Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00256154/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
- 2024/BZP 00270491/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-04
- 2024/BZP 00278266/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY STRZEGOM WRAZ Z JEDNOSTKAMI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Strzegom
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY STRZEGOM WRAZ Z JEDNOSTKAMI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f67fbf4a-dc77-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256154
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SWZ NR 31/2024/Strzegom
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SWZ1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia
Ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SWZ
1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami
2. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 323102 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 16532 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Ubezpieczenie komunikacyjne4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 61528 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu zanieczyszczenia środowiska naturalnego w związku z posiadaniem, zarządzaniem i eksploatacją składowiska odpadów (zamkniętego i zrekultywowanego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne)4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256024,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262826,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262826,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010001345
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262826,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36840 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52934,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36840 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIQA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140806789
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36840 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z STRZEGOMIA
- "Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w PSP Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu i modernizacja pomieszczeń PSP w Olszanach"
- Obsadzenie klombów, gazonów, wież, skrzynek i donic wraz z pielęgnacją.
więcej: przetargi w Strzegomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE GMINY CELESTYNÓW
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Kazimierz Dolny
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu kompetencji twardych w podziale na 4 części
- Kompleksowe ubezpieczenie Powiatu Ciechanowskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIENIA I OC GMINY ZIĘBICE ORAZ PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- OCHRONA UBEZPIECZENIOWA MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIE POJAZDÓW
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.