eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JerzmanowiceUSŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE DOWOZU UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ I PLACÓWEK W ROKU SZKOLNYM 2023/2024, ORGANIZOWANE PRZEZ GMINĘ JERZMANOWICE-PRZEGINIA



Ogłoszenie z dnia 2023-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE DOWOZU UCZNIÓW
NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ
I PLACÓWEK W ROKU SZKOLNYM 2023/2024, ORGANIZOWANE PRZEZ GMINĘ JERZMANOWICE-PRZEGINIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Gminy Jerzmanowice-Przeginia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387816664

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rajska 22

1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-048

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 122887452

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@jerzmanowice-przeginia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jerzmanowice-przeginia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a2f2883-043d-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE DOWOZU UCZNIÓW
NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ
I PLACÓWEK W ROKU SZKOLNYM 2023/2024, ORGANIZOWANE PRZEZ GMINĘ JERZMANOWICE-PRZEGINIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a2f2883-043d-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053804/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz do szkół i przedszkoli dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Jerzmanowice-Przeginia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249041

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.26.3/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 360000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 333333,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1 OBEJMUJE:
• Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek w Krakowie oraz w Radwanowicach (placówki feryjne i nieferyjne) oraz odwóz uczniów do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu:

1) Niepubliczna Szkoła Podstawowa Specjalna dla Dzieci z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu „Przystanek Szkoła” ul. Oboźna 29B, 30-010 Kraków – 1 uczeń z Przegini (placówka feryjna)
2) Niepubliczny Punkt Przedszkolny dla Dzieci z Niepełnosprawnościami Mikro, ul. Dobrego Pasterza 109, 31-416 Kraków – 2 (dwóch) uczniów, w tym: 1 uczeń z Sąspowa oraz 1 uczeń z Jerzmanowic (placówka nieferyjna).
3) Szkoła Podstawowa Integracyjna im. Ofiar Pacyfikacji, ul. Szkolna 6, 32-064 Radwanowice – 1 uczeń z Jerzmanowic (placówka nieferyjna)
6. Kody CPV (wg Wspólnego Słownika Zamówień):
60130000-8 – Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób (główny kod cpv);
60100000-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego
7. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty,
a) sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych,
b) Wymaga się, aby Wykonawca zapoznał się z SWZ i złożył ofertę zgodnie z jej wymaganiami.
c) Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
d) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
e) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Przez kluczowe części zamówienia Zamawiający rozumie zakres obejmujący dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Jerzmanowice-Przeginia do szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno– wychowawczych w roku szkolnym 2023/2024.

9. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień zgodnie z art. 284 ustawy Pzp. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ, a treścią wyjaśnienia za obowiązującą należy przyjąć treść wyjaśnienia.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Uwaga! Wyjaśnienia treści oraz zmiany/modyfikacje SWZ będą wyłącznie publikowane na stronie internetowej prowadzonego postępowania i nie będą indywidualnie przesyłane do Wykonawców.

10. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy:
a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w przez cały okres trwania zamówienia tj. kierowanie pojazdami (kierowcy).
a. Jeżeli oferta zostanie złożona przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która czynności wskazane przez Zamawiającego, a wymagające zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wykonuje samodzielnie, to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania.
b. Jeżeli oferta zostanie złożona przez spółkę osobową, w której wspólnicy będą samodzielnie świadczyli pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego, to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania.
c. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – wskazano we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 230000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2 OBEJMUJE:
• Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkoły w Wolbromiu i w Olkuszu (placówki feryjne i nieferyjne) oraz odwóz uczniów do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu:

1) Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego, 32-340 Wolbrom, ul. Skalska 22 – 7 uczniów, w tym: 3 (troje) z Przegini, 1 (jeden) z Sąspowa, 2 (dwoje) z Gotkowic, 1 (jeden) z Jerzmanowic (placówka nieferyjna)
2) Zespół Szkół Specjalnych w Olkuszu, 32-300 Olkusz, ul. Kochanowskiego 2 – 1 uczeń z Przegini (placówka feryjna)
6. Kody CPV (wg Wspólnego Słownika Zamówień):
60130000-8 – Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób (główny kod cpv);
60100000-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego
7. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty,
a) sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych,
b) Wymaga się, aby Wykonawca zapoznał się z SWZ i złożył ofertę zgodnie z jej wymaganiami.
c) Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
d) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
e) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Przez kluczowe części zamówienia Zamawiający rozumie zakres obejmujący dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Jerzmanowice-Przeginia do szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno– wychowawczych w roku szkolnym 2023/2024.

9. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień zgodnie z art. 284 ustawy Pzp. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ, a treścią wyjaśnienia za obowiązującą należy przyjąć treść wyjaśnienia.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Uwaga! Wyjaśnienia treści oraz zmiany/modyfikacje SWZ będą wyłącznie publikowane na stronie internetowej prowadzonego postępowania i nie będą indywidualnie przesyłane do Wykonawców.

10. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy:
a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w przez cały okres trwania zamówienia tj. kierowanie pojazdami (kierowcy).
a. Jeżeli oferta zostanie złożona przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która czynności wskazane przez Zamawiającego, a wymagające zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wykonuje samodzielnie, to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania.
b. Jeżeli oferta zostanie złożona przez spółkę osobową, w której wspólnicy będą samodzielnie świadczyli pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego, to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania.
c. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – wskazano we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 130000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153014,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207662,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. KALETA Renata Kaleta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370109525

7.3.3) Ulica: os. Władysława Łokietka 21/23

7.3.4) Miejscowość: Wolbrom

7.3.5) Kod pocztowy: 32-340

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172040 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2024-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133584,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259578,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133584,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. KALETA Renata Kaleta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370109525

7.3.3) Ulica: os. Władysława Łokietka 21/23

7.3.4) Miejscowość: Wolbrom

7.3.5) Kod pocztowy: 32-340

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133584,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2024-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.