Og³oszenie z dnia 2023-07-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00382793/01 - Wynik z dnia 2023-09-06
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KUJAWSKO - POMORSKIE CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092356930
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Seminaryjna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-326
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kpcp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kpcp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-84727546-215e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00305857
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00077017/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Us³ugi w zakresie transportu drogowego osób (pacjentów)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe okre¶lenie wymagañ technicznych i organizacyjnych dotycz±cych korespondencji
elektronicznej zawarto w punkcie 13 i 14 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych jest Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii
w Bydgoszczy: e-mail: iodo@kpcp.pl;
3) przekazane w zwi±zku prowadzonym w my¶l ustawy Prawo zamówieñ publicznych
z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, dane osobowe przetwarzane s± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu udokumentowania przeprowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a tak¿e realizacji umowy;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”, a tak¿e osoby wykonuj±ce w imieniu Zamawiaj±cego czynno¶ci zwi±zane z prowadzeniem postêpowania, a nastêpnie realizacj± zawartej umowy;
5) przekazane przez Wykonawcê dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie
z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, ponadto w odniesieniu do umów okres ich przechowywania okre¶la Instrukcja Archiwalna KPCP zatwierdzona przez Archiwum Pañstwowe
w Bydgoszczy;
6) obowi±zek podania przez Wykonawcê bêd±cego osob± fizyczn± oraz osoby fizyczne reprezentuj±ce Wykonawcê danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoba, której dane dotycz± posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;
9) osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
− prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
*Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 39 Z TP 23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Transport sanitarny pacjentów karetk± ze specjalistycznym zespo³em ratownictwa medycznego oraz transport sanitarny pacjentów karetk± z zespo³em odpowiadaj±cym sk³adem podstawowemu zespo³owi ratownictwa medycznego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±czniki nr 1a do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty – w ramach Pakietu 1– Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami:
Lp. Kryterium Ranga
1. Cena 60 %
2. Czas podstawienia pojazdu sanitarnego ze specjalistycznym
zespo³em ratownictwa medycznego w sytuacjach nag³ych
(maksimum do 90 minut – minimum 40 minut od momentu wezwania) 40 %
2. Opis sposobu oceny ofert w kryterium cena: 60% – max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium cena
Cn - Cena brutto najni¿sza spo¶ród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej.
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
3. Opis sposobu oceny ofert w kryterium: czas podstawienia pojazdu sanitarnego
ze specjalistycznym zespo³em ratownictwa medycznego w sytuacjach nag³ych 40% – max. 40 pkt.
T = (T min. : Tb) x 40
T - Punktacja za kryterium czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania.
Tmin. - Najkrótszy oferowany czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania.
Tb - Zaoferowany czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania - oferty badanej.
• Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
• Wymagany czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania:
maksimum do 90 minut – minimum 40 minut – Pakiet 1.
• Czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania nale¿y przedstawiæ w minutach.
4. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów w - poszczególnych pakietach - obliczonych wg. wzoru:
P = C + T
P – punktacja ca³kowita
C – punktacja za kryterium cena
T – punktacja za kryterium czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu sanitarnego ze specjalistycznym zespo³em ratownictwa medycznego w sytuacjach nag³ych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Transport sanitarny materia³ów biologicznych do badañ oraz materia³ów wykorzystywanych do udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych - krwi i jej sk³adników, karetk± z kierowc±. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±czniki nr 1b do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty – w ramach Pakietu 2 – Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami:
Lp. Kryterium Ranga
1. Cena 60 %
2. Czas podstawienia pojazdu sanitarnego do transportu krwi i jej
sk³adników w przypadkach pilnych
(maksimum do 60 minut – minimum 20 minut od momentu wezwania) 40 %
2. Opis sposobu oceny ofert w kryterium cena: 60% – max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium cena
Cn - Cena brutto najni¿sza spo¶ród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej.
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
3. Opis sposobu oceny ofert w kryterium: Czas podstawienia pojazdu sanitarnego do transportu krwi i jej sk³adników
w przypadkach pilnych – 40% – max. 40 pkt.
T = (T min. : Tb) x 40
T - Punktacja za kryterium czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania.
Tmin. - Najkrótszy oferowany czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania.
Tb - Zaoferowany czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania - oferty badanej.
• Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
• Wymagany czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania:
maksimum do 60 minut – minimum 20 minut – Pakiet 2.
• Czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania nale¿y przedstawiæ w minutach.
4. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów w - poszczególnych pakietach - obliczonych wg. wzoru:
P = C + T
P – punktacja ca³kowita
C – punktacja za kryterium cena
T – punktacja za kryterium czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu sanitarnego do transportu krwi i jej sk³adników w przypadkach pilnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu:1. dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej
lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca jest wpisany do rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz±, prowadzonego przez w³a¶ciwy podmiot.
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
2 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca dysponuje:
2.1. w ramach transportu sanitarnego pacjentów karetk± ze specjalistycznym zespo³em ratownictwa medycznego - co najmniej dwoma specjalistycznymi zespo³ami ratownictwa medycznego sk³adaj±cymi siê z co najmniej trzech osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynno¶ci ratunkowych posiadaj±cymi wymagane uprawnienia, tj. lekarz systemu i pielêgniarka systemu lub ratownik medyczny oraz co najmniej jednym samochodem (ambulans typu C) spe³niaj±cym warunki opisane w za³±czniku nr 1a - Pakiet 1;
2.2. w ramach transportu sanitarnego pacjentów karetk± z zespo³em odpowiadaj±cym sk³adem podstawowemu zespo³owi ratownictwa medycznego - co najmniej dwoma zespo³ami osób odpowiadaj±cymi sk³adem podstawowemu zespo³owi ratownictwa medycznego, tj. sk³adaj±cymi siê co najmniej z dwóch osób
tj. ratownik lub pielêgniarka systemu uprawnionych do wykonywania medycznych czynno¶ci ratunkowych posiadaj±cych wymagane uprawnienia oraz co najmniej jednym samochodem (ambulans typu B lub C) spe³niaj±cym warunki opisane
w za³±czniku nr 1a - Pakiet 1;
2.3. w ramach przewozu materia³ów biologicznych do badañ i materia³ów wykorzystywanych do udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych - krwi i jej sk³adników (karetka z kierowc±) – co najmniej jednym kierowc± posiadaj±cym uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kieruj±cych pojazdami (Dz.U. z 2021 r. poz. 1212 ze zm.) oraz co najmniej jednym samochodem do przewozu materia³ów biologicznych
i materia³ów wykorzystywanych do udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych - krwi i jej sk³adników spe³niaj±cym warunki opisane w za³±czniku nr 1b - Pakiet 2.
Personel ¶wiadcz±cy us³ugi w poszczególnych rodzajach transportu sanitarnego nie mo¿e siê powtarzaæ.
Samochody dostêpne do realizacji przedmiotu zamówienia w poszczególnych rodzajach transportu sanitarnego nie mog± siê powtarzaæ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Przed udzieleniem zamówienia Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona,
na wezwanie Zamawiaj±cego – w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni – z³o¿y aktualny na dzieñ z³o¿enia, dokument potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w pkt. 8.2 SWZ, tj.:
1. dokument potwierdzaj±cy wpis do rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz±, prowadzonego przez w³a¶ciwy podmiot.
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ugi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami za³±cznik nr 4....
3. wykaz pojazdów dostêpnych Wykonawcy us³ugi w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5....
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Do Oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ:1 Opinia sanitarna o spe³nianiu przez pojazdy wymienione w wykazie (za³±cznik nr 5…), które s± dostêpne Wykonawcy w celu wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego, wymagañ fachowych i sanitarnych.
2 Zezwolenie na prawo do u¿ywania sygna³ów d¼wiêkowych wydane przez MSW i A dla wymienionych w wykazie pojazdów (za³±cznik nr 5…), które s± dostêpne Wykonawcy w celu wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego.
3 O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce, ¿e dostêpne Wykonawcy pojazdy wskazane w wykazie stanowi±cym (za³±cznik nr 5…) spe³niaj± wymagania okre¶lone w za³±czniku
nr 1… Opis przedmiotu zamówienia.
UWAGA:
Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ sk³adane wraz z t³umaczeniem
na jêzyk polski.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Do Oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ:1 Opinia sanitarna o spe³nianiu przez pojazdy wymienione w wykazie (za³±cznik nr 5…), które s± dostêpne Wykonawcy w celu wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego, wymagañ fachowych i sanitarnych.
2 Zezwolenie na prawo do u¿ywania sygna³ów d¼wiêkowych wydane przez MSW i A dla wymienionych w wykazie pojazdów (za³±cznik nr 5…), które s± dostêpne Wykonawcy w celu wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego.
3 O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce, ¿e dostêpne Wykonawcy pojazdy wskazane w wykazie stanowi±cym (za³±cznik nr 5…) spe³niaj± wymagania okre¶lone w za³±czniku
nr 1… Opis przedmiotu zamówienia.
UWAGA:
Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ sk³adane wraz z t³umaczeniem
na jêzyk polski.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Zaakceptowany Opis przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 1… do SWZ).2. Wype³niony i podpisany formularz Oferty (za³. nr 2 SWZ).
3. Dokument okre¶lony w pkt. 9.3 1) – je¿eli dotyczy.
4. Pe³nomocnictwo: orygina³ lub elektroniczna kopia po¶wiadczona przez mocodawcê lub notariusza – za³±czyæ, je¿eli Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniuo udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. O¶wiadczenie w zakresie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu sk³ada co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w zakresie w jakim wykazuje spe³nienie warunku udzia³u, zgodnie z informacj± wskazan± w formularzu Oferty. Zapisy pkt. 9 SWZ stosuje siê odpowiednio.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu Oferty, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy w odniesieniu do warunków opisanych w ppkt. 8.2 SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony przewiduj± mo¿liwo¶ æ zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci ofertyw nastêpuj±cym zakresie:
1) obni¿enia wynagrodzenia (ceny brutto) w wypadku zastosowania przez Wykonawcê promocji lub upustów;
2) zmiany osób upowa¿nionych, o których mowa w § 17 umowy w przypadku rozwi±zania stosunku prawnego z osob± upowa¿nion± do wspó³pracy na podstawie niniejszej umowy, a tak¿e zmian organizacyjnych w strukturze organizacyjnej lub kadrowej Zamawiaj±cego lub Wykonawcy;
3) okresu obowi±zywania umowy – w przypadku, gdy w okresie obowi±zywania umowy wskazanym w § 9 ust. 1 cena brutto w ramach któregokolwiek z pakietów nie zostanie wykorzystana, okres obowi±zywania umowy mo¿e zostaæ przed³u¿ony bez zmiany cen jednostkowych i bez przekroczenia ceny brutto danego pakietu;
4) w przypadku zmiany przepis ów powoduj±cych konieczno¶æ zastosowania innych rozwi±zañ ni¿
zak³adano w opisie przedmiotu zam ówienia b±d ¼ maj±cych b ezpo¶redni wp³yw na aktualno¶æ
postanowieñ umowy.
2. W wypadku wyd³u¿enia okresu obowi±zywania umowy zgodnie z pkt. 3) ust. 1 niniejszego paragrafu na okres ponad 12 miesiêcy dopuszcza siê zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w razie zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
oraz je¿eli zmiana ta lub zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Zastosowanie maj± zasady wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy okre¶lone w ust. 3-10 niniejszego paragrafu.
3. Zwiêkszenie lub obni¿enie cen jednostkowych mo¿liwe bêdzie w przypadku okre¶lonym w ust. 2 niniejszego paragrafu, o ile zmiana tam przewidziana bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê powoduj±c ich zwiêkszenie lub obni¿enie w odpowiednim stopniu do szacowanych przez niego przy sk³adaniu oferty.
4. Przy okre¶leniu wp³ywu zmian okre¶lonych w ust. 2 niniejszego paragrafu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê nie bêd± uwzglêdniane zmiany dotycz±ce osób, które nie uczestnicz± bezpo¶rednio w realizacji zamówienia.
5. Zwiêkszenie lub obni¿enie cen jednostkowych w przypadku okre¶lonym w ust. 2, bêdzie mo¿liwe odpowiednio do zmiany kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 2 pkt 4 umowy, bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z zawarciem lub realizacj± umowy o prowadzenie pracowniczych planów kapita³owych, o której mowa w art. 14 ust. 1 Ustawy z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych. W przypadku zmiany, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o sumê wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy wynikaj±c± z wp³at do pracowniczych planów kapita³owych.
6. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o zmianê umowy. Wniosek powinien mieæ formê pisemn± i zawieraæ uzasadnienie oraz propozycjê zmiany umowy, w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia.
UWAGA!!
Ci±g dalszy szczegó³owych informacji dotycz±cych rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera projekt umowy - za³±cznik nr 6 do SWZ - § 15 i § 16.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-21 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-21 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-19
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 129 ze zm.) - pkt. 8.1.2 SWZ.INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa sosów, zup, przypraw i miodu na rok 2025.
- Badanie ¶cieków surowych,oczyszczonych,wód opadowych , badanie wody ze studni g³êbinowych, pomiar statyczny, dynamiczny zwierciad³a wody,sporz±dzenie sprawozdania zawieraj±cego analizê.
- Us³uga utrzymania czysto¶ci w obiekcie Centrum Nauki i Kultury M³yny Rothera oraz na terenie zewnêtrznym
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH
- Dostawa aparatury i osprzêtu ¶wiat³owodowego dla Wydzia³u Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki PB¦
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPE£NOSPRAWNO¦CIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEK¡
- "TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIʯKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Dowóz uczniów zamieszka³ych na terenie gminy S³awków do i z placówek o¶wiatowych w roku 2025 - 2 czê¶ci - II postêpowanie
- Dowóz uczniów do Szko³y Podstawowej im. Mieczys³awa Fogga w Z³otok³osie
- "WYKONANIE US£UGI W ZAKRESIE DOWO¯ENIA DZIECI DO SZKÓ£ NA TERENIE GMINY ¦WINICE WARCKIE W ROKU 2025"
- Dowóz osób niepe³nosprawnych do placówek o¶wiatowych
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.