kod CPV: 33.68.00.00-0
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 44064,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy kontrastów do angiografii dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu,2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.
3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
a. przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 4 częściach;
b. każda część zamówienia określona będzie dalej w SWZ mianem – „PAKIET”, które zostało oznaczone jako PAKIET od nr 1 do nr 4
c. każde z zadań stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
d. zakres i wielkość każdego Pakietu została przedstawiona szczegółowo w formularzach asortymentowo-cenowych, oznaczonych i opisanych w SWZ jako Załączniki nr 1 i 2 do SWZ w których szczegółowo podano wymagany asortyment,
e. zamówienie może być realizowane w ramach wybranego zadania lub dla całości Zamówienia.
5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z przedmiotem zamówienia.
7) Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający nie przewiduje rozwiązań równoważnych z uwagi na szczegółowo sporządzony opis przedmiotu zamówienia i brak możliwości zastosowania rozwiązań równoważnych
8) Główny kod CPV: 33.68.00.00-0
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 110160,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44000,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44000,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44000,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894 25 56 799
7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44000,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-11Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22486,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53395,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22486,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894 25 56 799
7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22486,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-11Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44928,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44928,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44928,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648 10 08 230
7.3.3) Ulica: Hubska 44
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44928,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-11Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103999,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103999,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103999,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894 25 56 799
7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103999,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-11INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
- Konserwacja, serwis oraz naprawa urządzeń dźwigowych na terenie Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) z siedzibą przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
- Opieka nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganie bezdomności zwierząt na terenie Gminy Inowrocław w roku 2025
- Ochrona fizyczna mienia oraz konwój wartości pieniężnych.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych i płynów infuzyjnych w 2025 roku.
- Przedmiotem zamówienia ZM 53/230/2024 jest zakup wraz z dostawą leków do leczenia WZW "B" dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach z podziałem na 2 zadania.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LEKÓW DO LECZENIA WZW "B" DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- "Dostawa opatrunków i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
więcej: Wyroby farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.