eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaArchiwizacja materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego - 6 części.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Archiwizacja materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego - 6 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO CZĘSTOCHOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151399002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 34 3707617

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iz@czestochowa.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.czestochowa.pl/przetargi/71430

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Archiwizacja materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego - 6 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-950a6783-f12a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018964/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Archiwizacja zasobu geodezyjnego i kartograficznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215962/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.50.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 365853,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie archiwizacji materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonego przez Prezydenta Miasta Częstochowy oraz dokumentów stanowiących podstawy wprowadzenia zmian do ewidencji gruntów i budynków (dowody zmian), zapisanie ich w określonym formacie oraz umieszczenie w odpowiedniej strukturze katalogów na dysku zewnętrznym, który zostanie przekazany Zamawiającemu.
Ze względu na specyfikę i format poszczególnych materiałów/dokumentów będących przedmiotem archiwizacji, zamówienie zostało podzielone na 6 części:
Część nr 1:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie archiwizacji:
a) pierworysów mapy zasadniczej sporządzonych w skali 1:500 lub 1:1000 na planszach aluminiowych w formacie A1, w ilości 880 sztuk;
b) pierworysów mapy ewidencyjnej („pierworysy cyfrowe”) sporządzonych w skali 1:1000 na planszach aluminiowych w formacie A1, w ilości 377 sztuk;
c) zarysów pomiarowych (literowych i cyfrowych) sporządzonych na planszach tekturowych lub miękkim, nieprzeźroczystym materiale kartograficznym (astralon), w formatach A2, A1 lub A0, w ilości 321 sztuk;
d) planów klasyfikacyjnych (literowych i cyfrowych) sporządzonych na tekturze w formacie A1 w ilości 304 sztuk;
e) map dyżurnych sporządzonych na planszach tekturowych w ilości 478 sztuk lub folii w ilości 100 sztuk, w formacie A1;
f) map przeglądowych osnowy geodezyjnej sporządzonych na folii w formacie A1 w ilości 1725 sztuk.
Archiwizacja polega na zeskanowaniu wyżej wymienionych dokumentów, zapisaniu ich w formacie TIFF oraz umieszczeniu w odpowiedniej strukturze katalogów na dysku zewnętrznym, który zostanie przekazany Zamawiającemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79999100-4 - Usługi skanowania

4.5.5.) Wartość części: 39837,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie archiwizacji materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonego przez Prezydenta Miasta Częstochowy oraz dokumentów stanowiących podstawy wprowadzenia zmian do ewidencji gruntów i budynków (dowody zmian), zapisanie ich w określonym formacie oraz umieszczenie w odpowiedniej strukturze katalogów na dysku zewnętrznym, który zostanie przekazany Zamawiającemu.
Ze względu na specyfikę i format poszczególnych materiałów/dokumentów będących przedmiotem archiwizacji, zamówienie zostało podzielone na 6 części:
Część nr 2:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie archiwizacji dokumentacji zaewidencjonowanej jako zasób bazowy nakładki numerycznej. Archiwizacja polega na zeskanowaniu wyżej wymienionej dokumentacji, zapisaniu w formacie PDF (dokumenty wielostronicowe) z zachowaniem określonego nazewnictwa plików oraz umieszczeniu w odpowiedniej strukturze katalogów na dysku zewnętrznym, który zostanie przekazany Zamawiającemu. Zamówienie obejmuje 197472 kart formatu A4 (zapisanych jedno lub dwustronnie), 4528 kart formatu A3, 478 kart formatu większego od A3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79999100-4 - Usługi skanowania

4.5.5.) Wartość części: 60975,61 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie archiwizacji materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonego przez Prezydenta Miasta Częstochowy oraz dokumentów stanowiących podstawy wprowadzenia zmian do ewidencji gruntów i budynków (dowody zmian), zapisanie ich w określonym formacie oraz umieszczenie w odpowiedniej strukturze katalogów na dysku zewnętrznym, który zostanie przekazany Zamawiającemu.
Ze względu na specyfikę i format poszczególnych materiałów/dokumentów będących przedmiotem archiwizacji, zamówienie zostało podzielone na 6 części:
Część nr 3:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie archiwizacji dokumentacji zaewidencjonowanej jako zasób użytkowy nakładki numerycznej. Archiwizacja polega na zeskanowaniu wyżej wymienionej dokumentacji, zapisaniu w formacie PDF (dokumenty wielostronicowe) z zachowaniem określonego nazewnictwa plików oraz umieszczeniu w odpowiedniej strukturze katalogów na dysku zewnętrznym, który zostanie przekazany Zamawiającemu. Zamówienie obejmuje 19996 kart formatu A4 (zapisanych jednostronnie na kalce technicznej) i 1051 kart formatu A1 (przeglądówek punktów granicznych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79999100-4 - Usługi skanowania

4.5.5.) Wartość części: 10569,11 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie archiwizacji materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonego przez Prezydenta Miasta Częstochowy oraz dokumentów stanowiących podstawy wprowadzenia zmian do ewidencji gruntów i budynków (dowody zmian), zapisanie ich w określonym formacie oraz umieszczenie w odpowiedniej strukturze katalogów na dysku zewnętrznym, który zostanie przekazany Zamawiającemu.
Ze względu na specyfikę i format poszczególnych materiałów/dokumentów będących przedmiotem archiwizacji, zamówienie zostało podzielone na 6 części:
Część nr 4:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie archiwizacji dokumentacji z modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali dla obszaru miasta Częstochowy. Archiwizacja polega na zeskanowaniu wyżej wymienionej dokumentacji, zapisaniu w formacie PDF (dokumenty wielostronicowe) z zachowaniem określonego nazewnictwa plików oraz umieszczeniu w odpowiedniej strukturze katalogów na dysku zewnętrznym, który zostanie przekazany Zamawiającemu. Zamówienie obejmuje łącznie około 109253 kart formatu A4 (zapisanych jedno lub dwustronnie, w tym około 25735 zwrotnych poświadczeń odbioru), 731 kart formatu A3, 120 kart formatu A2 i 3671 kart formatu A1 (mapy/przeglądówki).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79999100-4 - Usługi skanowania

4.5.5.) Wartość części: 61788,62 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie archiwizacji materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonego przez Prezydenta Miasta Częstochowy oraz dokumentów stanowiących podstawy wprowadzenia zmian do ewidencji gruntów i budynków (dowody zmian), zapisanie ich w określonym formacie oraz umieszczenie w odpowiedniej strukturze katalogów na dysku zewnętrznym, który zostanie przekazany Zamawiającemu.
Ze względu na specyfikę i format poszczególnych materiałów/dokumentów będących przedmiotem archiwizacji, zamówienie zostało podzielone na 6 części:
Część nr 5:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie archiwizacji zgłoszeń prac geodezyjnych z lat 2011-2016 i przygotowanie do przekazania do archiwum zakładowego. Archiwizacja polega na zeskanowaniu wyżej wymienionej dokumentacji, zapisaniu w formacie PDF (dokumenty wielostronicowe) z zachowaniem określonego nazewnictwa plików oraz umieszczeniu w odpowiedniej strukturze katalogów na dysku zewnętrznym, który zostanie przekazany Zamawiającemu. Przedmiotem zamówienia jest także skompletowanie i dokumentacji w wiązanych teczkach bezkwasowych formatu A4, po uprzednim usunięciu wszelkich metalowych elementów jak np. zszywek biurowych lub spinaczy. Zamówienie obejmuje 22032 zgłoszenia prac geodezyjnych. Każde zgłoszenie składa się z formularza zgłoszenia, wytycznych technicznych (zwykle na odwrocie formularza zgłoszenia) i wniosku o przyjęcie do zasobu. Dodatkowo do zgłoszenia może być dołączony załącznik graficzny z obszarem zgłoszenia, wniosek o uwierzytelnienie dokumentów lub inne dokumenty (np. wniosek o przedłużenie terminu, wniosek o anulację zgłoszenia, protokół weryfikacji). Ogólną liczbę stron formatu A4 do skanowania oszacowano na 132200 sztuk. Zleceniobiorca ma obowiązek zarchiwizowania zgłoszeń prac geodezyjnych, począwszy od najstarszych dokumentów tj. 2011 r. do wyczerpania ilości 132200 stron.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79999100-4 - Usługi skanowania

4.5.5.) Wartość części: 54471,54 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie archiwizacji materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonego przez Prezydenta Miasta Częstochowy oraz dokumentów stanowiących podstawy wprowadzenia zmian do ewidencji gruntów i budynków (dowody zmian), zapisanie ich w określonym formacie oraz umieszczenie w odpowiedniej strukturze katalogów na dysku zewnętrznym, który zostanie przekazany Zamawiającemu.
Ze względu na specyfikę i format poszczególnych materiałów/dokumentów będących przedmiotem archiwizacji, zamówienie zostało podzielone na 6 części:
Część nr 6:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie digitalizacji (skanowania) dokumentów stanowiących dowody zmian wprowadzonych w ewidencji gruntów i budynków. Przewidywane jest skanowanie dokumentów wytworzonych w latach od 2008 do 2013. Kwota przeznaczona na realizację zadania wynosi 170 000 zł brutto. Ilość stron objętych opracowaniem wynikać będzie z jednostkowej ceny za opracowanie jednej strony oraz kwoty przeznaczonej na realizację zadania. Po przekroczeniu kwoty przeznaczonej na realizację zadania kolejne dokumenty nie będą przekazywane Wykonawcy do skanowania. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o wykonaniu digitalizacji stron w ilości wynikającej z zakresu opracowania, kończąc jednocześnie proces digitalizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79999100-4 - Usługi skanowania

4.5.5.) Wartość części: 138211,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16832,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185545,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16832,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCHIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5242455994

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16832,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49562,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164667,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49562,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCHIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5242455994

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49562,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6863,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136530,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6863,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCHIVEO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9291984625

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6863,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34577,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163849,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34577,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5140355059

7.3.4) Miejscowość: Ostrzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34577,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34147,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34147,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO-USŁUGOWE JANUSZ CIOSEK WIELKA REKLAMA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8320002720

7.3.4) Miejscowość: Wieluń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34147,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOP-INFO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591990334

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 0,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.