Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00186366/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatu Wieluńskiego oraz jednostek organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wieluński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Kazimierza Wielkiego, 2
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438434280
1.5.8.) Numer faksu: 438434263
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
e-zp.powiat.wielun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321019071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadodrzańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@1.lowielun.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lowielun.eu/index.php/pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: II Liceum Ogólnokształcące im. Janusza Korczaka w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321726377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@korczak.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://korczak.wielun.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 1 w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321025321
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs1@zs1.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs1.wielun.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 2 im. Jana Długosza w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321033390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 12
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dlugosz.wielun@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dlugosz.wielun.pl/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321014234
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sieradzka 54
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@kopernik.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kopernik.wielun.pl/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Dziecka im. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Komornikach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321209825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komorniki 30
1.5.2.) Miejscowość: Mokrsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-345
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d_d@hot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.domdzieckakomorniki.com/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury i Sportu w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8322076303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 29
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mdkwielun@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pmdkis-wielun.pl/
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Gromadzicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321846839
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gromadzice 49
1.5.2.) Miejscowość: Czarnożyły
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-310
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soszwgromadzice@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://soszwgromadzice.edupage.org/
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321015825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sieradzka 56A
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lowi@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wielun.praca.gov.pl/
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321793770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 7
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdwielun-sekretariat@finn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pzdwielun.pl/
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321072295
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skrzynno 113
1.5.2.) Miejscowość: Ostrówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-311
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsskrzynno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsskrzynno.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatu Wieluńskiego oraz jednostek organizacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f902c0a6-df1f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015876/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatu Wieluńskiego oraz jednostek organizacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186366/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ON.272.09.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 529861,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 716 ze zm.) do obiektów wskazanych w załączniku nr 5 do SWZ. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.08.2022r. do 31.12.2022 r. wynosi 522 546 kWh.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 667213,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 741255,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 667213,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010379536
7.3.3) Ulica: ul. Skierniewicka 10A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 667213,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Eksploracja zasypiska wnętrza kościoła pobernardyńskiego w Wieluniu oraz zabezpieczenie obiektu przed destrukcyjnym działaniem wody deszczowej
- "Rozbudowa monitoringu etap IV - kamery LPR do rozpoznawania tablic rejestracyjnych cz. 2"
- Opracowanie dokumentacji przebudowy dróg: Zad 1-nr 117219E w Widoradzu, Zad 2-ul.Różanej w Wieluniu, Zad 3-ul.Kościelna w Gaszynie, Zad 4-ul.Klonowa i ul. Grabowa w Dąbrowie, Zad 5-ul.Cicha w Gaszynie
- Przebudowa wentylacji mechanicznej w Pracowni Leków Cytostatycznych
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa energii elektrycznej do budynków zlokalizowanych przy ul. Mińskiej 65 oraz Chodakowskiej 26/32 w Warszawie obejmująca dostawę i dystrybucję
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż z usługą dystrybucji) energii elektrycznej dla obiektów Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy.
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCJI
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali biurowych, oświetlenia ulicznego oraz urządzeń komunalnych gminy Jastrzębia
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na dostawie energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego w Świeciu
- "Dostawa energii elektrycznej ."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.