Og³oszenie z dnia 2022-08-16
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ¯YWNO¦CI DO STO£ÓWEK JEDNOSTEK O¦WIATOWYCH W GMINIE NOWE
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMORZ¡DOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK O¦WIATOWYCH W NOWEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001112669
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. My¶liwska 2 lokal B
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowe
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-170
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523328568
1.5.8.) Numer faksu: 523328568
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: saponowe@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://saponowe.naszaplacowka.pl/bip/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Administracja Samorz±dowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ¯YWNO¦CI DO STO£ÓWEK JEDNOSTEK O¦WIATOWYCH W GMINIE NOWE
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c1dc6b4c-1d3a-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00305729
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.
Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, za po¶rednictwem platformy miniPortal pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl
zwanej dalej Platform±.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji
odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem formularza dostêpnego na stronie:
https://miniportal.uzp.gov.pl
3. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy
i Wykonawcy pos³uguj± siê nazw± i numerem postêpowania okre¶lonym przez Zamawiaj±cego na
pierwszej stronie SWZ.
4. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii niedzia³ania: portalu
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, na
adres saponowe@o2.pl
5. Do porozumiewania siê z Wykonawcami upowa¿nionymi w zakresie formalnym i merytorycznym s±:
- Pani Urszula Kempiñska-Czerwiñska tel. 523328569,
- Pan Dariusz Jankiewicz - 523328568
6. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
po¶rednictwem miniportal.uzp.gov.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany
specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na
miniPortalu. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem miniPortalu do
konkretnego wykonawcy.
7. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci
bezpo¶rednio na miniportal.uzp.gov.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ
mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
8. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z miniportal.uzp.gov.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej na https://miniportal.uzp.gov.pl
9. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z miniportal.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. b³êdne przes³anie). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L. 119 z 4 maja 2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz. UE L. 127 z 23 maja 2018 r., str. 2), dalej: rozporz±dzeniem 2016/679, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z rozporz±dzeniem 2016/679 oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samorz±dowa Administracja Placówek O¶wiatowych;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem ograniczenia zasady jawno¶ci;
dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy;
Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez rozporz±dzenie 2016/679 i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
1) obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego,
2) obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e;
1) udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia 2016/679 (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2) udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679 (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia;
3) w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679 (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 rozporz±dzenia 2016/679, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
4) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679 (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
5) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;
6) w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679 spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje sukcesywn± dostawê produktów ¿ywno¶ciowych do sto³ówek jednostek o¶wiatowych w Gminie Nowe w terminie od dnia 1 wrze¶nia 2022 roku do dnia 30 lipca 2023 roku.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-07-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Poszczególnym ofertom przypisuje siê ocenê punktow±. Przyjmuje siê, ¿e
najkorzystniejszej cenie przyznaje siê maksymaln± ocenê punktow±, tj. 60 punktów, a termin p³atno¶ci za oferowane przedmioty zamówienia w dniach 40 punktów. Oceny punktowe pozosta³ych ofert okre¶la
siê wg wzoru:
1. Kryterium „Cena” w z³:
1) znaczenie kryterium - 60% (0,6);
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt
gdzie:
a) Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;
b) Cmin - cena w ofercie z najni¿sz± cen±;
c) C - cena w ofercie ocenianej.
2. Kryterium „Termin p³atno¶ci faktur” (TPF):
1) znaczenie kryterium - 40% (0,4);
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „TPF”:
Ltpf = (TP / TPmax) x 0,4 x 100 pkt
gdzie:
a) Ltpf - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „TPF” ocenianej oferty;
b) TP - termin p³atno¶ci w ofercie ocenianej
c) TPmax - termin p³atno¶ci w ofercie z najd³u¿szym terminem p³atno¶ci
Wykonawca podaje termin p³atno¶ci w liczbach ca³kowitych oraz s³ownie w formularzu oferty
stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy wymaga, aby najkrótszy termin p³atno¶ci wynosi³ 14 dni, a najd³u¿szy 30 dni. W
przypadku, gdy Wykonawca nie poda terminu p³atno¶ci lub zaoferuje termin krótszy ni¿ 14 dni, oferta
Wykonawcy bêdzie podlega³a odrzuceniu, jako niezgodna z SWZ. Punktacja przyznawana ofertom w
poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku,
zgodnie z zasadami arytmetyki. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê terminu p³atno¶ci
przekraczaj±cego 30 dni, na potrzeby oceny oferty Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca zaoferowa³
30-dniowy termin p³atno¶ci.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci
z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±
(Zamawiaj±cy jako najkorzystniejsz± uzna ofertê z najwiêksz± liczb± punktów sumowanych zgodnie z
kryterium oceny).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.Zamawiaj±cy, na podstawie art. 112 ustawy Pzp okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:1.1 Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
1.2 Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
1.4 Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji (za³±cznik 2A i 2B do
SWZ).
2) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym
mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia
oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z
wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych
zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust.1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca
powo³uje siê na jego zasoby.
4) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie
wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, podmiotowych ¶rodków
dowodowych
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o
braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i
konsumentów (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê
czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 3 do SWZ);
2) Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿
3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez
Zamawiaj±cego.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z
wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego
rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej
procedury, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê ww.
dokumentów, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której
dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê
lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem
s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego,
w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, z uwzglêdnieniem terminów
wa¿no¶ci tych dokumentów.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jegoreprezentowania, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego
Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego
w³a¶ciwego rejestru. 2. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których
mowa w ust. 1, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych
baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. 3. Je¿eli
w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z
dokumentów, o których mowa w ust. 1, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy
pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania
wykonawcy. 4. Przepis ust. 3 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Przepisy ust.
1-3 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem
udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach. 6. W przypadku wskazania przez wykonawcê
dostêpno¶ci podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w ust. 1,
pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych,
zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych
samodzielnie przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzieleniezamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy (lider
konsorcjum).
2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym osób upowa¿nionych do reprezentowania Wykonawców. Szczegó³owe informacje
zawiera rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
3. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci
wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u, o którym mowa w Dziale 5 pkt 1
SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te
potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w
zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 5.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art.
455 ust. 1 pkt 2 lit. b, c, pkt 3 i 4, ust. 2 ustawy Pzp.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie:
3.1.terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie je¶li wynikaæ to bêdzie z okoliczno¶ci o
charakterze obiektywnym, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili sk³adania oferty takich
jak w szczególno¶ci:
3.1.1 zmiana przepisów prawa maj±ca wp³yw na zakres lub sposób realizacji przedmiotu
zamówienia, 3.1.2. wyst±pienie si³y wy¿szej, której dzia³anie uniemo¿liwi³o terminow± realizacjê
przedmiotu
zamówienia, dzia³anie si³y wy¿szej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o
charakterze zewnêtrznym, niemo¿liwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, po¿ary, powodzie,
wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje spo³eczne, strajki, z wyj±tkiem strajku u Wykonawcy,
dzia³ania wojenne, epidemie.
4. Dopuszczalna jest zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia brutto, je¶li wynikaæ to bêdzie ze zmiany
obowi±zuj±cej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie
Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone b±d¼ zwiêkszone w stosunku odpowiednim do zmiany
wysoko¶ci podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest
niezmienne.
5. Inne zmiany w zakresie przewidzianym we wzorze umowy.
Fakt zaistnienia takich okoliczno¶ci podlegaæ bêdzie ka¿dorazowo ocenie Zamawiaj±cego.
Wszelkie zmiany umowy wymagaj± obopólnej zgody stron umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-24 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-24 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki szkolnej Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Karniewie w okresie od 1 marca do 31 lipca 2025r.
- Dostawa ¿ywno¶ci do Szko³y Podstawowej im. Mieczys³awa Fogga w Z³otok³osie.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Moñkach
- Dostawa nabia³u dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. b³. Marty Wieckiej.
- Sukcesywna dostawa prowiantu na statek Baltica GDY-100.
- Dostawa wyrobów spo¿ywczych (miêso, ryby, mro¿onki)
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.